Toon posts:

.NET Passport op Apache Webserver - kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Tabs gaan maken onder MSN Messenger.
Ik denk dat ik hiervoor .NET Passport nodig hebben.
Ik weet dat er een single-sign-in versie is voor ISS,
maar bestaat er ook een - gratis te downloaden en te gebruiken - versie van .NET Passport (het servergedeelte dus) dat ik onder Linux en Apache kan installeren??

Help please :)

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 19:25

Bjorker

Cadillacs rule!

[url="http://www.tweakers.net/nieuws/22700"]Microsoft .NET ondersteuning voor Apache[/url]

Van de frontpage. Nog niet dus, maar er zijn plannen voor.

Nope

Verwijderd

Je denkt nogal wat af en constant het verkeerde :) passport op je webserver heeft niets te maken met tabs in je messenger.. helaas terug naar start en weer docs lezen bij ms ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 juli 2002 08:50 schreef Yarvieh het volgende:
Je denkt nogal wat af en constant het verkeerde :) passport op je webserver heeft niets te maken met tabs in je messenger.. helaas terug naar start en weer docs lezen bij ms ;)
Als je het zo zegt lijkt het alsof je precies weet waar ik mijn antwoord vind... waar dan?
Graag iets doelgerichte antwoord. No offence.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 29 juli 2002 09:27 schreef delite het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het alsof je precies weet waar ik mijn antwoord vind... waar dan?
Graag iets doelgerichte antwoord. No offence.
Je weet nu waar je moet zoeken, zoek dan zelf, of ben je te lui en gebruik je ons liever als helpdesk?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Het is een webservice, dus ja, ik denk dat je het met apache kunt gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 juli 2002 09:35 schreef dusty het volgende:

[..]

Je weet nu waar je moet zoeken, zoek dan zelf, of ben je te lui en gebruik je ons liever als helpdesk?
Gezocht, maar niet gevonden... het gaat me eigenlijk om die tabs in Messenger.. geen documentatie over hoor.
Wie het weet mag het zeggen. :)
Pagina: 1