Verwijderd
je moet niet schilderen je moet m spuiten.
dus eerst even schuren en dan een mooi laag lak erover. Zo glad krijg je m nooit met schilderen en het gaat oook nog eens supersnel.
dus eerst even schuren en dan een mooi laag lak erover. Zo glad krijg je m nooit met schilderen en het gaat oook nog eens supersnel.
true true ,liefst airbrush
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Je kunt gewoon een spuitbus halen bij de doe-het-zelfer. Je moet wel oppassen met het spuiten, je moet een laagje spuiten, even laten drogen en dan de volgende. Anders kun je druipers krijgen op je kast en dat is geen gezicht.
Verder kan ik zeggen dat de kleuren combo zwart-goud erg mooi is.
Veel plezier.
Verder kan ik zeggen dat de kleuren combo zwart-goud erg mooi is.
Veel plezier.
wat je ook kunt doen, tenminste wat ik zelf heb gedaan, is mij kast compleet geschuurt, ben er wel een uurtje of 8 mee bezig geweest
, zodat je alleen nog maar z'n ijzeren/zilveren kleurtje hebt, toen heb ik hem met transperante lak afgewerkt (2 keer), zit er wel grapig uit , alleen ik moet nog wat voor de voorkant bedenken die is nu nog wit!!!
Verwijderd
Hee Hermes, dat heb ik ook gedaan, maareh 8 uur?
Zolang ben ik er niet aan bezig geweest hoor ... daar hebben ze een schuurmachine voor uitgevonden :-))
Ik heb er ook nog maar gelijk een window in gemaakt met blauwe neon lamp erachter .. :-))
Ziet er errug gaaf uit blauwe neon met rvs look
Zolang ben ik er niet aan bezig geweest hoor ... daar hebben ze een schuurmachine voor uitgevonden :-))
Ik heb er ook nog maar gelijk een window in gemaakt met blauwe neon lamp erachter .. :-))
Ziet er errug gaaf uit blauwe neon met rvs look
Verwijderd
>HugoBoss
Bij wat voor zaak heb je dat neon lichtje gekocht? En voor hoeveel? En hoe groot is hij?
En dat waren al mijn vragen
*typos*
Bij wat voor zaak heb je dat neon lichtje gekocht? En voor hoeveel? En hoe groot is hij?
En dat waren al mijn vragen
*typos*
Verwijderd
Bij een kleine electro boer in Breda (naam weet ik helaas niet), buisje is +- 30 cm lang en kost inc. 12v converter 25 gulden
Verwijderd
Je kunt het beste zon paintball pistool kopen. Maar wel goed mikken anders heb je je kamer smerig...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 oktober 2000 23:55 schreef HugoBoss het volgende:
Bij een kleine electro boer in Breda (naam weet ik helaas niet), [/quote]wel de straat?
Bij een kleine electro boer in Breda (naam weet ik helaas niet), [/quote]wel de straat?
Verwijderd
het is een zijstraat van de Vlaszak, ik weet niet of je daar wat aan hebt??
Achter de grote parkeerplaats bij het Chassé en de ABN AMRO bank ...
Achter de grote parkeerplaats bij het Chassé en de ABN AMRO bank ...
Ik ook 
er gaaf zaakje..
Het heet trouwens officieel
Electra Breda B.V.
en het zit aan de Haagdijk (als je de straat niet kunt vinden, vraag maar aan de ongure types in Breda, die weten hem vast te vinden
)
er gaaf zaakje..
Het heet trouwens officieel
Electra Breda B.V.
en het zit aan de Haagdijk (als je de straat niet kunt vinden, vraag maar aan de ongure types in Breda, die weten hem vast te vinden
ok.. here we go..
ik d8 dat het iets van Hobby Electra heette of zo... Het zit tegenover Modelbouw bliek
aan de boschstraat
ik d8 dat het iets van Hobby Electra heette of zo... Het zit tegenover Modelbouw bliek
aan de boschstraat
maar toch ben ik nog niet helemaal tevreden met mijn eigen antwoord... ik heb het ff opgezocht:
HOBBY ELECTRONICA
BOSCHSTR 24 4811GH BREDA
076-5211866
HOBBY ELECTRONICA
BOSCHSTR 24 4811GH BREDA
076-5211866
hugo bedankt voor de tip ,dat je die neon buiskes in breda heb gekocht.
ik heb er nu ook een vrolijk in mijn kasje hangen
coyote ook voor het adres
ik heb er nu ook een vrolijk in mijn kasje hangen
coyote ook voor het adres
Pagina: 1