Ik heb een vraagje ik woon in apeldoorn en daar zit niet echt een Tu in de buurt wie is er zo vriendelijk om er 1tje voor me te halen en naar me optesturen (wil je dan wel eve zeggen welke soorten erzijn ??) thx
Wanneer ga je bestellen dan? Ik moet me nog even heftig gaan verdiepen in de velgen/banden/enz.
Eej gash, wanneer krijg jij denk je die bensu's ongeveer. Want ik ga woensdag weg op vakantie en wilde er toch wel graag eentje halen.
Neeej, had je over het hoofd gezien, goed dat je ut zegt, je stond niet in deze lijst, maar was wle gewoon opgenomen in de bstellingen hoor. Maar is goed dat je het zegt, klopt deze lijst ook weer
Verwijderd
fjoew, ik schrok al... ben weer gerustgesteld, tnx.koentjuh schreef op 02 augustus 2002 @ 23:50:
Neeej, had je over het hoofd gezien, goed dat je ut zegt, je stond niet in deze lijst, maar was wle gewoon opgenomen in de bstellingen hoor. Maar is goed dat je het zegt, klopt deze lijst ook weer
Gelukkig maar
* koentjuh is morgen hele dag weg, dus geen updates enzo van bestellingen.
[ Voor 0% gewijzigd door koentjuh op 02-08-2002 23:57 . Reden: typo ]
Voor degene die zaten te twijfelen tussen de Bensu en toch een originele en duurdere bitchar-g, ik heb een comparison gevonden tussen alle "clones" van de bitchar-g rc modellen en dit is wat ze zeiden over de Bensu.
Zover ik het kan begrijpen is de Bensu sneller dan de Bitchar-G, maar kwalitatief iets slechter en minder te modden, groot gedeelte van de parts zijn wel wisselbaar tussen de twee, dus je kunt gewoon een bensu kopen en de moter, wieltjes en misschien zelfs body's van de Bitchar-G kunnen gebruiken.
Nu nog ff wachten op een bericht van koentjuh of gash hoe ik het beste de modellen bensu's kan bestellen die niet op de thaise site staan.
Bron: http://www.questformadness.com/ST/Bensu Thunderbolt Racing Cars (OEM)
This clone from mainland china comes in a clear plastic display container that looks similar to a "bullet", and is thus often referred to as the OEM Bullet. The controller/charger uses a telescopic antenna and doubles as the base of the display container, making the packaging and storing of the item quite unique. 2 AA's required. Quality is said to be poorer than Tomicas, which probably justifies the lower price. Its parts are largely interchangeable with that of the bits. Slight differences include a transparent blue PCB cover, a differently design heatsink, and a non-OEM motor, which is much faster than the stock micro B 1.0 motor. The Bensu's also offer a few body styles not available with the Bits, in addition to the standard ones. The bodies are cast in colored plastic, so there are no transparent headlamps or windshields and gives the car a cheap appearance. The windshields are painted opaque black, and most if not all have racing style paint jobs. The motor and axle gears have larger teeth and a different ratio than the bits. Several owners have attributed this to be the reason for the cars noisy operation. Bensu's do not have upgrade parts. Finally, the Thunderbolt's use NiMH batteries, instead of NiCDs.
Tomica BitChar-G
How can you begin a clone review without covering the original?! Tomica's (Tomy) BitChar-G was the competitive answer to the hugely popular Takara Digi-Q in Japan. Although the Digi-Q is considerably more popular there, the Bits seemingly endless upgrade possibilities have made it the top choice for the rest of the world. Availability of the Bits are also much better to the outside world, than are the Digi-Q, making it easier and more affordable to attain. Fundamentally different to the Digi-Q, Bits operate on radio frequency and use actual front wheel steering as opposed to Takaras IR control and differential steering. Quality and patent ownership are what differentiates the Bit from the clones and consequently makes them superior.
Zover ik het kan begrijpen is de Bensu sneller dan de Bitchar-G, maar kwalitatief iets slechter en minder te modden, groot gedeelte van de parts zijn wel wisselbaar tussen de twee, dus je kunt gewoon een bensu kopen en de moter, wieltjes en misschien zelfs body's van de Bitchar-G kunnen gebruiken.
Nu nog ff wachten op een bericht van koentjuh of gash hoe ik het beste de modellen bensu's kan bestellen die niet op de thaise site staan.
Ik heb al besteld, maar ik heb nog 2 vraagjes
:
Krijg je het thuisgestuurd?
Hoe moet je het betalen?
Krijg je het thuisgestuurd?
Hoe moet je het betalen?
