[GBA] Flash Linker 256Mbit in Nederland?

Pagina: 1
Acties:

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 04:12

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met een 256Mbit GBA Flash Linker, en dan het liefst de USB (Extreme) versie? Aangezien ik van plan ben om hem te kopen, maar geen idee ervan heb of het ook écht goed werkt. Kan je bijvoorbeeld als je 4 (of meer) "backups" erop heb staan, ook 4 savegames er tegelijk op hebben staan? En kan je die savegames ook weer van de cartridge af halen, om hem te bewaren?
Zijn er nog verschillen tussen de parallele (Turbo) en USB (Extreme) versie behalve de aansluiting? Volgens mij zijn de cartridges namelijk ook sneller/anders bij de USB-versie, klopt dit?
En waar kan je die dingen (goedkoop) in NL kopen? Of is hij incl. verzendkosten in het buitenland toch nog goedkoper?
Lik-Sang (HK) en FutureMax (NL) ken ik al, bij FutureMax is de parallele 189,= excl. verzendkosten (¤9,=) en bij Lik-Sang kost de USB-versie ¤199 incl. verzendkosten naar NL (per Airmail) maar dan heb je wel de kans dat je invoerrechten moet betalen. Heeft iemand dit wel eens gehad? (is wel een topic over, maar die topicstarter wist geen eens welke verzendmethode hij had gekozen |:()

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 09:09

3style

...

Op zondag 28 juli 2002 20:51 schreef B_O_S_S het volgende:
Volgens mij zijn de cartridges namelijk ook sneller/anders bij de USB-versie, klopt dit?
Ik denk het niet, het ligt puur aan de data doorvoer. USB is dus sneller.
Ik zou echter voor de 128M gaan. Dit is 16MB en zou voor mij genoeg zijn. Gemiddeld zijn de spellen zo'n 4MB en een savegame 1-64K. Het grootste spel is op dit moment Golden Sun 2 (12 MB), maar ik zou toch maar 1 spel tegelijkertijd spelen.
Ik weet niet of je een savegame zo op je GBA-catridge kunt zetten en/of visa versa.
Wil je perse meer spellen op 1 catridge spelen dan moet je voor de 256MB gaan (32MB), gemiddeld kan je er dan iets van 8 spellen op zetten en bij de turbo-versie zal de datadoorvoer van je PC naar je GBA-catridge trager zijn.
Gewoon bij Futuremax halen zou ik zeggen. Verzendkosten zijn lager, geen importkosten etc. Het scheelt namelijk niets met Lik-sang en ergens anders zijn ze niet goedkoper.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik zou op de 512 wachten. Je weet immers nooit hoe groot de spellen in de toekomst worden.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 04:12

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Maar niemand heeft ervaring met deze dingen?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Er was iets met de savegames geloof ik.. Bij de 512 hoefde je games niet te patchen ofzoiets
Maar ik weet het niet zeker