Toon posts:

Werkt FX met parallele kabel ook op NTFS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien domme vraag... maar als ik twee computers, allebei met NTFS met een parallele kabel verbind.. kan ik dat gewoon FX gebruiken (vanuit dos)

Verwijderd

Denk niet dat je hier niet vanuit moet gaan. Dos snapt NTFS namelijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal het wel (nog) geen NTFS zijn! :P

Maar is het dan geen probleem om van een NTFS hardeschijf te verzenden naar FAT32 schijf?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Tsja, DOS in een venster, of booten vanaf DOS flop ?

In het laatste geval is het kansloos. (Ja, ik weet het, er bestaat zoiets als NTFSforDOS, maar daarmee heb ik ooit (bijna, recovery werkte gelukkig) een 12 Gb grote partitie mee verneukt.

Als die FX software vanuit een DOS venster wil werken, dan zal het denk ik allemaal wel lukken.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 juli 2002 00:38 schreef JumpStart het volgende:
Tsja, DOS in een venster, of booten vanaf DOS flop ?

In het laatste geval is het kansloos. (Ja, ik weet het, er bestaat zoiets als NTFSforDOS, maar daarmee heb ik ooit (bijna, recovery werkte gelukkig) een 12 Gb grote partitie mee verneukt.

Als die FX software vanuit een DOS venster wil werken, dan zal het denk ik allemaal wel lukken.
Thank you!! :)
Morgen even een parallel kabeltje kopen... dan kan ik een cd-rom loze laptop volpompen!!

Verwijderd

bliep

data van cd gaat alrtijd
Pagina: 1