DAMN.. aahh ja ik wacht gewoon tot ze weer nieuwe binnen hebben....Flier schreef op 03 augustus 2002 @ 09:46:
TRU in het Alexandrium heeft net de laatste verkocht !![]()
Aan mij

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Hoeveel korting zou de Toys 'R Us wel niet krijgen als zij die dingen voor 14,99 kunnen verkopen? Lijkt mij dat er toch wel 100% winstmarge bovenop zit.
VOOR IEDEREEN:ajampaniki schreef op 02 augustus 2002 @ 20:49:
[...]
Ik wist nieteens hoe die shop van gash heette. adres?
Comtronics
Gorontalostraat 19A
Noord Holland 1095 TL Nederland
Telefoonnr.: 020-7774324
Fax: 020-7775373
Het zit dus in nederland. Nu nog een stad en dan benk een stuk verder.
WIJ HEBBEN UITSLUITEND EEN WEBSHOP! DIT IS GEEN BEZOEKADRES! EEN SPECIALE PAGINA MET ALLE AUTOOTJES & ONDERDELEN WORDT NOG GEPLAATST!
KLANTEN KOMEN SOMS WEL LANGS MAAR UITSLUITEND OP AFSPRAAK!
Over de autootjes: wij verwachten ze volgende week binnen te krijgen. De exacte prijs weet ik nog niet. Da's afhankelijk van de vervoerskosten & invoerrechten.
Bestellingen van tweakers kunnen bij koentjuh geplaatst worden: hij stuurt mij dan een complete lijst van al jullie bestellingen.
De prijzen van de autootjes zullen namelijk voor de 'normale consument' een stuk duurder worden aangezien je met de prijzen van de Thai nauwelijks wat verdient......
Ik krijg nu ook wel sterke drang om ook even naar de T'R'U' in Arnhem te racen! Alleen een beetje vervelend dat het zo'n slecht weer is... Kheb geen zin om helemaal zeiknat te regenen voor die pietepeutirige dingen 
Maargoed, als het droog is ga ik even een Skyline en een Lancer Evo halen
Maargoed, als het droog is ga ik even een Skyline en een Lancer Evo halen
Is het dan niet gemakkelijk als je een lijst met types hebt (en misschien frequenties) om die ook te plaatsen?Gash schreef op 03 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
Bestellingen van tweakers kunnen bij koentjuh geplaatst worden: hij stuurt mij dan een complete lijst van al jullie bestellingen.
Aangezien de thai niet alle modellen heeft die jij krijgt en het op die foto met alle autotjes erop redelijk moeilijk te onderscheiden is.
Tis namelijk zo lomp als je koentjuh een mailtje stuurt met
1x Bensu op plaatje 2de van links op 4de rij
1x Bensu peugeot206 blauw (als die er is)
Zodra ik dat weet kan ik die 2 bestellen
Is er al een datum bekend dat de bestellingen de deur uit gaan? Ik ben van maandag t/m vrijdag weg.. Ben eventueel vrijdagavond in staat om mijn bestelling te plaatsen. Ik vind het echt megamoeilijk om te kiezen
De grote bestel lijst van Koentjuh word 2 weken na de 1ste post hier verstuurd zal dus rond 11/12 augustus liggen, gok ik zoFokkie schreef op 03 augustus 2002 @ 12:35:
Is er al een datum bekend dat de bestellingen de deur uit gaan? Ik ben van maandag t/m vrijdag weg.. Ben eventueel vrijdagavond in staat om mijn bestelling te plaatsen. Ik vind het echt megamoeilijk om te kiezen
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Owke bedankt, dan regel ik het wel als ik weer terug ben
in groningen hebben ze ze ook bij de toys'r'us (tegenover ingang mediamarkt)
er stonden stuk of 40 van die ronde doosjes:
gezien de: evo, supra, mercedes, porsche en skyline
zelf heb ik de rode evo, maar heb nog getwijfeld voor de blauwe/wit/rode skyline.
hij wou eerst niet voor en achteruit, maar het bleek dat het motor/gear/wheel blokje niet goed aangedrukt zat.
ik heb daar trouwens alleen 27mhz gezien
er stonden stuk of 40 van die ronde doosjes:
gezien de: evo, supra, mercedes, porsche en skyline
zelf heb ik de rode evo, maar heb nog getwijfeld voor de blauwe/wit/rode skyline.
hij wou eerst niet voor en achteruit, maar het bleek dat het motor/gear/wheel blokje niet goed aangedrukt zat.
ik heb daar trouwens alleen 27mhz gezien
mijn bestelling komt eraan, heeft gash ook race wins ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Klopt was er gisteravond stond er nog maar 1 ,ik dacht een witte .Flier schreef op 03 augustus 2002 @ 09:46:
TRU in het Alexandrium heeft net de laatste verkocht !![]()
Aan mij
Ik keer er even naar en dacht hmm dit ziet er wel heel erg goedkoop uit, als ik bijvoorbeeld dit topic niet had tegengekomen had ik er nog geeneens naar gekeken.
