Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50413

Topicstarter
al een maandje werk ik met z'on cheap abtronic dingetje, genaamd de abgymnic, ik moet zeggen dat ik best wel blij ben met het resultaat, krijg al een aardig wasbordje.

Ik doe dan deze "trainingen" 2x per dag:

( achter elkaar )

10min fat blaster
30min Karate Chop
10min fat blaster

In het boekje staat maximaal 30 min, nou ik doe dus 100min per dag, plus nog 2x per week naar de plaatselijke fitness.

Nou heb ik al 2 keer een nieuwe gekocht ( 10 euro bij de Marskramer ) omdat het rechtervlak helemaal zwart werd.

Een beetje gezocht op dit forum en gezien dat idd meer mensen dit probleem hadden.

Nou kijk ik op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag altijd naar Silk Stalkings op SBS 6, hierna volgen dan ook altijd te tell sell reclames, en dus ook de abtronic en nu de abtronic pro voor 130 euro.

Die gast zegt dat bij al die goedkope dingetjes idd de band slijt, maar dat bij de Abtronic ( de echte dus ) dat metaal in de band is gespoten, dus dat de band langer mee gaat.

Ik heb hier nog 8 3v 2023 batterijtjes liggen voor die abgymnic om er toch nog een beetje resultaat uit te halen, maar hij is nu dus echt op.

Omdat ik blij ben met het resultaat van die cheap dingetjes denk ik er over om de "echte" te kopen, maar gaat deze band ook echt langer mee?

sorry dat ik deze post zo lang heb gemaakt maar ik leg dingen graag goed uit, meestal met veel onnodige informatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33102

we hebben zo'n echte abtronic hier liggen, en het rechter gedeelte wordt ook redelijk snel zwart. Wat ik nu doe is gewoon dat aparaatje (met die click-ons) gewoon omdraaien na een tijdje. Het aparaatje hang dan wel ietsje scheef ( en ondersteboven natuurlijk ;) ), maar er treedt nu wel een gelijkmatige slijtage op op beide pads. Misschien kun je dit ook proberen met je namaak abtronic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 17:51 schreef D-dayzz het volgende:
we hebben zo'n echte abtronic hier liggen, en het rechter gedeelte wordt ook redelijk snel zwart. Wat ik nu doe is gewoon dat aparaatje (met die click-ons) gewoon omdraaien na een tijdje. Het aparaatje hang dan wel ietsje scheef ( en ondersteboven natuurlijk ;) ), maar er treedt nu wel een gelijkmatige slijtage op op beide pads. Misschien kun je dit ook proberen met je namaak abtronic.
Oke bedankt voor de tip ik zal het proberen, maar je schrijft wij hebben ook zo'n ECHTE abtronic hier liggen, maar die heeft toch helemaal geen "gedeelten" dat is toch gewoon een geheel?

Heb hier trouwends nog een plaatje van de Abtronic Pro die ik misschien ga aanschaffen:
Afbeeldingslocatie: http://www.telsell.com/images/products/2606.JPG

Je krijgt er gratis 2 jaar gel bij, maar dit staat erbij: Bovendien biedt Tel Sell u de mogelijkheid om gedurende twee jaar, elke maand een nieuwe fles geleidingsgel (100 ml) te ontvangen. Deze gel is geheel gratis. U betaalt uitsluitend een bijdrage van ¤5,95 in de verzend & handlingskosten

dus ik moet nog wel iedere maand ¤5,95 betalen??? En ik heb gel voor die nep Abtronic 250 ML voor 3,95, ook op waterbasis, deze zal toch ook wel goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 22:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Nooit geweten dat het echt werkt :D

Een echte gadget dus :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

Op zondag 28 juli 2002 18:21 schreef MaDLiVe het volgende:
Nooit geweten dat het echt wekr :D

Naar mijn weten werkt het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
En [url="http://www.abdurapower.nl/"]Abdurapower [/url] dan? die beweren beter te zijn dan die namaak abtronics en geven 3 maanden garantie, kost ¤ 60,-

Afbeeldingslocatie: http://www.abdurapower.nl/abdp.jpg

Iemand ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11509

's Ochtends een aantal keer opdrukken werkt volgens mij net zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-06 10:39
Ik kwam er laatst ook eentje ergens in huis tegen, nou ik had het idee dat ik geelectrucuteerd werd, na twee van de fijne opdonders gehad tehebben heb ik hem maar afgedaan, eigenlijk ben ik -te- dun, dus nodig had ik het niet, wou gewoon eens voelen hoe het voelde (niet fijn dus).

