PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
//Edit:
Ik voel een opsomtopic in ontwikkeling
Verwijderd
Zolang ie stabiel blijft lopen kan dat best ja, maar dat was bij mij niet het gevalOp zondag 28 juli 2002 18:04 schreef rival24 het volgende:
Niets, ik weet dat ik tot 90 graden veilig zit met mijn AMD....
//Edit:
Ik voel een opsomtopic in ontwikkeling
Verwijderd
Nix mijn kast is al 1 en al casefan.Op zondag 28 juli 2002 18:28 schreef Rempage0611 het volgende:
Nix, me waterkoeling trekt het makkelijk
op dit moment is hij aant zakken kzit al op 59°
ik denk dat dit de ideale moment is om men ma aan te spreken over een extra fan of twee te plaatsen !
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
hij word normaal maar 32 dus

Trouwens opsomtopic
leuk toch opsomtopicOp zondag 28 juli 2002 19:25 schreef djgero het volgende:
Niks
hij word normaal maar 32 dus
Trouwens opsomtopic
die van mij wordt stressed maar 45 graden. tis 31 graden hiero(kzit op zolder ook nog).
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Van 58c naar 43c
dikzak
Deze advertentieplaats is te huur!
systeem: 33 graden
CPU (Athlon 1,2 GHz) 55 graden!
computer --> uit
bierfles --> open
* Johny58 de tuin in
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
dus geen reden tot paniek
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Mijn is juist koeler met kast dicht
kast: 29c met 2 outtake en 1 sunon intake
proc: 53 graden idle 59 stressed
Allemaal @ 7v
Ik hoef echt niet op 35 graden proc te zitten, heb liever een stil systeempje

Verwijderd
2: Eigenlijk niets extra's. Op mijn kamer wordt het niet echt heet in de zomer, dus dat is makkelijk
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
AMD gebruikers zullen wel problemen hebben
case temp 42 graden
debeerzietzevliegen.nl
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Same hereOp zondag 28 juli 2002 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kast openschroeven en de ventilator erop zetten.
Maar heb bij een inkoopactie 7 fans besteld, maar die zijn er pas half augustus
Naja dan issie in de winter extra koel
processor houd het nog op 55 graden
debeerzietzevliegen.nl
Volgens m'n pa komt er een hittegolf aan, dus dit weer of heter
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd
Dan heb ik 3 casefans met 5000rpm. 2 crystal orbs op geforce en chipset. Volcanu7 mammoet op de cpu. Lekker loouud, gelukkig is de AWM in CS louder.
Ik ga als ik genoeg geld gespaard heb, een eigen case bouwen met een extreme waterkoeling.
Verwijderd
(KT7-RAID TB1333@1440 1,80 VCore 768 Mb cas 322)
Forget your fears...
...and want to know more...
Ik had ook de kast open en een dikke fan er voor gezet. Maar door al het stof is ie overleden.
Verwijderd
Waterkoeling = fijn
Geen extra koeling nodig
Kast staat sowieso open, behalve bij vervoer van & naar LAN's
Verder zorgt een 80mm casefan voor de koeling van mijn 3 HD'tjes bovenin de AOpen HQ08.
De Dual Fan Enermax voeding zoekt zelf wel uit wat nodig is.
Duzzz...hoef nix te doen
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
dan wordt ie nog maar 36c graden idle. (ja ik weet dat dit geen nut heeft als ik ga gamen, maar het helpt wel als je zit te inetten.)
ik laat het lekker zolas het is
dan maar inplaats van 45C naar 51C stressed
(het enige wat ik heb is een ventilator naar mezelf toe gericht
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Vanmiddag was dat ding 47 graden. Kweet niet of het erg is maar voor de zekerheid toch maar een fan erop is wel zo fijn.
En alles staat op 12volt ipv 7.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
me pc is al wel 10°C tot 15°C warmer maar als ie normaal 26°C stressed is geeft dat geen ene moer. Alleen me kamertemp is aso hoog, dus zit ik er weinig
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Scheelt 4 graden op m'n vorige hsf, en is 2 graad warmer dan wanneer me 12"erop stond.
Zit nu op 49 graad constand.
Vreemd vind ik wel dat de casetemp. nu met 10 graad omhoog is gegan naar 46
goed schoon gemaakt en er nieuwe pasta tussen gedaan (gewone goedkope).
er zat namelijk kauwgum onder de cooler (die roze plakbende), die ik er uit onwetendheid tijdens de bouw van mijn pc eronder heb laten zitten

