Baldurs Gate 2 crasht constant

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb dus BG 2 al een lange tijd, en nu had ik een nieuwe comp met Winxp en daar op instalde ik het zonder probs en het spel craste nooit nou heb ik 1x alles moeten formaten door een bad driver, :( :( en nu heb ik BG 2 maar weer eens installed maar tijdens instal bleef me comp hangen zodra ik CD wiselde voor 15 sec en het duurde ook 40 min voor ik het installed had + ik kreeg een fout dat hij een file niet kon vinden op CD :( maar goed nu speel ik en ik zit nog in chapter 1 want constant crast hij na 5 min speelen, dan vlieg ik terug met windows met zon error report windowtje maar ik heb al in compatible mobus gedraait aleen dan heb ik maar 2 fps ofzo echt een dia show, ik heb ook al AA en FSAA uit gezet maar het helpt nixx en ik heb de nieuwste patch :(

Xp 2002 rev en 786 mb + XP 1800 en Gf 4 TI
Help :'(

Verwijderd

[topic=143808/1/25]

tis een hoop werk maar kijk daar eens :)

edit: hoe zit het met de drivers? of de nieuwste patch?

• Roberto
Op zondag 28 juli 2002 20:32 schreef ReV3rEnD het volgende:
[topic=143808/1/25]

tis een hoop werk maar kijk daar eens :)

edit: hoe zit het met de drivers? of de nieuwste patch?
erm dat zij ik al ik heb de nieuwste driver's voor BG 2 en DET XP maar het wil echt niet werken gewoon stable gamen zonder schoken en dan opeens een dike crash :( :?

[edit] already search used ;) )

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik had problemen toen ik BG2 in een andere dan de default-directory installeerde, maar die problemen leken niet op die van jou dus waarschijnlijk helpt je dat niet.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Roberto
Op zondag 28 juli 2002 20:42 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik had problemen toen ik BG2 in een andere dan de default-directory installeerde, maar die problemen leken niet op die van jou dus waarschijnlijk helpt je dat niet.
hij staat in de default dir maar thx voor het posten dan weet ik als ik hem herinstal ik hem in de normal dir laat ;)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op zondag 28 juli 2002 20:09 schreef RS_003 het volgende:
Ik heb dus BG 2 al een lange tijd, en nu had ik een nieuwe comp met Winxp en daar op instalde ik het zonder probs en het spel craste nooit nou heb ik 1x alles moeten formaten door een bad driver, :( :( en nu heb ik BG 2 maar weer eens installed maar tijdens instal bleef me comp hangen zodra ik CD wiselde voor 15 sec en het duurde ook 40 min voor ik het installed had + ik kreeg een fout dat hij een file niet kon vinden op CD :( maar goed nu speel ik en ik zit nog in chapter 1 want constant crast hij na 5 min speelen, dan vlieg ik terug met windows met zon error report windowtje maar ik heb al in compatible mobus gedraait aleen dan heb ik maar 2 fps ofzo echt een dia show, ik heb ook al AA en FSAA uit gezet maar het helpt nixx en ik heb de nieuwste patch :(

Xp 2002 rev en 786 mb + XP 1800 en Gf 4 TI
Help :'(
Ik heb laatst ook BG2 op WIn 2K geinstalleerd,. Toen kreeg ik ook een ontbrekende file op CD 2 of 3. Bij mij crasht ie niet in chapter 1 maar in chapter 6, als ik wil resten.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Roberto
iemand al een oplossing ? ( sjees dit is niet leuk dit nieuwe forum :( )

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Wat is er mis met het nieuwe forum?

Overigens: kan je niet gewoon nog een besturingssysteem installeren en daaronder BG2 spelen?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Roberto
Lord Daemon schreef op 31 juli 2002 @ 12:17:
Wat is er mis met het nieuwe forum?