Heb hem toen maar laten staan.
Het leek me wel leuk hoor , maar nu dat ik ze in het echt gezien vind ik het toch wat ,ik weet niet, goedkoopachtig.
Ik denk ook dat ik mijn bestelling annuleer, het lijkt me dan toch leuker om zo'n grote "orginele" te kopen .
Is wel wat duurder maar dat ziet er dan toch leuker uit.
Ik vind het wel jammer want het leuk op het gezicht een leuke rage.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
check www.comtronics.nl/auldeyAtgast schreef op 03 augustus 2002 @ 15:49:
mijn bestelling komt eraan, heeft gash ook race wins ?
daar staan ook een paar "wins" bij,...
Wat moet ik halen als ik een race-tin (of win???) wil die ongeveer 50 loopt met reserve-onderdelen en goede banden???
Ik snap er namelijk niet veel van.
edit:
kan je gewoon een auto bestellen met een barf kit pre (+ gewoon voor reserve) en een motortje + banden??
kan je gewoon een auto bestellen met een barf kit pre (+ gewoon voor reserve) en een motortje + banden??
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

inmiddels ledjes ingebouwd zoals je ziet.
2x 3mm geel en een 47ohms weerstandje en een beetje proberen te brugsolderen.
zodra je het schakelaartje aan zet, zijn de lampen ook direct aan.
sommige stickertjes laten zich alleen wat moeilijk verwijderen
een race tin (auto naa keuze)C}{@0$ schreef op 03 augustus 2002 @ 16:13:
Wat moet ik halen als ik een race-tin (of win???) wil die ongeveer 50 loopt met reserve-onderdelen en goede banden???
edit:
Barfkit (pre-soldered of kant en klare)
motor
bandensetje (is aan te raden, die standaard bandjes gaan het niet houden vrees ik)
De reserve onderdelen die ik heb:
Arm en Bar (metaal)
Body (ik ben toch bang dat de extra batterij er niet in gaat passen dus koop ik nog een new beetle body)
spring (het veertje waarmee je em af kan stellen)
schroefjes (Nut) (tis behoorlijk gekloot om die kleine schroevjes hier te vinden verwacht ik)
lagers (ball bearing) zat ik eerst ook nog aan te denken maar ik weet uit me skateperiode van een paar jaar terug dat je die dingen heel makkelijk schoon kan maken
Dit is mijn bestelling (alleen wacht ik nog op een paar vrienden die ook willen...)
Artikel No.: Omschrijving: Prijs p.s.: Aantal: Subtotaal:
xxxx Barfkit Pre-soldered $13.35 2 $26.70
1253 Motor $1.80 2 $3.60
1243 Arm & Bar $2.80 2 $5.60
1661 Banden & Velgen $5.50 2 $11.00
1873 Body $4.50 2 $9.00
1319 Nut $0.21 8 $1.68
1316 Nut $0.21 4 $0.84
1335 Spring $0.50 2 $1.00
1500 Antenne $3.00 2 $6.00
Totaalprijs $65.42
stickertjes heb ik er allemaal af gekregen (behalve de koplamp stickers die heb ik laten zitten) --> gewoon weken met warm water,....spacy_ schreef op 03 augustus 2002 @ 16:32:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
inmiddels ledjes ingebouwd zoals je ziet.
2x 3mm geel en een 47ohms weerstandje en een beetje proberen te brugsolderen.
zodra je het schakelaartje aan zet, zijn de lampen ook direct aan.
sommige stickertjes laten zich alleen wat moeilijk verwijderen
maar die lampjes,..hoe heb je dat nou gedaan?? Daar heb ik nl. niet echt verstand van,......misschien kan je dat ff uitleggen?
ik heb eerst een gaatje erin geboord in de plek waar normaal mistalmpen zittenYoda schreef op 03 augustus 2002 @ 16:46:
[...]
maar die lampjes,..hoe heb je dat nou gedaan?? Daar heb ik nl. niet echt verstand van,......misschien kan je dat ff uitleggen?
toen heb ik die ledjes er klemmend ingepast (dus boor gaatje niet te ruim, anders heb je lijm nodig)
daarna heb ik de pootjes omgebogen, toen bleek dat de 2 langste pootjes, bij elkaar konden komen, en die heb ik dus over de lengte van 4mm aan elkaar vast gesoldeerd.
de 2 kortere pootjes knoden niet bij elkaar komen, dus heb ik die 47 ohms weerstand met een paar milimeter aan et uiteinde vast gesoldeerd en een eindje verder op het pootje van het weerstandje het andere ledje eraan vast gesoldeerd.
aan beide punten heb ik een kabeltje geknupt, en de een op het shcakelaartje vast gemaakt en de ander op de min van het batterijvakje (dit is aan de achterkant tegen de printplaat gesoldeerd)
ik zal er vanavond wel een foto van proberen te maken.