En als je voor 10euro ze bij de marskramer kan kopen zou ik er daaar gewoon een heele zooi halen (als het een actie is), aangezien ik niet denk dat de band van de echte 13x langer mee gaat dan die van de marskramer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
die banden van al die goedkope dingen zijn van alluminium gemaakt ( de stroomgeleiders dan ) bij de abtronic pro van rubber, dus onverwoestbaar zeggen ze, maar naar mijn id geleid rubber geen stroom :) ?

Die abdurapower ziet er ook wel goed uit maar een beetje onbekende bedrijfs info, ook is dat apparaatje volgends mij al verouderd, ze spreken over NEXT GENERATION bij rubberen achterkant, maar de ab tronic pro heeft dit ook, en onthoud ze moeten ergens op bezuinigen om hem goedkoper te krijgen! Ook zitten er bij de abtronic pro extra strips, die voor een massage dienen, ik ga vanavond iig nog even naar die langdurige commercial kijken!

Maarre reacties zijn nog altijd welkom he!!!

EDIT: kijk is even op deze site: [url="http://www.abdurapower.com"]www.abdurapower.com[/url] de originele makers, daar kosten 2 extra units $ 40, en bij [url="http://www.abdurapower.nl"]www.abdurapower.nl[/url] Eur 15.- ben toch benieuwd hoe ze aan dat prijs verschil komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

hmm ik heb ook zo'n nep abtronic en ik vind het een beetje een rot gevoel.

hebben jullie daar nou geen last van of zijn jullie van die bikkels ????

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nope geen last van, ben dus een bikkel :+

no just kidding

had het in het begin ook wel maar dan moet je er ff iets meer gel op doen dan komt het wel goed. maarja het zijn stroomstootjes dus echt pijnloos zal het natuurlijk niet worden. :)

Welke heb je?

ik heb ervaring met de abgymnic en de abtrymnic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Op zondag 28 juli 2002 19:51 schreef tommyguy het volgende:
ik heb ervaring met de abgymnic en de abtrymnic
Is daartussen nog veel verschil? Die eerste hadden ze bij marskramer he? waar had je die tweede vandaan :?

Jaja cuora begint echt een phatso te worden dus dit is meschien wel de oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de abtrymnic ( oid ) had ik gekocht in Duitsland bij z'on langs-de-weg benzine station, we kwamen terug van de vakantie en ik zag dat ding liggen ik denk meenemen maar, dat was m'n eerste hij was omgerekend iets van 15euro ofzo. :o

Maar het probleem met die was, dat ie batterijen zoop :( na een workout van 10 min, voelde je al werkelijk verschil, dus toen heb ik de abgymnic gekocht, maar omdat dat ook een namaak abtronic is, ben ik er dus toch over aan het denken om een echte te kopen, is veel geld, maar ik verzeker je dat het echt werkt, z'on goedkoop ding werkte bij mij al goed, dus dan zal deze zeker werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:43
Volgens mij zijn de echte (1e versie) bij de makro te koop voor 25 euro (dat was enkele maanden terug).
Maar als ik het nu ff goed samenvat (dus correct me if i'm wrong :P ) :
Bij Tommyguy (nep geval) is het rechtervlak snel zwart geworden (dat is toch het gedeelte wat op de huid zit :? )
D-dayzz: heeft een echte maar daar wordt ook het vlak snel zwart.

Nu de vraag van mij :) kun je het vlak nog gebruiken ook al is het zwart?
En stel je gebruikt het 2x per dag na hoeveel tijd zie je dan iets van terug (persoonlijke ervaring dus want zo'n tv reclame geloof ik daarmee niet :P )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61296

Nou zou ik je zeggen, mijn Ma had eerst een besteld op de tv...
Ik wilde er ook 1 dus kocht ik er een op de markt voor zo'n 15 EUROOTJES...

