raidproblemen door verwisselen hd's van pc1->pc2

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
1 keer epox 4sda+, 2 x maxtor d740x
1 keer abit kg7-raid, 2 x ibm DTLA-307045

om de schijven van de epox te wissen en de info te bewaren heb ik ze bij de ibm schijven gehangen en de data gekopieerd. Dit ging goed.
Ik hang de maxtor terug aan de epox ok.
Ik start de abit op en stripe is kapot.
Ik hang de ibm's aan de maxtors op de epox, krijg ik ook een foutmelding. ibm's alleen op de epox ditto, ok dit kan wanneer er 1 array van de ibm's stuk is. Maatr nu wat ik niet snap.
Ik laat de maxtors waar alleen op de epox draaien blijkt deze ook kapot te zijn????
bios resetten etc. toolje van highpoint niks!
Wanneer je in de bios van de raid-ontroller komt staat er bij de maxtors de naam van de ibm-stripe, wat te doen???

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
hehe schop

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Probeer eens wat mij een paar dagen geleden werd aangeraden.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558493"]Raid Data kwijt?? [/url]
suc6

Verwijderd

Ik kom btw waarschijnlijk binnenkort ook over aan het gaan op een ander mobo, en wil mijn RAID wel nog blijven gebruiken. Dus is wel even goed om te zien hoe het lukt..of niet natuurlijk.