Toon posts:

Klopt dit verhaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[url="http://www.leo-host.be/server.htm"]http://www.leo-host.be/server.htm[/url]

Ik ben bezig om een eigen hosting bedrijf op te zetten maar als bij baan. Komt dan een server bij widexs te staan en nu zit ik op diversen site's te kijken en nu kwam ik dus bovenstaande link tegen. Klopt dat verhaal wat hun zeggen? Want volgens mij kan het gewoon nooit

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wat klopt er volgens jou niet aan? Het is nogal een lang verhaal en ik heb weinig zin om het allemaal door te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
dit stukje

Leo-host.com's managed server is ontwikkeld om nooit down te gaan omdat wij alle punten van mislukking uitgesloten hebben. Onze Internet poort is overbodig gemaakt door de implementatie van BGP4 (Border Gateway Protocol), welke zorgt dat onze meervoudige T3 verbindingen altijd beschikbaar zijn en, als er één down zou gaan, de andere het zonder problemen zal overnemen. Onze Cisco routers zijn overbodig gemaakt door het gebruik van HSRP (Hot Swappable Router Protocol), welke garandeert dat uw netwerk nooit een slag zal missen. Met gebruik van onze load-balancing hardware ontwikkelt tegen mislukking als er een fout optreedt, garanderen we dat onze groepen van servers altijd blijven draaien en lopen 99,9 % van de tijd.

Verwijderd

Topicstarter
ah denk dat ik het al zie.. is gewoon iemand die reseller is van een bedrijf in america ofzo.. tsss lekker stom

Verwijderd

ik kan heel simpel zeggen:

het slaat nergens op, je krijgt gewoon een volgens mij zelfs gedeelde server waarbij je dan ipv via de shell gewoon via een webinterface dingen kunt doen. Is dus helemaal niks bijzonders. De prijzen zijn daarbij niet echt mooi te noemen zeker als je kijkt naar hun connectie en aansluiting. Doe maar eens een traceroute, wordt je niet erg blij van kan ik je verzekeren.

Voor ongeveer die prijs kun je bij diverse nederlandse webhosts ook een server plaatsen en dan onderhouden ze hem ook voor je.

En het is inderdaad een simpele reseller

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 23:38 schreef Kertje het volgende:
ik kan heel simpel zeggen:

het slaat nergens op, je krijgt gewoon een volgens mij zelfs gedeelde server waarbij je dan ipv via de shell gewoon via een webinterface dingen kunt doen. Is dus helemaal niks bijzonders. De prijzen zijn daarbij niet echt mooi te noemen zeker als je kijkt naar hun connectie en aansluiting. Doe maar eens een traceroute, wordt je niet erg blij van kan ik je verzekeren.

Voor ongeveer die prijs kun je bij diverse nederlandse webhosts ook een server plaatsen en dan onderhouden ze hem ook voor je.

En het is inderdaad een simpele reseller
precies maar zo zijn er in nederland veel van die gasten. Ik heb dan een mening vershil op zo'n forum en dan lopen ze van het netwerk is het snelste van amerika etc etc.. maar wat heb daar nu aan als je nederlandse klanten heb en dat je zelf in nederland woont..
Pffff

snap die gasten niet okee het zijn waarschijnlijk allemaal jochies van 15 die geld willen verdienen maar 1 schadeclaim en ze liggen gelijk overhoop met hun hele leven.. grrr maargoed moest het gewoon kwijt

tis gewoon frustratie als je niet weet hoe het in elkaar zit begin er dan ook niet aan

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
En als het echt zou kloppen gaan die lui het errug druk krijgen :) Geloof er maar niks van, deze gasten doen wat elke provider doet (redudante verbindingen e.d.) op het gebied van beveiliging en backup.

Heel leuk zon 99,9% uptime, maar die is gegarandeerd in een SLA. En die zou ik eerst maar eens doorlezen. Daar staan vast wel weer allemaal leuke voorwaarden in. Kijk voor de gein maar eens op hosting.pagina.nl. Zoek een provider uit en sjek de verhalen.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:36

Predator

Suffers from split brain

PNS -> IT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 09:01

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken