Nou ut zit du zo:
Ik heb dus een formatje gedaan en van XP naar winME gegaan.
Opzich nix aan de hand. Ik heb dit iets van 5x gedaan en elke keer met een format, deze keer ook. Als ik nu CS speel heb ik 100 fps als ik naar de grond kijk, zodra er MODELS inbeeld komen zakt mn fps met elke model met iets van 10 fps, in combat heb ik dus iets van 30 fps terwijl ik altijd 99 gewend ben
Nou ff goed opletten voor men gaat reageren
1. Het ligt NIET aan de gfx-kaart want hij kan alles prima renderen en andere games draaien prima, ALLEEN als er _MODELS_ in beeld komen komt dr een fps drop (CPU).
2. Neej het heeft nix met fps_max 99 te maken.
3. Neej het heeft ook nix met Vsync te maken.
4. Ik heb alle detonator drivers al geprobeert en het maakt allemaal geen zak uit (jah 5fps af en toe
).
5. Kheb op het moment Via 4in1 versie 4.38, kheb vanaf 4.38 tot de nieuwste via versie geprobeerd en dit helpt helemaal niets
Ik denk dus dat ik ergens een hardware fout heb zitten in mn systeem, mn gfx-kaart zit op een apart IRQ nummer (maar het ligt niet een mn gfx-kaart
). Kheb wel als ik bij de eigenschappen zie van mn VIA CPU to AGP controller dat er staat dat het apparaat correct werkt, maar als ik bij de tab stuurprogramma zie dan staat er iets in deze zin : Er zijn geen stuurprogrammsbestanden voor dit apparaat verseist of geladen. Klik op stuurprogramma bijwerken als u de Stuurprogrammabestanden wilt bijwerken. Maar er staat dan wel weer boven dat de Leverancier VIA technologies, Inc is dus hij is wel geinstalleerd maar niet actief 
Mn specs :
Thunderbird 1400
Geforce 2 GTS
Aureal sq2500
512 mb geheugen
            Ik heb dus een formatje gedaan en van XP naar winME gegaan.
Opzich nix aan de hand. Ik heb dit iets van 5x gedaan en elke keer met een format, deze keer ook. Als ik nu CS speel heb ik 100 fps als ik naar de grond kijk, zodra er MODELS inbeeld komen zakt mn fps met elke model met iets van 10 fps, in combat heb ik dus iets van 30 fps terwijl ik altijd 99 gewend ben
Nou ff goed opletten voor men gaat reageren
1. Het ligt NIET aan de gfx-kaart want hij kan alles prima renderen en andere games draaien prima, ALLEEN als er _MODELS_ in beeld komen komt dr een fps drop (CPU).
2. Neej het heeft nix met fps_max 99 te maken.
3. Neej het heeft ook nix met Vsync te maken.
4. Ik heb alle detonator drivers al geprobeert en het maakt allemaal geen zak uit (jah 5fps af en toe
5. Kheb op het moment Via 4in1 versie 4.38, kheb vanaf 4.38 tot de nieuwste via versie geprobeerd en dit helpt helemaal niets
Ik denk dus dat ik ergens een hardware fout heb zitten in mn systeem, mn gfx-kaart zit op een apart IRQ nummer (maar het ligt niet een mn gfx-kaart
Mn specs :
Thunderbird 1400
Geforce 2 GTS
Aureal sq2500
512 mb geheugen