Die Van mijn ma ging wel bijna 2 keer zo lang mee, maar ik zoe er dan gewoon 2 van 15 euro kopen want die geeft hetzelfde resultaat:+ Die van mijn ma koste +- 200 piek (toendertijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

Op [url="http://www.wannahaves.nl"]www.wannahaves.nl[/url] verkopen ze er een vanaf z'n euro 500,00 399,00.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 17-06 18:04
bij de intertoys hebben ze ze ook hier :?

word het dus als speelgoed beschouwd :+

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
als het vlak zwart word, neemt de stroomsterkte af en daarna onbruikbaar. :( Ik ga gewoon nog is ff lekker die commercial kijken, en dan beslis ik of ik 'm ga kopen.

Dan ga ik wel voor de Abtronic Pro, want ik heb gelezen dat de gewone abtronic ook snel kapot gaat.

Ook heb ik wat anders interresants gelezen op een forum ergens, het schijnt dat door sommige gel er een ander effect optreed, door die gel word je juist dikker.

er zijn een aantal ingredienten met veel suiker die dan in je huid trekken en waardoor je dan dikker word!
daarom is die andere gel die je bij abtronic koopt ook duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33102

Op zondag 28 juli 2002 18:08 schreef tommyguy het volgende:

[..]

Oke bedankt voor de tip ik zal het proberen, maar je schrijft wij hebben ook zo'n ECHTE abtronic hier liggen, maar die heeft toch helemaal geen "gedeelten" dat is toch gewoon een geheel?
[url="http://www.telsell.com/images/products/2606.JPG"][afbeelding][/url]
Het is idd 1 geheel, maar ik bedoelde het rechter gedeelte (rechter-electrode) van dat geheel :)
Nu, ik weet niet wat je 'snel' zwart worden noemt, maar ik vond het toch redelijk snel gaan voor de prijs wat je voor zo'n ding betaald. Na een maand of 2 (wel niet elke dag in gebruik) zag je al duidelijk dat er zwarte plekjes op waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke, ik begreep het verkeerd, de abtronic PRO heeft geen gedeelten meer, alles is van rubber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Op zondag 28 juli 2002 21:47 schreef tommyguy het volgende:
Ook heb ik wat anders interresants gelezen op een forum ergens, het schijnt dat door sommige gel er een ander effect optreed, door die gel word je juist dikker.

er zijn een aantal ingredienten met veel suiker die dan in je huid trekken en waardoor je dan dikker word!
Hmm ik heb dat ook gelezen maar dat kwam niet echt geloofwaardig over, waar stond dat (welk forum :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik moet het ff opzoeken ik had het gevonden via google, ik post het hier onder zodra ik het heb!

EDIT:

Hebbes; [url="http://pub112.ezboard.com/fzibelinefrm3.showMessageRange?topicID=77.topic&start=1&stop=20"]http://pub112.ezboard.com/fzibelinefrm3.showMessageRange?topicID=77.topic&start=1&stop=20[/url]

Het bericht is geplaatst door ene B0mmel. Dit schreef ie: ik heb gelezen dat de kruidvat gel hydrogerend e3n liposoombevorderend is waardoor er een tegengesteld effect (dus dikker worden) kan optreden.

Ik denk dat ik daarom maar de originele gel neem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hunterxl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 16:14
Tijdelijk unieke actie: Compex Fitness voor slechts ¤ 399,00. Een korting van ¤ 50,00!!
Op een makkelijke manier je spieren trainen, waar je ook bent. Niet naar de sportschool maar thuis voor de video. Sporters, zoals Leontien van Moorsel & Hermann Maier, hebben er baat bij. En houden er een prima figuur aan over. Een stevig en evenwichtig lichaam zonder al te veel inspanning. Gebruik de Compex enkele keren per week en je hebt snel resultaat. De elektroden sturen een impuls naar je spieren waardoor ze zich spannen. Je traint zonder dat je moe wordt maar met hetzelfde resultaat. Goed voor doorbloeding en als je je gewrichten niet teveel mag belasten maar wel wilt trainen. Er zijn meerdere programma's mogelijk, precies zo trainen als je zelf wilt dus.

Er worden 2 sets elektroden bijgeleverd. Per set kun je ongeveer 30 keer trainen. Extra elektroden zijn voor ¤ 18,50 per set te bestellen. Een bestelformulier hiervoor wordt met de Compex Fitness meegestuurd.

