Ik ben een app aan het ontwikkelen voor een Palm III, en ben nu tegen het volgende probleem aangelopen. Als ik probeer te compileren krijg ik het volgende:
In database.c:
in database.h
Volgens mij ben ik bezig een pointer naar Char te overschrijven met een pointer naar Char, en dat zou geen incompatibiliteiten op moeten leveren... Wie helpt me even?
nb. Ik gebruik een ietwat aangepaste compiler, want ik heb natuurlijk geen x86 code nodig, maar m68k
code:
1
2
| database.c:13: warning: assignment discards qualifiers from pointer target type database.c:14: warning: assignment discards qualifiers from pointer target type |
In database.c:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| //regel 3 en 4 (global) const Char *testTitle = "Test title\0"; const Char *testCopyright = "Copyright\0"; // regel 13 en 14 (in functie) currentSong.title = testTitle; currentSong.copyright = testCopyright; |
in database.h
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| typedef struct SongDataType {
UInt16 songNumber;
Char *title;
Char *copyright;
} SongDataType;// SongDataType;
// en even later (ook global)
SongDataType currentSong; |
Volgens mij ben ik bezig een pointer naar Char te overschrijven met een pointer naar Char, en dat zou geen incompatibiliteiten op moeten leveren... Wie helpt me even?
nb. Ik gebruik een ietwat aangepaste compiler, want ik heb natuurlijk geen x86 code nodig, maar m68k
Localhost, sweet localhost