Toon posts:

Fan Monitor connector Enermax voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

vraagje:

Ik heb een 350watt voeding van enermax(EG356PX-VE).
Deze Voeding heeft een fan monitor connector die aangesloten kan worden op het MB.
In de handleiding wordt vermeld dat je hem aan moet sluiten op de power fan connector op het MB.

Is die power fan connector nou het zelfde als de system fan connector op het MB? (K7T Turbo2)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 16:09
Ik Vermoed dat je die gewoon in de voeding moet aansluiten, vind het maar een zeer vaag verhaal |:(

Verwijderd

Beide connectors doen hetzelfde. Namelijk de pulsjes die door je RPM metings kabel gaan uitlezen. Dat is alles wat zo'n kabel doet. Of die pulsjes nu op de power fan poort binnenkomen of op de fan1, fan2, etc. poort binnenkomen maakt niet uit. :)

Dus ja, je kunt hem op elke connector voor een fan aansluiten. :) Alle connectors doen hetzelfde, toerentallen uitlezen, niets meer niets minder :)

Verwijderd

Op maandag 29 juli 2002 09:07 schreef Gordijnstok het volgende:
Beide connectors doen hetzelfde. Namelijk de pulsjes die door je RPM metings kabel gaan uitlezen. Dat is alles wat zo'n kabel doet. Of die pulsjes nu op de power fan poort binnenkomen of op de fan1, fan2, etc. poort binnenkomen maakt niet uit. :)

Dus ja, je kunt hem op elke connector voor een fan aansluiten. :) Alle connectors doen hetzelfde, toerentallen uitlezen, niets meer niets minder :)
Check, helemaal gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt allemaal ik weet genoeg.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 13:14
Op maandag 29 juli 2002 09:10 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Check, helemaal gelijk.
Double check, hoewel het op sommige mb niet op alle connectoren werkt, op de KT7A worden alleen Fan1 en Fan2 uitgelezen, Fan3 en Fan 4 niet!

Hail to the king baby!

Pagina: 1