☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
met een nul ervoor 
Veel huishoudens moeten tegenwoordig een nul ervoor draaien, misschien daarvoor
Veel huishoudens moeten tegenwoordig een nul ervoor draaien, misschien daarvoor
't Is toch wel een Nederlandse krant/nummer? Heb je dit meerdere keren gezien, of maar een keer (wellicht een typefoutje).
werkt echt, en lijkt me dat ze niet de eerste 0 gebruiken voor de buitenlijn bij een centrale! (in dit geval)
Enne typfout lijkt me ook niet, staat op verpakkingen!
Enne typfout lijkt me ook niet, staat op verpakkingen!
00800 zijn international free-phone nummers.
B.v. siemens of ander groot bedrijf kan dan hetzelfde nummer aanbieden op de hele wereld. Zodat je zelfs in hongkong hetzelfde nr kan bellen.
B.v. siemens of ander groot bedrijf kan dan hetzelfde nummer aanbieden op de hele wereld. Zodat je zelfs in hongkong hetzelfde nr kan bellen.
en hoe duur zijn die nummers om aan te vragen???
Anoniem: 2557
Vraag het de PTTOp zondag 28 juli 2002 21:01 schreef AW_Bos het volgende:
en hoe duur zijn die nummers om aan te vragen???
moet je maar op kpn.com gaan zoeken op freephone international ofzo. :-) Maar je hebt er geen bal aan om te weten hoe duur zoiets is ieder geval. Dat het gratis is lijkt me wel het belangrijkste he ;-)
[topic=558791]Op zondag 28 juli 2002 21:08 schreef Theswitch het volgende:
moet je maar op kpn.com gaan zoeken op freephone international ofzo. :-) Maar je hebt er geen bal aan om te weten hoe duur zoiets is ieder geval. Dat het gratis is lijkt me wel het belangrijkste he ;-)
Verklaart wel waarom hij wil weten wat zoiets kost
tja, m'n nieuwe site gaat echt superr worden!
He, dit is handig, je kan daar ook zoeken op 0800 nummers die door bedrijven zijn geregistreerd. Weer een hele waslijst met nieuwe nummers om UPC, NUON, etc. terug te irriterenOp zondag 28 juli 2002 21:07 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
0900 kosten niet meer dan 50 euro eenmalig en 25 euro per jaar hoor... check opta.nl
Staat trouwens ook in de BEN(R) prijslijst. Kost het bel-tarief. Misschien een 0800 maar dan voor heel Europa ?
00 is de internationale toeganscode... dan zal 8, 80, of 800 wel de "land"code zijn voor zo'n internationaal gratis nummer. Eigenlijk wel logisch als je er over nadenkt...
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dat wil ik graag uit onafhankelijk bron horen, anders geloof ik je niet.AW_Bos schreef op 28 juli 2002 @ 21:15:
tja, m'n nieuwe site gaat echt superr worden!
No production networks were harmed during this posting
Pagina: 1