Ik zal wel zoeen Bensu dingetje willen hebben 
moet ik die nu bij koen of bij Gash bestellen?
want Gash had toch al 100 stuks besteld?
In eerste instantie gewoon alles via Koen doen,.....xplorer schreef op 03 augustus 2002 @ 17:29:
Ik zal wel zoeen Bensu dingetje willen hebben
de types, de stickers, en de velgjes van de auldrey's en toys'r'us cars zit "minimaal" verschil tussen
de toys'r'us die ik hier voor me heb staan de evo en de supra (niet van mij) zijn beide >>>
en de onderkant is netzo als de onderkant van de >>> types op de thaise site.
de velgjes van de toys'r'us zijn alleen 6 spaaks, en die van die thaise site zijn 8 spaaks,
dus misschien dat daar ook verschil zit in de bandjes.
voor betere bandjes kun je ook het rubber/velgen van je modelautotje slopen, die ongeveer ook op dezelfde schaal is, heb je direct ook wat meer grip
de toys'r'us die ik hier voor me heb staan de evo en de supra (niet van mij) zijn beide >>>
en de onderkant is netzo als de onderkant van de >>> types op de thaise site.
de velgjes van de toys'r'us zijn alleen 6 spaaks, en die van die thaise site zijn 8 spaaks,
dus misschien dat daar ook verschil zit in de bandjes.
voor betere bandjes kun je ook het rubber/velgen van je modelautotje slopen, die ongeveer ook op dezelfde schaal is, heb je direct ook wat meer grip
Daar ben ik vanmiddag ook even heengeweest. Wel erg jammer dat het allemaal 27 MHz wa indd... Maargoed, ik heb nu een Skyline (Rood/Wit/Blauw), een Supra(Geel) en een Lancer Evo (rood). Beetje jammer dat in het doosje van de Supra geen antenne zatYoda schreef op 02 augustus 2002 @ 19:59:
de mijne doet het weer
ben dus vanmiddag ook ff langs de Toys 'R Us in Arnhem geweest, daar hadden ze gele supra's, blauw witte skyline's, gele skyline's, rode porsche, zilvergrijze mercedes, rode lancer evo, witte impreza en dat was het geloof ik wel. Allemaal 27mhz trouwens
Ik heb wel ff de stickers er ook af gehaald, lelijke dingen.
ow en Koentjuh, mijn bestelling blijft gewoon staansuper leuke dingen zijn het,...
*PICS*
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Opzich wel een grappig ding. Hij gaat best hard hoor, en mede omdat ik hem alleen binnen voor de fun wil gebruiken ga ik hem maar niet opvoeren. Ik vind het wel prima zo.
P.S. Je miste de Blauwe Impreza nog in je lijstje, die zag ik vanmiddag ook nog liggen.
Fokkie:
Kun je ook zo'n fotoreportage maken van die Skyline? Die neem ik namelijk ws. ook en wil ff weten of het wat is. Misschien ook een filmpje erbij?
Kun je ook zo'n fotoreportage maken van die Skyline? Die neem ik namelijk ws. ook en wil ff weten of het wat is. Misschien ook een filmpje erbij?
Hé cool, die kan ik wel ff gebruiken,....thnx
Ik heb al besteld, maar ik heb toch nog ff 2 vraagjes
-Hoe moet je betalen??
-Krijg je de spullen thuisgestuurd??
-Hoe moet je betalen??
-Krijg je de spullen thuisgestuurd??
Verwijderd
Ik ben vanmiddag ff naar de TRU in Den Haag (megastores) geweest, toen ik vooraf belde zeiden ze er een heleboel in vooraad te hebben. Ik ben er gelijk heen gegaan en heb er drie karretjes gehaald. Ze weten al trouwens van de grote verkoop af. Ik sprak er de inkoper (Die wist dat eraan gemod wordt en d8 dat het een nieuwe trend is) die er gelijk meer in gaat kopen, ook voor Alexandrium d8 ik, gelukkig, want ze waren overal zo op. Ik heb trouwens wel de Supra's opgemaakt daar (er waren er maar 2). Ze hadden wel veel Impreza's en Lancers, ook skyline's trouwens. Leuke karretjes, maar oerlelijke stikkers, Bah!!! Nou het modden kan beginnen!!! Maandag of dinsdag krijgen ze trouwens overal weer nieuwe.
