zou gaan defragmenteren. En voor de zekerheid op de site van maxtor de maxdiag downloaden om er zeker van te zijn, dat je schijfje nog wel optimaal in werking is.
Prettig surfen verder
Prettig surfen verder
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Nou, ik meen me dus te herinneren dat bij veel mensen die fitness niet op 100% stond, zelfs niet bij nieuwe schijven. Daarom denk ik dat het allemaal wel mee valt...
Kom op, ik zal de search maar eens gaan gebruiken. De database lag immers niet plat, ik had alleen de topics van het afgelopen 24h op het scherm staan...
Kom op, ik zal de search maar eens gaan gebruiken. De database lag immers niet plat, ik had alleen de topics van het afgelopen 24h op het scherm staan...
Klopt idd. Geen reden voor paniek. Is voor de migratie een topic aan besteed.Wildfire schreef op 30 juli 2002 @ 21:05:
Nou, ik meen me dus te herinneren dat bij veel mensen die fitness niet op 100% stond, zelfs niet bij nieuwe schijven. Daarom denk ik dat het allemaal wel mee valt...