Toon posts:

[mxstream] raar connectie-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje mxstream via planet en het werkt allemaal lekker. maar de laatste 2 dagem is er iets vreemds aan de hand.

om de paar minuten (soms nieteens 1 minuut) hangt mijn verbinding 10 tot 20 seconden. dus gedurende die tijd ligt internet er gewoon uit. dat is ook goed te merken met cs spelen, om de haverklap hang ik 10 tot 20 seconden (soms zelfs langer). ik heb thuis een server die het internet deelt en dacht dat het misschien daar aan lag. maar na reboot (2x) is het probleem er nog steeds. en verder is er ook niets aan config veranderd.

mijn vraag dus: zit dat probleem bij mij of bij planet/mxstream. hebben andere mensen hier ook (of ook wel eens) last van ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik heb een getweaked modem met planet/adslbasic en heb er op het forum weleens last van, dat ik kan klikken wat ik wil en dat de pagina niet komt.

ping ik dan naar gathering.tweakers.net dan heb ik 3 time-outs en dan doet het het weer... Dan lijkt internet er inderdaad even 'uit' te liggen. Maar IRC disconnect nooit eigenlijk en ook msn gaat gewoon prima.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb hier ook problemen. Basic/XS4ALL. Soms zit je lekker te browsen, en soms is het helemaal niks. Lijkt erop dat dit hetzelfde probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
nou, hij ligt dus om de 1 of 2 minuten gewoon helemaal eruit. dus helemaal nix. en dus ook bij irc, icq/msn, iexplorer, CS. ik heb net nog even gekeken, maar het probleem is er nog steeds. Ik ga dadelijk maar eventjes bellen denk ik :(

Verwijderd

Topicstarter
heel vreemd....

heb net gebeld. ze vertelden me dat ik de nieuwste drivers eens moest installeren. naja, ik gedownload en geprobeerd te isntalleren. maar ik had de nieuwste al :?
dus toen ff gereboot. en tot nu toe geen problemen meer.

Verwijderd

Topicstarter
ze hebben een "ticket" gemaakt (ofzoiets) en de kpn zou ernaar gaan kijken. iemand enig idee hoelang zoiets wel niet gaat duren ? :'(
Pagina: 1