Ik heb mijn vorige bestelling afgezegd
ik bedacht me ineens dat ik niet zo'n snelle bak hoef, ik wil gewoon cruisen. Dus heb ik een Auldey genomen (had ik al), en een Bensu, om de kat gek te maken 
Hoelang moeten we nog wachten ?
Mother, will they like this song?
het gaat echt niet snel hoor, dus modden kan absoluut geen kwaad!TheLunatic schreef op 03 augustus 2002 @ 19:33:
Ik heb mijn vorige bestelling afgezegdik bedacht me ineens dat ik niet zo'n snelle bak hoef, ik wil gewoon cruisen. Dus heb ik een Auldey genomen (had ik al), en een Bensu, om de kat gek te maken
de aktie zou rond 11 augustus aflopen
Hmm, ik vrees dat ik alleen pics met webcam kan maken... Mijn pa heeft de digicam mee op vakantiePhreak schreef op 03 augustus 2002 @ 18:27:
Fokkie:
Ok! En ook filmpjes!Fokkie schreef op 03 augustus 2002 @ 21:15:
[...]
Hmm, ik vrees dat ik alleen pics met webcam kan maken... Mijn pa heeft de digicam mee op vakantie![]()
Ik zal morgen ff pics maken met webcam
mmmm, ja sorry, dat heb ik hem dus helemaal staan uitleggen (vlak nadat hij mij ging vertellen dat ze erg leerzaam waren voor m'n kinderen, en nadat ik zei dat ze voor mij warenVerwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 19:20:
Ze weten al trouwens van de grote verkoop af. Ik sprak er de inkoper (Die wist dat eraan gemod wordt en d8 dat het een nieuwe trend is) die er gelijk meer in gaat kopen, ook voor Alexandrium d8 ik, gelukkig, want ze waren overal zo op.
Hij wilde eerst nog bijna een deal gaan maken voor grote inkoop maar dat was niet echt serieus
Nou op zich als we daar ook 30% kunnen krijgen en ze ZIJN exact hetzelfde is dan misschien niet eens zo'n slecht planMAus33 schreef op 03 augustus 2002 @ 21:36:
[...]
Hij wilde eerst nog bijna een deal gaan maken voor grote inkoop maar dat was niet echt serieus
Eej hoeveel autootjes waren en nog in muiden en welke types?
Ik heb een klein probleempje en dat is dat ik samen met een paar andere dudes bestel. Het probleem is nl dat er dus overlegd moet worden als de prijs rond is. En dat kan dus niet. Is er nog een manier om de bestelling te annuleren als blijkt dat die auto's van gash te duur worden, voordat koentjuh ze bij de thia besteld?
1196 30,00 1x Pre modded Peugot die 50 a 60 loopt
1929 3,40 1x body
2052 3,90 1x body
1627 5,20 1x afstandsbediening (of zit die erbij ?)
1654 4,40 1x wielen
________ +
43,90
Vergeet ik iets ? Zit afstandsbediening erbij ?
Ben nieuw... heb bijna alle pagina's van dit topic gelezen maar kwam er niet achter of er bij een premodded al een afstandbediening zit !
1929 3,40 1x body
2052 3,90 1x body
1654 4,40 1x wielen
________ +
43,90
Ben nieuw... heb bijna alle pagina's van dit topic gelezen maar kwam er niet achter of er bij een premodded al een afstandbediening zit !
Greetings from Earth
Euh, iets later, aangezien mijn vriendin de 11 weer terug komt naar drie weken vakantieChimera2k2 schreef op 03 augustus 2002 @ 12:49:
[...]
De grote bestel lijst van Koentjuh word 2 weken na de 1ste post hier verstuurd zal dus rond 11/12 augustus liggen, gok ik zo
Bediening zit erbijRense2002 schreef op 03 augustus 2002 @ 23:19:
1196 30,00 1x Pre modded Peugot die 50 a 60 loopt
1929 3,40 1x body
2052 3,90 1x body
1654 4,40 1x wielen
________ +
43,90
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
2x zo'n bensu voor mij
deze zijn toch helemaal compleet he?
en wat worden nou precies mijn kosten? dat werd me niet helemaal duidelijk (eerlijk gezegd ook niet het _hele_ topic doorgelezen)
en wat worden nou precies mijn kosten? dat werd me niet helemaal duidelijk (eerlijk gezegd ook niet het _hele_ topic doorgelezen)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Weet iemand ook hoe snel/langzaam die bensu oto's gaan?