Bij wannahaves

Procesprutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef tommyguy het volgende:
Het bericht is geplaatst door ene B0mmel. Dit schreef ie: ik heb gelezen dat de kruidvat gel hydrogerend e3n liposoombevorderend is waardoor er een tegengesteld effect (dus dikker worden) kan optreden.
Hmm ja en later in de draad wordt ie weggelachen over zijn uitspraak...
Lijkt me sterk dat ze zoiets verkopen en dat het dan een tegengesteld effect heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59086

Ik sprak laatst met een fysiotherapeut. En die vertelde me dat:

1 dat ding absoluut NIET werkt, en helemaal niet KAN werken.

2 Dat ding zelfs gevaarlijk kan zijn. Er zijn nu onderzoeken waarbij er mensen naar voren komen met vage problemen. Van tintelingen in een teen of vinger, zonder dat dat ding aanstaat. Tot serieuzere permanente beschadigingen.

Is maar dat je het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 22:33 schreef cuora het volgende:

[..]

Hmm ja en later in de draad wordt ie weggelachen over zijn uitspraak...
Lijkt me sterk dat ze zoiets verkopen en dat het dan een tegengesteld effect heeft :?
ja dat lijkt me ook, maar aan de andere kant, waarom is de originele gel dan duurder? Eur 8,95 :?

EDIT: en ik denk ook dat die "echte" abtronic zo duur is omdat er toch andere onderdelen in zitten, en niet alleen door de reclame! Correct me if'I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Op zondag 28 juli 2002 22:40 schreef tommyguy het volgende:

[..]
EDIT: en ik denk ook dat die "echte" abtronic zo duur is omdat er toch andere onderdelen in zitten, en niet alleen door de reclame! Correct me if'I'm wrong
Nou ooit was er ook zo'n "amazing" reclame voor "the flying lure", een of ander visdingetje, dat was volgens de reclame exclusief bij hun te verkrijgen voor ook iets van 100 piek ofzo, terwijl exact hetzelfde (ook zelfde merk dus) voor 19,95 bij de lokale visserwinkel te krijgen was...
Er zit denk ik wel een stevige marge op bij tellsell.

Is er niet ergens een test ofzo over die dingen te vinden (prijs/kwaliteit verhouding) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm check deze site is: [url="http://www.drogisterij.net/php/datab.php3?groep=994&Drogisterij_Session=2cc31c09ffcba48c88aa75b429d10788"]http://www.drogisterij.net/php/datab.php3?groep=994&Drogisterij_Session=2cc31c09ffcba48c88aa75b429d10788[/url]

hier is de abtronic 113 euro, terwijl de abtronic van telsell 99 euro kost!

de abtronic pro kost 130 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Op zondag 28 juli 2002 23:02 schreef tommyguy het volgende:
hier is de abtronic 113 euro, terwijl de abtronic van telsell 99 euro kost!
Mmmkay je hebt gelijk :D
Ik ga morgen denk ik ff bij de marskramer ofzo kijken, zo'n ding uitproberen, voor ¤10 kan ik er wel ff mee spelen, 130 vindt ik nog een beetje veel geld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30757

ALS DAT DING echt werkt laat dan maar eens je blokkendoos zien >:)
en nee ik ben geen homo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb geen webcam :o

Waarom zou ik dat aan jou laten zien? Zoek is via google ofzo om reacties van andere gebruikers te lezen, dan zie je wel dat het echt werkt, probeer anders zelf is z'on ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 28 juli 2002 23:22 schreef tommyguy het volgende:
heb geen webcam :o

Waarom zou ik dat aan jou laten zien? Zoek is via google ofzo om reacties van andere gebruikers te lezen, dan zie je wel dat het echt werkt, probeer anders zelf is z'on ding.
dan weet ik niet of het echt is.
en ik geloof mensen van GoT eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm oke, kijk ik kan je niet overtuigen zonder een foto, das duidelijk maar denk je dit is in:

