Celeron 2 en asus p3b-f werkt niet ?

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een celeron 2 566 met slocket III converter en golden orb. In mijn aopen ax6b werkt deze perfect ! ook op 850 mhz.
Maar in mijn andere pc: met asus P3B-F krijg ik constand blauwe schermen ook op 566 mhz :(
Terwijl dat bord prima werkt met een celeron 500... Ik heb al de nieuwste bios gedownload. Voltage heb ik altijd op 1.8 V zodat ie ook op 850 stabiel loopt. Wat doe ik verkeerd ?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een vriend van me had die combinatie ook alleen alles werkte perfect, heb je al processor getsjekt zal het zeker niet aan liggen, maar ik zal wel alles na tsjekken

• jhead22
  • Niet online
Jep.. de processor werkt prima op mijn aopen ax6b.. dus de proc is goed lijkt mij.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

heb je wel eentje vanaf revisie 1.03?
lijkt me wel, want je zegt dat je blauwe schermen krijg en dus kom je in windows.

Ik geloof dat het probleem met die ouwe borden namelijk was dat ze niet de goeie voltages konden geven. Vanaf 1.03 dus wel.
Zal toch ff kijken als ik jou was. Het staat op je mobo, boven de aansluitingen voor de aanknop enzo, ergens daarboven.

ik heb trouwens zo'n 1.03 met een cel 633, werkt gewoon stabiel.

Verwijderd

mischien trekt die processor geen 1,8 Volt ??

Verwijderd

Zit er een SB Live in ? Zo ja ff de laatste drivers of liveware neerhalen . Verhaal lijkt erg veel op de Coppermine met de SB Live bug

• jhead22
  • Niet online
YEzzz... hij werkt !
Zelfs op 850 mhz en 1,8 V

Kep windoos eens helemaal opnieuw geinstallt inplaats van mijn ghost image erop zetten. En nu werkt ie perfect ! lekker snel !
Bedankt voor de reacties ! wat mij betreft mag er een slotje op deze topic.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
BIOS UPDATE !!!

sjonge ben ik de eerste die daar op komt?

coppermines werke bijna op geen enkele bx bord stabiel zonder bios update (behalve de nieuwsten dan)

ik had op men be6-2 ook bios update nodig

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

he smokey, ff goed lezen. Hij zegt dat ie de nieuwst bios gedownload heeft.

oohw..ja, dan moet je hem ook nog wel flashen natuurlijk:)

gefeliciteerd dat ie het doet hoor

• jhead22
  • Niet online
hehe... lol
thx allemaal
Pagina: 1