Klaar voor een nieuwe uitdaging.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik denk dat Femme het script nog moet aanpassen ofzow.SatCP schreef op 30 juli 2002 @ 20:07:
Is ie nu definitief weer 'up'? Op Tweakers.net staat ie nog steeds als down aangegeven... Ook de tracker op Tweakers.net die de laatste topics op GoT weergeeft is nog niet werkende.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
gratz enzo..
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Alleen de nieuwe berichten van vandaag staan er...
|{ brrr }] |
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
eerst de db's etc. de kans geven de cacheing goed ana de praat te krijgen etc.
de VOLLEDIGE database zit er nog achter, maar je zal de komende week ff 'toon berichten van ... dagen" wat hoger moeten zetten.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Kun je dat nergens als standaard instellen ofzo?chem schreef op 30 juli 2002 @ 20:11:
de VOLLEDIGE database zit er nog achter, maar je zal de komende week ff 'toon berichten van ... dagen" wat hoger moeten zetten.
Tenzij ik blind ben hebben we die optie niet...chem schreef op 30 juli 2002 @ 20:11:
nog geen massale melding dat we up zijn
eerst de db's etc. de kans geven de cacheing goed ana de praat te krijgen etc.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
nu even de rest verkennen
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Die irritante paginanummers die de layout soms zo heerlijk opf*cken staan er nog steeds; was in de Huischkamer toch niet zo
Verwijderd
Navigatie door middel van links? Ja - In plaats van navigatie dmv pulldownswfvn schreef op 30 juli 2002 @ 20:16:
Heuh... waar zijn die fraaie boxjes gebleven in de lijst met topics die groter zijn dan 1 pagina
Die irritante paginanummers die de layout soms zo heerlijk opf*cken staan er nog steeds; was in de Huischkamer toch niet zo
In je prefs, staat standaard aangevinkt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Deze plek is te koop.
Niets te zien bij een topic zelf, niets te zien bij m'n profiel, niets te zijn bij m'n prefs.
Waar staat die optie dan??
--edit--
Laat maar, ik zie het al. Bij de index van een forum onderaan...
--edit--
Leve GoT
Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Vakwerk!
Chance favors the prepared mind
De islam kan uw vrijheid schaden
mag nie inloggen ?
The requested URL /forum/templates/http:/gathering.tweakers.net/forum/list_categories was not found on this server
Linux is zo cool dat ik het koud heb
En het zal wat wennen en aanpassen worden met react maar dat komt wel goed (hoop ik)
[ Voor 0% gewijzigd door moser op 30-07-2002 20:35 . Reden: 1e post en direct ook 1e edit :) ]
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Whatever.
op het fok forum was het niks an
die zaten de hele tijd de GOT'ters uit te schelden,
tijd voor de GOT knokploeg om er een eind aan te maken
Repect 4 all
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Blij dat ik internet heb op campzone
Thx degene die dit mogelijk maakten.
Ziet er goed uit
Saved by the buoyancy of citrus
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
[ Voor 0% gewijzigd door mees op 30-07-2002 21:52 . Reden: ff knipoogje neergezet :) ]
8 bitterballen = 1 byterbal
I love it! Goed werk!
Dit compliment kost circa 5 Euro per seconde
Nou hopen dat ie 't niet begeeft
Wat zeg ik nou!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
heel erg goed gedaan jongens
Audi A8 W12 6.0

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
nu alleen ff wachten tot de laatste bugs eruit zijn
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Nee, ff je prefs opnieuw instellen_-= Erikje =-_ schreef op 30 juli 2002 @ 22:40:
jah, irritant eej dat de rode mapjes (berichten waarop het laatst is gereageerd niet meer bovenaan staan ? bug zeker?
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Goed werk!
aleen nog ff de bugs eruit
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
ff testen
[ Voor 0% gewijzigd door Booster op 31-07-2002 00:00 . Reden: test :P ]
Dat is dus ook precies wat ik dacht !!!!
Amantes amentes
--
Be inspired!
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
hopen dat het morgen lekker door blijft tuffen, dan kunnen de heren van de crew en parse etc ook lekker met vakantie
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
In plaats daarvan schop je dit topic omhoog?