Toon posts:

Plexiglas erug blurrig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[n00b on]

ej, ik heb plexiglas gekocht en in mun case gedaan, rood neon lichtje erachter, maar nu kan ik haast niet naar binnen kijken alles is erug blurrig? ik d8 dat plexiglas gewoon door zichtig was? zoals ik hier de case mods zie ?

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:34

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Heb je de folie die er op het Plexiglas zit afgehaald ?

(Beschermlaag ??)

Meh!

Verwijderd

lol, volgens mij heb je iets verkeerds gekocht, of de beschermfolie er niet afgehaald.

Verwijderd

1. Heb je wel het plastic beschermlaagje van het plexiglas afgehaald?
2. Heb je uberhaupt wel plexiglas gekocht? Dit klinkt meer als een ander materiaal... Plexiglas is redelijk duur...
edit:
damn, jullie waren me voor ;-)

Verwijderd

heb je een foto??? :) :)

Verwijderd

Topicstarter
tis echt plexiglas stond bordje bij dus? ik snap het echt niet, maar 1 kant voelt anders aan dan de andere kant als je met je nagel erover heen strijkt?

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 20:05 schreef Webby het volgende:
tis echt plexiglas stond bordje bij dus? ik snap het echt niet, maar 1 kant voelt anders aan dan de andere kant als je met je nagel erover heen strijkt?
doet me idd héél sterk aan folie denken...

Verwijderd

Hmm.. Had je dat in de shop nog niet door, toen je het spul ging halen? Aan de andere kant lijkt het me juist wel weer een mooi effect.. iedereen heeft van die doodnormale see-through raampies.. dit is weer wat origineler...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 20:09 schreef The_amazing_Y het volgende:

[..]

doet me idd héél sterk aan folie denken...
ik heb 2 lagen verwijdert van de plexiglas

hier een pic met verrote web-cum: Afbeeldingslocatie: http://www.club-choice.nl/pics/plex.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 20:10 schreef DIGIBOY het volgende:
Hmm.. Had je dat in de shop nog niet door, toen je het spul ging halen? Aan de andere kant lijkt het me juist wel weer een mooi effect.. iedereen heeft van die doodnormale see-through raampies.. dit is weer wat origineler...
nope stond gewoon plexiglas bij en zat nog in folie en zow

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

blurry=wazig ;)

Maar dit is óf geen plexiglas, óf d'r zit folie overheen geplakt. Ik zou naar de winkel teruggaan en vragen om helder plexiglas :P

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

Eraser127

Nijkerk

Op zondag 28 juli 2002 20:17 schreef MadMarky het volgende:
blurry=wazig ;)

Maar dit is óf geen plexiglas, óf d'r zit folie overheen geplakt. Ik zou naar de winkel teruggaan en vragen om helder plexiglas :P
dat denk ik ook :)

My Discogs

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:03
lijkt me een goed plan. Aan de andere kant is inderdaad het effect natuurlijk weer iets wat niemand ( :? ) heeft!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Heb je niet van dat douch wand spul gekocht... waar bij het idd de bedoeling is om er niet door heen te kijken (tot op zekere hoogte) >:)

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 23:23 schreef SilentSniper het volgende:
Heb je niet van dat douch wand spul gekocht... waar bij het idd de bedoeling is om er niet door heen te kijken (tot op zekere hoogte) >:)
[off-topic] bedoel je niet laagte ?? ;) :9 [/off-topic]

lijkt net gezandstraald ... waarschijnlijk toch de verkeerde gekocht ... :)

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien. Ik bedoel, je hebt wel licht enzo, maar je hoeft niet je kast van binnen ook nog eens netjes te maken :).

Ik wilde eerst heel bijdehand zeggen dat je em eens schoon moest maken, maar je had helaas al een foto geplaatst :z

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

das mat'glas' :X

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 20:11 schreef Webby het volgende:

[..]

ik heb 2 lagen verwijdert van de plexiglas

hier een pic met verrote web-cum: [url="http://www.club-choice.nl/pics/plex.jpg"][afbeelding][/url]
als je een web-CUM hebt moet je die misschien maar fff schoonmaken... dan zie je daar wat minder wazig/blurrig door :+ ;)

• Future
  • Laatst online: 24-11-2025
Leer eens nederlands. :r

Blaat

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:01

Whuzz

Dodgeball!

Op maandag 29 juli 2002 08:22 schreef Future het volgende:
Leer eens nederlands. :r
Zitten we hier op school? Zitten we hier om elkaars taalgebruik af te zeiken? Of zijn we hier om te discussieren over casemods en electro en elkaar te helpen?
Als je nix te zeggen hebt...

Anyway. Topicstarter? Is het nou gewoon folie? Of heb je écht het verkeerde gekocht? Ik vind het eigenlijk ook wel gaaf. Nog wat meer pics misschien?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Future
  • Laatst online: 24-11-2025
Op maandag 29 juli 2002 08:28 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Zitten we hier op school? Zitten we hier om elkaars taalgebruik af te zeiken? Of zijn we hier om te discussieren over casemods en electro en elkaar te helpen?
Als je nix te zeggen hebt...

Anyway. Topicstarter? Is het nou gewoon folie? Of heb je écht het verkeerde gekocht? Ik vind het eigenlijk ook wel gaaf. Nog wat meer pics misschien?
offtopic:
Ik wil iemand best helpen, maar niet als diegene dusdanig slecht schrijft dat ik 3 keer moet lezen wat hij precies bedoeld.

Maar goed ik zal even helpen.
Je hebt inderdaad meerdere soorten plexiglas. Het is geen folie wat erop zit. Het is aan een kant ruw gemaakt om er niet doorheen te kunnen kijken, maar zo dat het nog wel licht doorlaat.
Ik zou het dus zo laten of even naar de bouwmarkt gaan om een nieuw stukje te halen.

Blaat

• Weeds
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 20:39

Weeds

what is a weed...

Wat natuurlijk ook kan is dat je met bv aceton hebt geprobeerd om het plexiglas schoon te maken. Het plexiglas lost/zwelt op en wordt mat..

Verwijderd

volgens mij heb je gwoon mat glas in je handen hoor ?? (bestaat mat plexiglas ook ?)

ik zou het terug brengen en HELDER DOORZICHTBAAR/DOORKIJKBAAR etc. etc.. plexiglas vragen :):)
Pagina: 1