Af en toe valt mijn computer spontaan uit. Als ik hem dan opnieuw op probeer te starten doet ie helemaal niks, zelfs de CD-rom speler doet niks en ik hoor ook geen piepjes. Alleen de koeling slaat aan. Dit duurt meestal een uurtje, maar soms ook een hele dag. De monitor krijgt ook geen signaal. Daarna start hij weer op alsof er niks aan de hand is. Ik heb al een nieuwe voeding en nieuwe videokaart, dus daar kan het niet aan liggen. De processor wordt bij warm weer en zware belasting ongeveer 55 graden, moederbord 35. Voltage afwijkingen zijn vrij klein, nog geen 10%. Ik heb wel het idee dat het vaker voorkomt als het warm weer is en de pc belast wordt, maar ik heb het idee dat deze waarden toch acceptabel zouden moeten zijn? De specificaties van mijn systeem: AMD Athlon 800, geforce 2 TNT 64 videokaart, 256 mb SDRAM, ATX VIA moederbord, soundblaster live! 1024 geluidskaart, 2 HDs van 15 en 80 gig.
Als iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn en wat ik er aan zou kunnen doen, heel graag!
Als iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn en wat ik er aan zou kunnen doen, heel graag!