Misschien domme vraag... maar als ik twee computers, allebei met NTFS met een parallele kabel verbind.. kan ik dat gewoon FX gebruiken (vanuit dos)
Dan zal het wel (nog) geen NTFS zijn! 
Maar is het dan geen probleem om van een NTFS hardeschijf te verzenden naar FAT32 schijf?
Maar is het dan geen probleem om van een NTFS hardeschijf te verzenden naar FAT32 schijf?
Tsja, DOS in een venster, of booten vanaf DOS flop ?
In het laatste geval is het kansloos. (Ja, ik weet het, er bestaat zoiets als NTFSforDOS, maar daarmee heb ik ooit (bijna, recovery werkte gelukkig) een 12 Gb grote partitie mee verneukt.
Als die FX software vanuit een DOS venster wil werken, dan zal het denk ik allemaal wel lukken.
In het laatste geval is het kansloos. (Ja, ik weet het, er bestaat zoiets als NTFSforDOS, maar daarmee heb ik ooit (bijna, recovery werkte gelukkig) een 12 Gb grote partitie mee verneukt.
Als die FX software vanuit een DOS venster wil werken, dan zal het denk ik allemaal wel lukken.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Thank you!!Op maandag 29 juli 2002 00:38 schreef JumpStart het volgende:
Tsja, DOS in een venster, of booten vanaf DOS flop ?
Morgen even een parallel kabeltje kopen... dan kan ik een cd-rom loze laptop volpompen!!
Pagina: 1