Die mensen bij Tel Sell betalen een fortuin aan een tv zender die hun reclames uitzend, dan zullen ze vast en zeker wel iets goeds op de markt gebracht hebben denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Uhm, verbrand zo'n ding eigenlijk wel je bierspieren? Dat het je spieren traint geloof ik wel, maar je hebt er niets aan om een wasbord te hebben, waar een laag bierspieren overheen zit waar je eng van wordt :o

Oftewel: je hebt alleen zichtbaar resultaat of je vet verbrand wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 28 juli 2002 23:36 schreef tommyguy het volgende:
hmm oke, kijk ik kan je niet overtuigen zonder een foto, das duidelijk maar denk je dit is in:

Die mensen bij Tel Sell betalen een fortuin aan een tv zender die hun reclames uitzend, dan zullen ze vast en zeker wel iets goeds op de markt gebracht hebben denk je niet?
je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 23:49 schreef zork het volgende:
Uhm, verbrand zo'n ding eigenlijk wel je bierspieren? Dat het je spieren traint geloof ik wel, maar je hebt er niets aan om een wasbord te hebben, waar een laag bierspieren overheen zit waar je eng van wordt :o

Oftewel: je hebt alleen zichtbaar resultaat of je vet verbrand wordt :)
ja, met de fat blaster mode! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Laatst online: 12-06 10:39
Tot nu toe zijn e eigenlijk maar weinig mensen welke zeggen dat het hun goed bevalt.

Ik heb ook ergens anders op het forum gelezen (remour) dat ze ze niet meer in de USA mogen verkopen en dat ze doorom gedumpt worden in Europa, omdat het ernstige gezondsheids problemen oplevert oid, maar nogmaals of het waar is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:34

Nitai

Live the life you love.

lijkt me een beetje stug dat iedereen het gaat copye als et echt niet werkt. Er zijn wel behandelingen waar het dus wel professioneel gebruikt wordt.

Trouwens, die onderzoeken moet je maar afwachten, is net zoiets als het gsm straling verhaal...eigenlijk schaadt alles. Maar ja, dat is meer een topic voor SG

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

een kennis van mijn moeder is sport fysiotherapeut en is ook fysiotherapeut van FC Twente en hij zegt dat die abtronic wel kan werken...

het kan alleen schadelijk zijn voor je hele lichaam (stroom door je lichaam, hoe weinig ook, kan op den duur schadelijk zijn voor je organen en vooral je hersenen)

als je wil dat het werkt, moet je je goed houden aan de voorschriften en geen zelf gemaakt schema toepassen (te veel kan juist zorgen voor verzuring en afbraak van spierweefsel)

ze beweren dat je met minder moeite meer kan bereiken, maar hij zegt dat wanneer je elke avond 10 min. je buikspieren gaat trainen (dmv sit-ups) je binnen 2 weken hetzelfde resultaat hebt, dan dit ding in 2 maand heeft...

je kan nooit een mooie buik krijgen, door alleen dit ding te gebruiken, je moet ook op je voeding letten (meer eiwitten, liefst wei-eiwit, en weinig vet eten)
iedereen heeft namelijk al min of meer een 'wasbord' als er geen vet op de buik zit, dus dat is het eerste dat je moet doen

conclusie: niet kopen, het kost uiteindelijk veel meer dan een jaar-abonnement bij de sportschool, waar je al je spieren kan trainen op een gezondere en effectievere manier...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:23

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik twijfel toch ook wel een beetje over dit soort trainers.
Het probleem dat het ongezond zou zijn, kan best kloppen ja, maar dan moet er eerst jaren onderzoek gedaan worden. Dat schiet niet op.
En daarbij: stel dat ik later ineens rare kure ga krijgen van die stroom/ straling, dan zou dat echt niet door dat ding alleen komen. Ik gebruik mijn "lul-ijzer" (gsm B) ) dagelijks ook echt vaak en die straling komt in dat geval binnen waar het helemaal niet moet komen.