Je kan ze niet sneller laten gaan, Am I right?
Je kan ze niet sneller laten gaan, Am I right?
1177 11,00 1x 11,00 Peugot
BaRF 13,35 1x 13,35 voor >>>
1253 1,80 1x 1,80 motor
1279 5,00 1x 5,00 motor
1929 3,40 1x 3,40 body
2052 3,90 1x 3,90 body
Is deze bestelling aangekomen Koen ?
BaRF 13,35 1x 13,35 voor >>>
1253 1,80 1x 1,80 motor
1279 5,00 1x 5,00 motor
1929 3,40 1x 3,40 body
2052 3,90 1x 3,90 body
Is deze bestelling aangekomen Koen ?
Greetings from Earth
Verveel je je snachts ofsuh?Rense2002 schreef op 04 augustus 2002 @ 04:24:
Of moet er trouwens nog iets aan suspension bij ?

Hoi.
Weet iemand eigenlijk hoe snel die wins standaard gaan?
UPDATE
30 auldey's
52 Bensu's
1 race-win
en een hele zooi onderdelen
De volgende hebben al besteld:
Koentjuh
BaRF
Platel
Ocbar
Suepahfly
Henkyyyyyy
TheLunatic
Pr0f
Ruud2001
Coura
Raafje
Dezjay
Rammes
Tucker 10-4 Harley
Yoda
ejtje
Papa Eend
GerriT
Weirdo1
Quaker
TheGrimReaper
Macadoshis
MrTinux
Johan
Chimera2k2
Spike
FrostXL
Flippit
spacy_
MAF
Rense2002
Twan
Falcon
Scipionyx
OW, over de prijs die kirjg ik als het goed is definitief deze week. Maar wordt zeker niet duurder dan thai. Enne het kan zijn dat de eerste helft deze week al besteld wordt zodat de snelleren ze al hebben.
30 auldey's
52 Bensu's
1 race-win
en een hele zooi onderdelen
De volgende hebben al besteld:
Koentjuh
BaRF
Platel
Ocbar
Suepahfly
Henkyyyyyy
TheLunatic
Pr0f
Ruud2001
Coura
Raafje
Dezjay
Rammes
Tucker 10-4 Harley
Yoda
ejtje
Papa Eend
GerriT
Weirdo1
Quaker
TheGrimReaper
Macadoshis
MrTinux
Johan
Chimera2k2
Spike
FrostXL
Flippit
spacy_
MAF
Rense2002
Twan
Falcon
Scipionyx
OW, over de prijs die kirjg ik als het goed is definitief deze week. Maar wordt zeker niet duurder dan thai. Enne het kan zijn dat de eerste helft deze week al besteld wordt zodat de snelleren ze al hebben.
mag ik bij die snellere horen?? ik kan niet wachten
IK begin gewoon boven aan, tot de bestelling op is:) zit je waarschijnlijk wel tussen aangezien gash veel heeft ingekocht. En onderdelen gaan via mijn sheet dus tot hoe ver die up to date is tot zo ver wordt het gehaald.
als iemand nog ene oud/klein nikko 27mhz karretje heeft,
dan heb je grote kans dat daar net zo'n motortje in zit als in dat ding van toys'r'us,
het nikko motortje heeft bij mij alleen net wat meer power
en GP oplaadbare batterijen kunnen ook meer stroom leveren ipv gewone philips alkaline.
dan heb je grote kans dat daar net zo'n motortje in zit als in dat ding van toys'r'us,
het nikko motortje heeft bij mij alleen net wat meer power
en GP oplaadbare batterijen kunnen ook meer stroom leveren ipv gewone philips alkaline.
* Felyrion heeft ook mailtje gestuurd voor 2 bensu's?
koentje, je hebt me gewone naam in de lijst staan ipv m'n nick, maar ja als dat voor jouw duidelijker is.

Om even antowwrd te geven, je kan er meteen mee rijden, hoeven alleen nog maar baterijen in. En de prijs, het is mijn toegezegt dat ze zeker niet duurder werden dan de prijzen uit thailand. Misschien de prijs per stuk wel. alleen he ttoaal wat je wkijt zou zijn (verzend invoerrechten btw) zal hoger zijn dan de prijs van gash.
Koentjuh, heb je al mijn wijzigingen doorgekregen?
Verkeerd gezelen in mailtje, nu wel goedspacy_ schreef op 04 augustus 2002 @ 13:02:
koentjuhje hebt me gewone naam in de lijst staan ipv m'n nick, maar ja als dat voor jouw duidelijker is.
