Toon posts:

matrox g400 max of gainward cardexpert geforce2mx?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan kiezen uit:

matrox g400max dual head 32mb (60 eur) of
gainward cardexpert geforce2 mx dual head 32 mb (50 eur)
(matrox en geforce2 allebei met tv-out, prijs inclusief verzending en 2e hands)

Ik wil games, dvd's kijken en via tv-out naar tv sturen en ik internet wat. Ik heb een Celeron 333mhz, Jetway moederbord, 192mb werkgeheugen, AGP 2x slot, pioneer dvd-500m 16x40, sony crx 140e 8x4x32, creative onboard geluidskaart, kabelmodem, etc.

Om die 10 euro prijsverschil moet het niet gaan. Ik wil weten welke is het beste voor mij?

Zeg niet: "gebruik de search, want die werkt bij mij niet".

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

als je tv-out vaak wil gebruiken kies dan voor de matrox

die hebben betere tv-out

( kan gelijk effe reply testen :) )

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:43
Als het je gaat voor 2d, neem de matrox. Speel je spelletjes, neem dan de geforce2 mx. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Die Matrox is geen kaart voor spelletjes. Dus ik zou als je spelletjes wilt spelen voor die MX gaan. Hou er rekening mee dat een 333mhz problemen (kan/gaat) geven met dvd's software matig afspelen. Ik zou er een hardwarematige decoder bij dumpen.

Verwijderd

tja je moet zelf kiezen, ik denk dat je de eerste op het nieuwe forum ben die genomineerd wordt voor een slotje.

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een GF2 MX is meestal net iets sneller dan een G400Max, maar het scheelt amper.

Echter een G400 wordt vaak wel gezien als een betere kaart, omdat 2D vaak beter is, en ook de drivers zijn vaak niet verkeerd.
(Hoewel er wel een Bug is mbt PAL, maar of die verholpen is?)

Wat voor monitor heb je staan, hoe duurder de monitor des te meer je voor de G400 moet gaan imho, anders lekker die 10euro op een terrasje opmaken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.