De moraal: wil je veilig zijn, blijf dan lekker 24/7 thuis in je hok zonder aansluiting op het lichtnet. Kan je niets gebeuren. Wij stellen ons tegenwoordig aan zoveel dingen bloot, waarvan de lange termijn effecten (nog) niet bekend zijn. Ik ga me daardoor dus niet bedenken of ik dat risico wil lopen, maar ik moet zelf ook maar eens geloofwaardige voorbeelden zien. Meerdere bekenden van mij hebben zo'n ding en altijd waren de reacties:"Het werkt echt, je voelt het gewoon". Verder weinig wasborden gezien moe'k zeggen. :Z

Persoonlijk vind ik dit eigenlijk een voorbeeld van ultieme lame-heid. Kom op! Dit is iets voor dikke luie Yanks die dan lekker onder Jenny en Oprah toch nog wat aan hun conditie kunnen doen. Poe poe, je zou er haast moe van worden. |:( No offence verder; mijn vrienden worden er ook niet minder door imo, dus ik beledig hier ook niemand's moeder/oma/oom, weetikwat van lame-heid. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat het op de natuurlijke weg wel het beste is. Maarja, gemak dient de mens toch? Als je geen sit-ups wil/kan doen, dan laat je het toch gewoon voor je doen?? :+

Misschien haal ik in een gekke bui trouwens toch nog wel eens zo'n ding. Een makker van me had er eentje bij de kijksjop gekocht voor een heeel vriendelijk prijsje (7,5 Duro ofzo, was een actie). Een dikke buil kan ik me er niet aan vallen en bovendien is er geen enkele vorm van "spoiler" aanwezig bij het zes-pak (eigenlijk 8, maar goed :?), dus in principe zou ik zo resultaat moeten zien. Ach wie, bevinden post ik hier wel.
Ik ga het wel weer op de oude manier doen. Heb ik iig geen last van schuldgevoel. :D (en het meissie vindt ze net zo mooi) :o :P
edit:
Ehhh, Moooooody: weet je dat wel heel zeker? Sportscholen zijn over het algemeen echt wel prijzig. Vooral als je een abo neemt dat je er op elk tijdstip terecht kan. Je Appie-flexer kan je omdoen wanneer je wil.

[ Voor 0% gewijzigd door SuBBaSS op 01-08-2002 03:04 . Reden: Te laat gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

SuBBaSS schreef op 01 augustus 2002 @ 03:00:
edit:
Ehhh, Moooooody: weet je dat wel heel zeker? Sportscholen zijn over het algemeen echt wel prijzig. Vooral als je een abo neemt dat je er op elk tijdstip terecht kan. Je Appie-flexer kan je omdoen wanneer je wil.
nou...ik betaal zo'n 225 euro voor een jaar onbeperkt fitnessen...

als je een jaar dat ab-ding wilt gebruiken, moet je er toch een boel van kopen...

en weet je wat echt lelijk is? een gespierde buik in een uitgeblubberd en ongetraind lichaam, dat zie je meteen dat je zo'n luie gast bent met een ab-ding...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
  • Laatst online: 12-05-2023
Niet dat ik die dingen gebruik, maar ik ken nog zo'n soort ding namelijk van het merk 'SlenderTone' Ik weet wel waar dat ding te koop is. Zou ik de URL mogen plaatsen???

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61296

Yeah right... en dat wasbordje dat ik heb :P is zeker vanzelf zo gegroeid? Of komt het omdat ik zo aktief achter mijn computertje bezig ben? Heb inmiddels een behoorlijke rechterspierbal gekweekt door het vele gebruik van de muis... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 16:46
Bekijk dit
artikel eens van CBC-news (in het engels), over de rechtzaak die is aangespannen teken verkopers van deze 'abdominal exercise belts' in de VS.
Anoniem: 50413 schreef op 28 juli 2002 @ 23:36:
De reden dat Tellsell winst kan maken dankt volgens mij aan drie dingen:
1. De belachelijke marge die zij boven op zo'n apparaat gooien
2. Nog veel belangrijker, rente winst. Jij betaalt vooruit, stuurt dat ding terug na 30 dagen, en een tijd later ontvang je je geld terug. Al die tijd hebben zij de beschikking gehad over dit gratis liquide kapitaal, waarmee ze behoorlijk wat rente trekken.
3. Bovendien zijn sommige kopers te laks om het product op de juiste wijze, volgens de juiste procedure, binnen de correcte termijn, terug te sturen...kassa!

