RaDeOn 8500

Pagina: 1
Acties:

• LeViN
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-03-2023

LeViN

Ga janken.

Topicstarter
Wie weet of het mogelijk zal zijn om doom 3 en unreal tournament 2003 op een Radeon 8500 64 mb of 128 mb te spelen?
Ik ben namelijk van plan om deze kaart voor +- 150 euro aan te schaffen.
Maar als ik de toekomstige spellen niet meer redelijk kan spelen, dan heeft een nieuwe videokaart geen zin. Dit omdat ik dan over een jaartje weer een nieuwe (Geforce 4200, 4400 of 4600) videokaart zal moeten kopen om die spellen te spelen.

Weet iemand hier meer over?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Je kunt ze vast wel spelen, zal op een tnt2 ook wel kunnen.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Over een jaartje zijn die GeForce kaarten net zo verouderd als die Radeon. Je zult met die kaart altijd boven de gemiddelde systeemeisen zitten, maar het maximale zul je er niet uit halen.

Verwijderd

leuk breezer topic titel :+

Verwijderd

Wat een bull. Net of een Radeon 8500 zo'n slechte kaart is.
Ik denk dat ie kwa performance in de buurt komt van de Geforce4 Ti4200. Zeker met de nieuwe drivers die nog uitkomen en eventueel een flinke overclock.

Verwijderd

Ik heb al een beta van Unreal Tournament 2003 hier draaien.
Systeem in mij sig gebruik ik daarvoor, het speelt lekker soepel allemaal, me radeon 8500 kan het allemaal nog makkelijk aan.

Verwijderd

Ik heb die beta ook, en een radeon 8500le (64mb)

Werkt helemaal top
ongeveer 8200 3dmarks, ik weet niet of dat wat zegt voor UT
Kwa prijs heeft ie de beste prijs/kwaliteits verhouding vergeleken met een geforce 4

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10

Flexx

This side up

[url="http://gamershq.madonion.com"]http://gamershq.madonion.com[/url] Radeon8500 is de op 4 na snelste kaart die je kan kopen.

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

Madrox

Oh, Pharaoh!

yep ;) En de TV-out en 2D is perfect. Top-kaartje. Heb nu een club-3D voor 145 euro. Beste koop volgens mij.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Pagina: 1