Toon posts:

TV-out erbij zetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan bij prijs een aanbod Asus V6600 GeForce 1 32Mb SGRAM te kopen. Ik heb uit andere topics dat dit de beste kaart voor mij was. Weten jullie of dit een AGP of een PCI kaart is want ik moet AGP hebben. Is 25 euro een redelijke prijs?

Maar nu naar probleem 2: ik wil graag een kaart met tv-out. Kan ik dit er dan bij zetten of is dit niet mogelijk?

edit:

of kan ik beter voor deze gaan:
ASUS V6800 32Mb + tv out (45 euro)

Verwijderd

je kan een aparte kaart erbij zetten voor de tv-out, alleen is dat duurder dan gelijk een videokaart met tv-out kopen uiteraard.

btw, kaart ondersteunt geen dual ( tv en monitor tegelijkertijd, is dat geen probleem ? )

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
als je puur voor goeie tv-out wil zijn kyro's, ati kaarten en matrox stukken beter dan die geforce's 1 en 2 etc

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Dat is geen probleem want als ik DVD's ga kijken op de tv dan zit ik toch achter tv ipv monitor. Dus het is dat je een sigle head ook gewoon tv-out hebt?

Verwijderd

als dat op de kaart staat wel ja, veel kaarten zijn er in de "gewone" en "+ tv-out" versie te koop.

voordeel van een aparte tv-out kaart is vaak de meegeleverde software, die is vaak wat uitgebreider dan bij een combo-kaart.

Verwijderd

Topicstarter
(nu niet meteen zeggen: "ga naar pricewatch". Wat kost een zo'n kaart ongeveer en onder welke naam moet ik het zoeken onder de pricewatch?

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.