-TheGrimReaper-: Ja, als het goed is ligt ie er tussen
Kan iemand bevestigen of deze banden:
onder deze velgen:
passen?
Er staat (http://www.rodkrapong.com/wheels-racetin-3.htm) dat je ze kunt gebruiken met de volgende nummers:
Toch?

onder deze velgen:

passen?
Er staat (http://www.rodkrapong.com/wheels-racetin-3.htm) dat je ze kunt gebruiken met de volgende nummers:
Volgens mij zijn ze gelijk met 2135 en 2136 ...Choice No. 1
- front rim (short one) use with tyre item no. 1807
- rear rim (long one) use with tyre item no. 2132
Choice No. 2
- front rim (short one) use with tyre item no. 2135
- rear rim (long one) use with tyre item no. 2136
Toch?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Suggesties/aan- opmerkingen?
EDIT: Koentjuh, je hebt mail.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| De BaRFKit Pre-Soldered: =========================================== AANTAL NAAM NUMMER P/STUK SUB 1 Gear box 1380 $0,80 $0,80 1 Shaft 1324 $0,60 $0,60 1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35 1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30 4 Busje 1307 $0,15 $0,60 6 Spacer 1331 $0,15 $0,90 2 Screw 1315 $0,15 $0,30 2 Nut 1314 $0,15 $0,30 4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00 1 **TURBO SET 1633 $7,50 $7,50 =========================================== Totaal: $13,65 =========================================== Toevoeging: 1 BMW Tin Car 1187 $11,- $11,- 1 Motor: 1255 $0.95 $0.95 1 Wheels 1724 $1,40 $1,40 1 Tyres 1833 $1,60 $1,60 1 Tyres 1834 $1,80 $1,80 1 Sound set 1629 $4,40 $4,40 1 Antenna 2158 $3,60 $3,60 =========================================== Totaal: $24,75 =========================================== Reserveonderdelen: 1 power-armbar 1343 $2,80 $2,80 1 bumper guard 1407 $0,70 $0,70 ============= Totaal: $3,50 =========================================== Alles bijelkaar: $41,90 |
EDIT: Koentjuh, je hebt mail.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
wat voor wielen zitten er eigenlijk onder
Ben jij al iets verder gekomen met het vervangen van de frequentie?MAus33 schreef op 03 augustus 2002 @ 21:36:
[...]
mmmm, ja sorry, dat heb ik hem dus helemaal staan uitleggen (vlak nadat hij mij ging vertellen dat ze erg leerzaam waren voor m'n kinderen, en nadat ik zei dat ze voor mij waren
Ik heb ook de zender open gemaakt en het kristal gevonden...alleen hoe dat op het autotje wordt geregeld geen idee
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Scipionyx schreef op 01 augustus 2002 @ 13:02:
En mocht iemand later alsnog een ander frequentie willen hebben dan kan dat mbv: http://www.rodkrapong.com/electronic-frequency.htm
in dat geval wil ik er 2 bestellen (zoals in mail)koentjuh schreef op 04 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
Om even antowwrd te geven, je kan er meteen mee rijden, hoeven alleen nog maar baterijen in. En de prijs, het is mijn toegezegt dat ze zeker niet duurder werden dan de prijzen uit thailand. Misschien de prijs per stuk wel. alleen he ttoaal wat je wkijt zou zijn (verzend invoerrechten btw) zal hoger zijn dan de prijs van gash.
Ik ga morgen op vakantie naar Lloret, maar ik heb mijn bestelling al wel doorgegeven. Mocht Gash inderdaad al de modellen zoals hieronder kunnen leveren dan wil ik graag mijn bestelling wijzigen. Ik wil dan de zilvergrijze 206 die rechtsonder staat.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Mochten er 206jes te koop zijn zal ik er aan denken.... als er genoeg 206jes zijn tenminste
Verwijderd
Hee effe vraagje... als je er zo'n nieuw motortje in drukt staat er niet bij of het een W of een >>> is... of is een nieuw motortje niet nodig om hem tot de 80 te drukkuh... //\\//\\zzl...
Verwijderd
zie ik nou eerdere bestelling??
Dat zou gaaf zijn, ik kan haast niet wachten, en zo`n 206je is zekers cool
Dat zou gaaf zijn, ik kan haast niet wachten, en zo`n 206je is zekers cool
De w en >>> heeft alleen met de gearbox te gearbox te maken, ja en wat andere dingenzoals vering enzo, neit met de motorVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 14:22:
Hee effe vraagje... als je er zo'n nieuw motortje in drukt staat er niet bij of het een W of een >>> is... of is een nieuw motortje niet nodig om hem tot de 80 te drukkuh... //\\//\\zzl...
