Heef tiemand een prograams waarmee ik dubbele mp3's op mijn hd kan verwijderen ( ik heb mp3's in diverse mappen mar ik weet dat er veel dubbele bij zitten, en wil ze echter niet in 1 map zetten. Heeft of kent iemand een programma waarme eik deze dubbele mp3.s toch kan verwijderen???
Verwijderd
ik doe het altijd met behulp van zoeken, en dan op naam laten aflopen, en dan klik je alle dubbelen aan en zodra je alles hebt gehad verwijder je ze...
anders ff met de zoekoptie van windows zoeken op *.mp3, en dan ff de namen op alfabet, en je kan ze er zo uitzoeken 
edit:Timonkuik.tk is net eerder
edit:Timonkuik.tk is net eerder
tssss mooie reactie, dan gaan mensen je vast sneller helpenOp zondag 28 juli 2002 19:25 schreef sjaak1980 het volgende:
Ik vraag niet om een suggestie maar om een programma, en dat is dit niet!!!!!!!!!!!
Beetje rustig aub, die oplossing werkt prima hoor.Op zondag 28 juli 2002 19:25 schreef sjaak1980 het volgende:
Ik vraag niet om een suggestie maar om een programma, en dat is dit niet!!!!!!!!!!!
Maar als je perse een programma wilt hebben, Easycleaner kan dubbele bestanden vinden/verwijderen.
Verwijderd
Wat minder schreeuwen mag ook wel hoor. Jij bent degene met een probleem, zij niet. Gelieve dit dus niet weer te doen.Op zondag 28 juli 2002 19:25 schreef sjaak1980 het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat je er persé een programma voor wil gebruiken, waarom als ik vragen mag?
Edit: te laat, IceStorm heeft zich er ook mee bemoeid
Op zondag 28 juli 2002 19:25 schreef sjaak1980 het volgende:
Het enige probleem is als toevallig die dubbele een andere naam hebben maar met een "proggie" kan dat ook niet...
Verwijderd
unique filer
(niet de beta-versie!)
Vooral voor dubbele plaatjes, maar kan ook dubbele mp3-tjes vinden.
edit: Of welke dubbele bestanden dan ook...
edit:
Hij vindt zelfs gelijke mp3-tjes die een andere naam hebben.
(Wel even zelf afluisteren voordat je ze wist).
(niet de beta-versie!)
Vooral voor dubbele plaatjes, maar kan ook dubbele mp3-tjes vinden.
edit: Of welke dubbele bestanden dan ook...
edit:
Hij vindt zelfs gelijke mp3-tjes die een andere naam hebben.
(Wel even zelf afluisteren voordat je ze wist).
Verwijderd
Gelieve ook eens de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]search[/url] te raadplegen voordat je een topic opent:
[topic=277834/1/25]
[topic=307622/1/25]
[topic=539067/1/25]
[topic=343924/1/25]
[topic=277834/1/25]
[topic=307622/1/25]
[topic=539067/1/25]
[topic=343924/1/25]
Ik had denk ik wel een oplossing maar met die houding bekijk je het maar
You can't free a fish from water.
Sorry hoor maar ik zou die gozer echt niet verder helpen , neem je de moeite om te reageren krijg je zo'n opmerking naar je hoofd geslingerd
Sjaakie houdt er idd wel een flamerige houding op na 
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14547868#14547868"]Hotmail in combinatie met Windows XP (slotje)[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14547868#14547868"]Hotmail in combinatie met Windows XP (slotje)[/url]
Verwijderd
is niet de 1e thread waar hij zo te keer gaat.
heeft ok al een slotje, met z'n hotmail thread.
gozer is gewoon iri, maar ja die blijf je houden.
hier de oplossing voor 'm:
is ie tenmenste weer ff zoet.
heeft ok al een slotje, met z'n hotmail thread.
gozer is gewoon iri, maar ja die blijf je houden.
hier de oplossing voor 'm:
code:
1
| format c:\ |
is ie tenmenste weer ff zoet.
nou ik heb net zijn hotmail topic bekeken.
tipje sjakie.
geen espresso's meer word je veel te hyper van.
sjonge jonge.
tipje sjakie.
geen espresso's meer word je veel te hyper van.
sjonge jonge.
You can't free a fish from water.
Ja slotje
Heb ik altijd al willen zeggen
Heb ik dalijk een OW.. wedde?
Verwijderd
Gelieve niet meer te reageren op dit topic, het is nu wel duidelijk voor de topicstarter dat zulk gedrag hier niet gewenst is, en dat hij eerst moet zoeken. Het is nu wachten op een moderator die dit topic op slot gooit.
Woei ik ook ik ook!! Slotje! nail the bastardOp zondag 28 juli 2002 19:42 schreef Solid Seal het volgende:
Ja slotje
Sorry voor mn overdreven zinloze reply, maar ik geniet ervan dit topic te vern**ken
mja refresh niet zo vaak
Verwijderd
Wat is er niet duidelijk aan mijn vorige reply?Op zondag 28 juli 2002 19:48 schreef Caesartje het volgende:
Woei ik ook ik ook!! Slotje! nailthe bastard
Sorry voor mn overdreven zinloze reply, maar ik geniet ervan dit topic te vern**ken
Ok, kan gebeurenmja refresh niet zo vaak![]()
pfff die jongen is een beetje gestresseerd of gefrustreerd ofzo :p!
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Op zondag 28 juli 2002 19:49 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan mijn vorige reply?
Verwijderd
Mja, anders blijft straks iedereen bezig.Op zondag 28 juli 2002 19:50 schreef Solid Seal het volgende:
doe je het zelf ook
Mja, lijkt me wel duidelijk dat dit op te zoeken is... en topic gaat nergens meer over dusch... ik gooit em maar dicht
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()