toen ik vanmiddag m'n computer aanzetten en 5 minuutjes quake 3 speelde en toen herstarten(dan zie ik hoe warm m'n computer is) was die 44 graden (de processor) is dit te warm of valt dit mee? (n00b)
Ik geloof niet dat je je onder de 60 graden zorgen hoeft te maken.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Het gaat om die Celeron die in je linkje staat neem ik aan? 
44 graden is zo erg nog niet, zeker als je kijkt naar de temperaturen die al tegen de 30 graden lopen.
Mochten de temperaturen toch te hoog zijn zou je wel last krijgen vastlopers ed.
44 graden is zo erg nog niet, zeker als je kijkt naar de temperaturen die al tegen de 30 graden lopen.
Mochten de temperaturen toch te hoog zijn zou je wel last krijgen vastlopers ed.
Lol
AMD XP 2000+, asus a7v333 even mohaa'n in een warme kamer (meer dan 32 graden, is max van honeywell thermometer) en de cpy is 77 graden. Mobo overigens 38 graden. Maar loopt stabiel.
AMD XP 2000+, asus a7v333 even mohaa'n in een warme kamer (meer dan 32 graden, is max van honeywell thermometer) en de cpy is 77 graden. Mobo overigens 38 graden. Maar loopt stabiel.
Do as I say, don't do as I do.
<font size=6>LEES EENS EEN FAQ!</font>
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()