Hoort hier niet
[ Voor 0% gewijzigd door koentjuh op 04-08-2002 14:30 . Reden: foute reply ]
is mijn bestelling nou goed binnengekomen of niet??
edit:
stomstomstom, zie mezelf net op dat lijstje staan
stomstomstom, zie mezelf net op dat lijstje staan

er valt verder weinig te doen
dan te hopen dat er een eerdere bestelling is

wel hoor, je kunt alvast je toys'r'us karretje modden,FrostXL schreef op 04 augustus 2002 @ 14:52:
er valt verder weinig te doendan te hopen dat er een eerdere bestelling is
die van mij heeft naast de ledjes ook al rubberen strips als bumpers gekregen
* kleinelievewolff is gisteren even de stad ingeweest om te shoppen voor relais, maar die 3V relais hebben ze nergens. Begint pas bij 6V hier.
Spacy_, wil je us een foto van je auto met zo'n bumber make (ik heb er ook 1 besteld)
en oh jah er zit hier geen TRU in de buurt
ik post die foto vanavond wel, ga nu eerst na de kerk.
Ik heb mn supra alvast verlaagd
staat al veel beter.
Nu nog ff een stuur probleem verhelpen.... rechtsom stuurt ie normaal, maar linksom draait ie om zn voorwiel heen...erg lastig.
Nu nog ff een stuur probleem verhelpen.... rechtsom stuurt ie normaal, maar linksom draait ie om zn voorwiel heen...erg lastig.
Als je kijkt naar de ombouwkitjes die ze verkopen, dan is er een kristal voor in de zender, en twee (instelbare) spoeltjes voor op de auto. De auto is dus, kortom, niet heel erg selectief in wat ie oppikt.Gutteguttegut schreef op 04 augustus 2002 @ 13:57:
[...]
Ben jij al iets verder gekomen met het vervangen van de frequentie?
Ik heb ook de zender open gemaakt en het kristal gevonden...alleen hoe dat op het autotje wordt geregeld geen idee
Pics?Gutteguttegut schreef op 04 augustus 2002 @ 16:25:
Ik heb mn supra alvast verlaagdstaat al veel beter.

Helaas geen voor en na pics....dit is dus alleen erna...maar ik denk dat ik hm nog lager ga maken door middel van het uitsnijden van de spatborden.
Ja...wel ff geduld..
Koentjuh... ik heb ook al contact gehad met die site... en mail je wel gewijzigde bestelling...
Premodded Tin Car die 50 a 60 loopt kant en klaar is namelijk 27 USD en daar komt nog wat bij dus even afwachten wat die man zegt
Premodded Tin Car die 50 a 60 loopt kant en klaar is namelijk 27 USD en daar komt nog wat bij dus even afwachten wat die man zegt
Greetings from Earth
Ik heb de body ophang punten ingekort zodat de hele body dichter naar het rijgedeelte komt.
Dit inkorten kun je doen op verschillende manieren...scherp mesje, dremel of zoals ik met een grote scherpe ijzerboor.
Verwijderd
He luitjes nog een vraagje he... ik kan de hele rattaplan zoals velgen banden motortjes.. etc allemaal via jullie bestellen of niet...
voor Bensu aka Bit char-G modding zie:
http://www.questformadness.com
en check vooral deze link voor een knightrider mod
http://www.cflowers.freeserve.co.uk/mike_index.htm
Ja, mail sturen naar koentjuh en dan komt het allemaal goed (zie ook eerste post van topic).Skydiving Maniak schreef op 04 augustus 2002 @ 17:57:
He luitjes nog een vraagje he... ik kan de hele rattaplan zoals velgen banden motortjes.. etc allemaal via jullie bestellen of niet...
Hoe snel gaan die race-WINS nou eigenlijk standaard?
Hey, die bestelling van je gaat over bensu's waar ik maybe wle niet eens aan kan komen, dus wel aan de thaise site houden. Mochten er dan nog 206jes komen enzo dan hoor je dat hier en kun je je bestelling nog wijzigen. NU kna ik er niks mee. -heb er ook over gemaild naar je-xplorer schreef op 04 augustus 2002 @ 18:00:
voor Bensu aka Bit char-G modding zie:
Verwijderd
ik heb er even een paar vragen over
1) kunnen die oto's egt 90 km/h gaan
2) zijn er ook circuits in nederland
3) kan je ze nog bestellen
4) hoeveel EURO is het dan
1) kunnen die oto's egt 90 km/h gaan
2) zijn er ook circuits in nederland