het grappige was dat mijn cpu ongeveer 2 graden warmer werd dan voorheen.
ik heb de pasta er wel goed onder gedaan, zoals bij Arctic Silver beschreven word.
eerst goed schoonmaken met Spiritus (alcohol dus), en dan een heeeel klein drupje zooi op de cooler doen en dan "plamuren" met een oude biebpas.
net zo met de cpu gedaan. en het heeft een averechts effect!
gelukkig krijg ik morgen een 60mm fan voor achterin de kast (@cpuhoogte).
denk dat dat wel gaat helpen.
maar wie weet waar het aan kan liggen?
i sure don't know.
ohja, mijn temps:
CPU 53 (stressed op zolder met koe en 1 uitgevallen 80mm fan)
SYS 48
was voorheen altijd 51/44
edit: het gaat hier om een AMD Duron 800Mhz @ 896 (112Mhz FSB)
[ Voor 0% gewijzigd door McKaamos op 30-07-2002 22:58 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Verwijderd
precieeeeesJohny58 schreef op 28 juli 2002 @ 21:11:
Met dit weer:
computer --> uit
bierfles --> open
* Johny58 de tuin in(met bierfles)
zat vanmiddag gestressed op 51 graden
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Mijn XP 1800+@1.67 draait op ongeveer 40C (met waterkoeling).
Voor alsnog draait alles nog perfect.
Ik vrees alleen dat ik binnekort bij die 900 toch een extra fan bij moet gaan zetten als het zo warm blijft.
Beiden staan 24/7 aan met Seti
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Casefans 7v btw
Valt reuze mee dus.....
Maar tijdens het gamen loopt me case temp op naar 40 graden.
Das dus me videokaart die zo heet wordt.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Cpu:33 Graden idle, gewoon goede koeler op cpu!!
en wat airflow btw is ook makkelijk
en asus probe raakt in paniek hier als ik de fans van de psu laat monitoren (draait 1625 toeren, das dus te laag volgens hem, en extra fan in front welke op mobo is aangesloten(temp. gestuurd) draait ook minder dan 2000 Rpm)
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
2 intake ( 80 mm ) 1 outtake ( 80mm ) staan niet eens aan.. kamer tempratuur smiddags rond de 30 tot 40 grade
dus vind ik wle mevallen ...
2intake fans aan daalt cpu met +/- 5 grade
(kast in rommelig veel bekabeling dus slechte airflow op dit moment )
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Temps?
cpu: 40
North: 34
Cpu wordt wel doorwaterkoeling gekoelt.
Heeft iemand een idee hoe ik dit temp met kast dicht flink naar onderen kan jagen zonder naar waterkoeling over te stappen. Moet anders 2 systemen hier naar over brengen en dat is te duur plus te onderhandig voor de LAN parties
Verwijderd
NIX
Verwijderd
Temps: 37 Graden stressed
Verwijderd
Dit betekent wel dat ik mijn kast nog iets beter moet kunnen koelen. Ik zal nog es wat klooien met fan speeds, maar ik heb nu juist mijn 2 enermaxen 12 cm op hun minimum draaien omdat het me anders iets teveel van het goede wordt.
En bij speedfan staat ook 81 graden C voor een bepaalde temperatuur, maar welke dat is mag joost weten, of dat direct op de processor is ofzo. Beetje vreemd dat die niet uit te lezen is met mijn bios. Tis ook wel geinig hoe er een temp sensor in mijn harddisk zit, dat speedfan vindt echt alles, alleen jammer dat het een beetje vaag is met aansluiten, hij vindt de extra fans wel, maar geen readout(ja die zitten ook niet op het moederbord, ok).
Nu al mijn fans volle snelheid draaien. Geluid is beetje veel. Maar ik vind het nog niet echt storend. Systeem is nu 32!!!, en mijn proc is 45. Wel aardig dat er toch nog een paar graadjes uit te halen zijn, maar de prijs(geluid) vind ik te hoog.
Die ene ventilator was ook veel stiller
Net gat in de zijkant van mijn kast gemaakt en grote 220Volt fan ingebouwd. Voor de rest 2x92mm outtake, 3x80mm outtake, en 1 keer 60mm outtake houdt mijn case op 31 graadjes en mijn proc op 53 graadjes...
Temps zijn IDLE.
of het de temperatuur of de schuine stand was weet ik niet, maar na een tijdje kwam er ineens een hoop geknetter uit die richting, dus ik schrok me lam. gelukkig alleen de fan de pijp uit, dus maar het raam wagenwijd opengezet en de pc lekker op de tocht gezet
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
En ook en andere proccooler, kan er alleen nog geen (goede) vinden
CPU: Idle 38° Stessed 47-50°f
is dat warm? die van mij is nu (Asus Probe) 40° Idle!Ik heb net een oude Pentium-cooler op mn chipset gemonteerd. Die werd me iets te warm (38C). Mn CPU houdt t wel aardig (51C stressed). Ik heb vanmiddag wel mn SETI uitgezet om de temp een beetje binnen de perken te houden. Voor specs enzo: zie sig...
Use the Search Luke...
In mijn kamer was het trouwens ongeveer 35 graden dus vandaar
Note dat ik hier ook (probeer te) slapen
Verwijderd
Verwijderd
Jouw mobo ligt gewoon op je bureau?Geeft dat geen problemen?ajampaniki schreef op 31 juli 2002 @ 13:39:
Totdat me case af is ligt alles gewoon op me bureau. Das al lekker cewl.
Temps?
cpu: 40
North: 34
Cpu wordt wel doorwaterkoeling gekoelt.
nu ook een 60 mm fan voor men hdd
(ibm 120GXP 60 gig 7200 rpm :9~(ohwkee, laat me in de illusie!)?)