Toon posts:

[laptop] accu laadt niet goed op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een Colossus laptop gekocht vorig jaar met een lithium ion battery 2000/A42/A43/A45 van NEC. De batterij werkte goed totdat ik Win2000 pro installeerde. Hierna laadde de batterij maar tot 20% op. Niet meer en niet minder. Ik had de hoop bijna helemaal opgegeven totdat 'opeens' de batterij weer tot de volle 100% werd opgeladen (misschien na windows updates?). Dit ging een hele tijd prima, totdat opeens de batterij weer tot maar 15 a 20% opgeladen werd (misschien weer na windows updates?). Weet iemand iets?

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 16:09
uuhm, zit de accu er goed in :7

Het zou zo kunnen zijn dat de acuu "moe" is.. :? dat hoor je vaker dat ze na zoveel keer opladen op zijn....

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 17:36
Op maandag 29 juli 2002 09:30 schreef djgero het volgende:
uuhm, zit de accu er goed in :7

Het zou zo kunnen zijn dat de acuu "moe" is.. :? dat hoor je vaker dat ze na zoveel keer opladen op zijn....
Lithium Ion accu's worden niet moe. Dat euvel hebben alleen Ni-MH en andere oude accu's.

Maareh, waar zag jij aan hoever de accu opgeladen was? Als je 't alleen in Windows bekeken hebt, dan kan 't probleem ook bij Windows zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Maareh, waar zag jij aan hoever de accu opgeladen was? Als je 't alleen in Windows bekeken hebt, dan kan 't probleem ook bij Windows zitten.
ik denk zelf ook dat het probleem daar ligt, maar ik kom er niet achter waar precies. Ik hoopte dat iemand een vergelijkbaar probleem heeft gehad en de oplossing wist.

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

probeer het is als de schrootcomputer uitstaat, dan kan je toch ook opladen?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 juli 2002 09:45 schreef the_virus het volgende:
probeer het is als de schrootcomputer uitstaat, dan kan je toch ook opladen?
ook al geprobeerd, geen effect :(
Pagina: 1