Hey, ik heb een scanner als cadeautje gehad & ben ten einde raad met dit apparaat. Het gaa om een Mustek 600 II N scanner met een ISA Controller/kaart die of maar niet door windows 98 Autodetectie wil of het niet goed doet, Mijn eigen pc kan het niet meer aan dus maak ik gebruik van een Via/AMD Duron 750mhz systeem met nog 1 isa poort. Ik heb 'm ingeplugd & niets vreems tegengekomen in de bios dus gelijk dan maar doorstarten naar windows, Nee, ook geen autodetectie, helemaal niet. Ik heb al gezocht voor drivers & inmiddels vanalles geinstalleerd maar gebeurt nogmaal weinig. Weet iemand of heeft iemand dezelfde scanner ingebruik die mij hierin kan helpen?? Er zijn ook helemaal geen drivers voor uitgebracht onder XP dus voor de toekomst kun je deze wel afschrijven.
Ik heb toevallig ook zo'n ding heb hem eigenlijk nooit aan de praat gehad (geen W98 meer) en die ISA kaart wordt niet ondersteund door Win 2000+. Dus succes ermee. Bij mij functioneert hij als onderzetter en als opstapje. (misschien kan je de ccfl eruit halen)
hm, ik heb er drivers voor geinstalleerd en ben Ulead PhotoStudio aan het downen van een Traag-ass ftp server, Dit is zo'n beetje de laatste hoop anders mod ik 'm wel als doos, Bedankt.
Verwijderd
Ik heb een mustek 600 II CD scanner, ook met zo´n scsi 1 kaartje...
in Win Me en in Win 9x en Win 3.11 heb ik ze allemaal aan de praat gekregen. Moet ik jou anders even de originele drivers mailen?
in Win Me en in Win 9x en Win 3.11 heb ik ze allemaal aan de praat gekregen. Moet ik jou anders even de originele drivers mailen?