[Flash] Flash schijnt te flikkeren

Pagina: 1
Acties:

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Topicstarter
Ik heb voor een klant van ons een flash-film gemaakt. Nu schijnt het op hun werkstations te flikkeren, a la een slecht afgestelde TV (zo omschreef ze het).

Uiteraard heb ik het op vergelijkbare werkstations hier getest (IE5 + Flash 4) maar hier werkt alles naar behoren.

Natuurlijk kan ik naar de klant crossen om te kijken hoe het er daar uitziet, maar voor ik met dit warme weer in de file ga staan dacht ik het hier eerst eens te posten, om te kijken of er mensen zijn die dit ook al eens bij de hand hebben gehad. (Off course heb ik ook gegoogled, maar zoeken op "flashing flash" levert zo weinig op :) )

Info over de movie: het is een horizontaal bewegende balk, (soort van monocraft-kloon), 24 fps en het rare is is dat vorige versie (met dezelfde scripting) wel werkte..

Hoop dat iemand me kan redden van een zweterige auto-rit :)

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:49

JSchut

.....

misschien hebben ze een niet zo sterk (of gewoon slecht) systeem en/of een slechte inet verbinding

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Topicstarter
[case closed]
Bon, na een tripje naar het zonnige Den Haag ben ik er achter wat het probleem moet zijn geweest.

Het orginele bestand (fla), wat dus gewerkt had bij de klant, was een Flash 5 fla, en de swf die ik exporteerde was flash 4.
Bij de update heb ik vanuit Flash MX naar flash 4 ge-exporteerd, wat resulteerde in inderdaad een hele snelle knippering van de bewegende movieclips (achtergrond bleef gewoon goed)

Toen ik hetzelfde bestand weer in Flash 5 opende en van daaruit exporteerde naar flash 4-swf, werkte alles weer naar behoren.

Ergo: Flash MX is wellicht buggy bij exporteren naar Flash 4

BTw client OS was Windows NT Workstation, en Flash players 4 & 5

Dit alles FYI.
[/case closed]

[ Voor 0% gewijzigd door TheDjasp op 02-08-2002 12:08 . Reden: case closed ]

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook