Toetsenbord, veel knoppen tegelijk indouwen

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik zoek een toetsenbord waarbij je veel toetsen tegelijk kunt indouwen, want die ik nu heb begint al te piepen als ik er 3 tegelijk indouw. Dus schuin opzij sluipen in een spel zit er voor mij ni in (bv: omhoog + links + shift)
Graag ervaringen van andere mensen met keyboardmerk + type en hoeveel je tegelijk kunt indouwen.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 14:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 28 juli 2002 23:24 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Ik zoek een toetsenbord waarbij je veel toetsen tegelijk kunt indouwen, want die ik nu heb begint al te piepen als ik er 3 tegelijk indouw. Dus schuin opzij sluipen in een spel zit er voor mij ni in (bv: omhoog + links + shift)
Graag ervaringen van andere mensen met keyboardmerk + type en hoeveel je tegelijk kunt indouwen.
Hangt als ik me niet vergis ook van je bios instellingen af (mits op ps2)aanslagherhaling.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MightyMauz
Zijn er nog mensen die mij ervaringen kunnen vertellen?

Verwijderd

ehm loop je (Bios/OS) instellingen eerst maar eens na
sinds 198x zijn alle toetsenborden wel zo'n beetje het zelfde geworden....

Ik kan het oudste keyboard hier beet pakken (1979) - of de allernieuwste (2002) - en GEEN van allen hebben ze problemen met meervoudige aanslag.

Overigens zowel met DIN-5polig als met PS/2 mobo's en toetsenborden....

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 20:45
Dat is een prob op wat oudere pc's. Ja.. AT.

• MightyMauz
Ik zal mijn BIOS er dan maar eens op nalopen (maar waarom zit er zo'n "functie" in het BIOS?). Want mijn keyboard is pas een jaar oud, wel een El Cheapo hoor.

Pagina: 1