Toon posts:

[Allied Telesyn router] probleem met configuratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 3 pc in een netwerk
nu wil ik via een router(Allied Telesyn ) het internet op
(kabel) maar dit lukt niet
Weet iemand wat er mis kan gaan/gaat
Krijg kontakt met de router /het opstartscherm en via
Quicksetup en opnieuw opstarten zou ik verbinding moeten krijgen maar dit lukt niet
Wie o wie kan mij helpen

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:54
Op zondag 28 juli 2002 19:24 schreef colomb het volgende:
Quicksetup en opnieuw opstarten zou ik verbinding moeten krijgen maar dit lukt niet
Wie o wie kan mij helpen
bij chello kan het probleem zijn dat je in de router je mac adres moet zetten wat je netwerkkaart heeft waarmee tot voor kort op internet kon. Bij @home was dat een paar jaar geleden de naamgeving waarmee je een ipnummer kreeg. daarnaast kunnen er foute instellingen gemaakt zijn door je mbt lokale ipnummers en netmask etc.

volgens mij staat er in de FAQ van netwerken wel wat tips om je verder op weg te helpen, anders hier wat duidelijker vermelden wat precies het probleem is. (en geef een overzichtje (ook met ipnummers enzo) van hoe je netwerk eruit ziet.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
Zou je iets duidelijker kunnen zijn??

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 18:32

Eraser127

Nijkerk

Op zondag 28 juli 2002 19:38 schreef JochemKnoops het volgende:

[..]

bij chello kan het probleem zijn dat je in de router je mac adres moet zetten wat je netwerkkaart heeft waarmee tot voor kort op internet kon. Bij @home was dat een paar jaar geleden de naamgeving waarmee je een ipnummer kreeg. daarnaast kunnen er foute instellingen gemaakt zijn door je mbt lokale ipnummers en netmask etc.

volgens mij staat er in de FAQ van netwerken wel wat tips om je verder op weg te helpen, anders hier wat duidelijker vermelden wat precies het probleem is. (en geef een overzichtje (ook met ipnummers enzo) van hoe je netwerk eruit ziet.
idd, je moet in de router het macadres invoeren van je kabel-internet nic.

My Discogs

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

titel edit

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 19:38 schreef JochemKnoops het volgende:

[..]

krijg het niet voor elkaar om het macadres aante passen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 19:24 schreef colomb het volgende:
Wie o wie kan mij helpen
Is er iemand met zo,n zelfde router die mij stap voor stap
kan doornemen wat er nou mis gaat
Pagina: 1