Toon posts:

plaatsing subwoofer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas geleden kamers omgeruild met m'n zus. Nu weet ik echt niet waar ik mijn subwoofer het beste kan zetten en op welke stand. Ik heb 'm al overal in de kamer gezet maar kan maar geen geschikte plaats vinden.
Wat is volgens jullie de plaats voor een subwoofer?

mijn systeem: yamaha receiver: RX-V420RDS
JBL zuilen: Ti600
yamaha subwoofer: YST-SW205

mijn kamer: 3 bij 4,5 meter ongeveer, vloerbedekking (binnenkort laminaat)

greetz..M_A_P

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

Rival24

I'll Be Back

Hint: probeer het uit

wij kennen jouw kamer niet precies, probeer gewoon waar je het beste geluid krijgt... (Sim-pel)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mij kon je het zo doen:

-de plek waar je van plan bent te gaan zitten/staan als je muziek luisterd/film kijkt.
-nou op die plek zet je de subwoofer neer.
-muziek/film aan, en rondlopen in je kamer, daar waar je die subwoofer goed hoort/voelt, daar kan je hem het beste neer plaatsen ofzo.

suc6 ermee iig :)

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
dat maakt toch geen donder uit waar je hem neer zet ??? als ie maar niet in de weg staat en de bas goed is :Z

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Het liefst een beetje in een vrije hoek van de kamer. Misschien wel, of misschien juist weer niet helemaal in de hoek, dat hangt er van af.

De geluidsgolven bij de lage tonen hebben last van heel veel dingen dus gewoon eindeloos proberen tot het leuk klinkt. Of, als je niet zo precies bent, gewoon op een 'nette' plek...

Zet hem in ieder geval niet onder een tafeltje ofzo want dan gaat het allemaal resoneren bij volume..

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=1#A04"]GoT F.A.Q. :7[/url]
Pagina: 1