Overigens: kan je niet gewoon nog een besturingssysteem installeren en daaronder BG2 spelen?
Ik heb hier al XP en ik heb geen ander os hier liggen :'( maar wat ik mis vind aan het forum is dat somige "back-up" site's nog sneller zijn dan dit forum :D neej echt ik doe er nu 30 sec over om aleen al frontpage telaaden ;(

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
RS_003 schreef op 31 juli 2002 @ 13:45:
[...]
Ik heb hier al XP en ik heb geen ander os hier liggen :'( maar wat ik mis vind aan het forum is dat somige "back-up" site's nog sneller zijn dan dit forum :D neej echt ik doe er nu 30 sec over om aleen al frontpage telaaden ;(
[offtopic]
Misschien een goed idee om iets langer de tijd te nemen om je message te typen zodat ze niet vol met spelfouten zitten?? B)

• Roberto
Tha_Freak schreef op 31 juli 2002 @ 16:06:
[...]

[offtopic]
Misschien een goed idee om iets langer de tijd te nemen om je message te typen zodat ze niet vol met spelfouten zitten?? B)
ja idd ik zag het al en ik had geen tijd om het te-editen ;) maar nu zitten er geen typ Vouten in ;) :P

• Roberto
mhzz ik vind dat ik me topic wel een groote trap mag geven niemand anders dit probleem onder win xp ?? ( onder andere modu's en zoals inw95 werkt het spel dus gewoon amper en duurt het laden van een lv wel 2 min :( ;( )

• Roberto
echt niemand die de oplossing weet ? ( bah moet ik zo een heel nieuw OS installen aleen voor BG 2 en ik heb al bijna geen schijf ruimte meer over + moet ik nog partioneren :X )

• Roberto
echt niemand die de oplossing weet ? ( bah moet ik zo een heel nieuw OS installen aleen voor BG 2 en ik heb al bijna geen schijf ruimte meer over + moet ik nog partioneren :X )

( ik krijg heel de tijd double post :? )

[edit] lol en nu double post hij ook :D zeker nog een foutje in de software ?

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12-2025

Mathizsias

Drizzt

Ik had het probleem met BG dat tijdens de install hij een I/O error gaf, raar maar waar ik reinstallde winxp ff en het probleem was weg. Misschien moet je die compibiliteits modus een proberen, Succes :)

Uiteindelijk bleef mijn oplossing dus een format en re-install :(

• Roberto
Tidus schreef op 01 augustus 2002 @ 20:36:
Ik had het probleem met BG dat tijdens de install hij een I/O error gaf, raar maar waar ik reinstallde winxp ff en het probleem was weg. Misschien moet je die compibiliteits modus een proberen, Succes :)

Uiteindelijk bleef mijn oplossing dus een format en re-install :(
staat al in text ;) maar die modu's is dus gewoon niet tedoen dan lijkt het net of ik op een 468 speel ( het vage is voor dat ik me 512 mb er bij zette deed bg 2 het wel goed onder xp kan bg 2 dan niet meer dan 786 mb aan :? )

• Roberto
RS_003 schreef op 01 augustus 2002 @ 21:09:
[...]staat al in text ;) maar die modu's is dus gewoon niet tedoen dan lijkt het net of ik op een 468 speel ( het vage is voor dat ik me 512 mb er bij zette deed bg 2 het wel goed onder xp kan bg 2 dan niet meer dan 786 mb aan :? )
alweer een kick ;(

• Roberto
Volgens mij ga ik hier dus geen andwoordt op krijgen ;(

en anders os installen is geen optie dus niemand met de zelfde confic die ik heb onder win xp probs ( zie game-sys voor specs )

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Hoe heb je schijven geformateerd, NTFS of fat32. NTFS kan wel eens problemen geven.

Si vis pacem, para bellum

• Roberto
Mohy schreef op 03 augustus 2002 @ 19:28:
Hoe heb je schijven geformateerd, NTFS of fat32. NTFS kan wel eens problemen geven.
nfts is er een patch voor ofzo want ik kan gewoon hier nixx geen nieuw os of partioneeren dusse daarom ask ik jullie of iemand ergens een soort patch heeft gevonden ( toen ik onder fat32 loopte craste het idd nooit :? maar nu kan ik dus niet terug :( )
Pagina: 1