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rob.B schreef op 01 augustus 2002 @ 11:36:
Niet dat ik die dingen gebruik, maar ik ken nog zo'n soort ding namelijk van het merk 'SlenderTone' Ik weet wel waar dat ding te koop is. Zou ik de URL mogen plaatsen???
Ja hoor plaats maar, als het legaal is natuurlijk he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 17:06

*prikt droom bubbel door* ken je die super reclame nog van dat spul dat krassen verwijderd van je auto lak enzo ? werkt ook bij motors , boten, en whatever.
spul is later nog in Kassa geweest. dikke sjit dus, werkte voor geen flikker.
je moet niet alles wat je gelooft man. en 130 euro voor een abtronic |:(
neem een abonnement op de fitnes hal man, krijg je begeleiding, eet tips, fitnes tips en een betere overal conditie. lijkt me je geld beter besteed dan zo'n abtronic.

daar komt nog es bij, een huisgenoot heeft zo'n ding gekocht, en moet zeggen vond nou niet bepaald prettig gevoel die stroom stootjes. Tis niet pijnlijk maar fijn is anders. En om m'n arm allemaal dingen te zien doen zonder dat ik iets doe..erhm. naja, jij liever dan ik zullen we maar zeggen he? :)

(btw. ik heb al blokjes *D geen sport, geen werk, geen fitnes hehehe }) )

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 10:08
Anoniem: 61296 schreef op 01 augustus 2002 @ 13:55:
Yeah right... en dat wasbordje dat ik heb :P is zeker vanzelf zo gegroeid? Of komt het omdat ik zo aktief achter mijn computertje bezig ben? Heb inmiddels een behoorlijke rechterspierbal gekweekt door het vele gebruik van de muis... 8)7
Iedereen heeft een wasbord van nature, is nu eenmaal de plaatsing van de spieren bij geboorte. Alleen moet je heel erg vetvrij zijn, wil je het kunnen zien (dit is dus nooit bij een normaal ongetraind persoon)

Train je spieren normaal dmv sit-ups, crunches e.d. Je zou kunnen proberen of die abtronic je wel een extra piekcontractie kan geven als een soort van na-training. Er zit een stand op, waarbij de contractie langer aangehouden wordt.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
  • Laatst online: 12-05-2023
Anoniem: 50413 schreef op 02 augustus 2002 @ 13:46:
[...]

Ja hoor plaats maar, als het legaal is natuurlijk he!
Da's waar en anders heb jij het gedaan :P

Hijs te koop bij www.pcashop.nl

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 14:16

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

en ik denken dat ik naief ben :)
heb ook zo'n ding, maar absoluut geen resultaat (ja, misschien onder 't vet, maar ja...) en nog voor 245 gulden gekocht vorig jaar bij de Makro :(

Tell Sell geeft absoluut geen fortuin uit aan hun reclames... is toch wel erg duidelijk dat 't budget reclames zijn ("Geweldig Mike!"), daarnaast is het verkopen van Taiwanese prutzooi voor westerse prijzen altijd goed voor dikke winst.
't is eigenlijk oplichterij, maar ja we willen zo graag geloven dat het werkt he?
Ik heb zelfs "Reduce Fat Fast" gekocht (Wehkamp)... weet je wat daar in zit? 3/4 groene thee, 1/4 zwarte thee. Kun je dus net zo goed een hele pot thee drinken voor het eten... krijg je je dagelijkse hoeveelheid vocht binnen, zit je meteen al een eindje vol en mocht thee nog een magische werking hebben (niet dus, te zien aan de horecaspoiler van een theeverslaafde huisgenoot :)) dan heb je dat ook nog mee.
't is dat ik zelf niet echt van sportscholen hou en sport me meestal niet uit komt :(

btw: * LEiPiE heeft officieel overgewicht (100KG bij 1.83m, en dan niet alleen maar een horecaspoiler!) en is al bij dokters en een jaar bij dietistes geweest en 't helpt allemaal geen flikker. Dan wil je op een gegeven moment wel geloven in die reclames :( :( 't enige wat lichter is geworden, is m'n portemonnee.

Maar goed, moet die Abtronic maar weer es uit de kast halen, het geeft je nog 't idee dat er onderhuids iets gebeurd.
Daarnaast ben ik constant bezig met maaltijdvervangers (ontbijt en lunch gaan dan ook een stuk sneller en dan vind ik niet erg :)) trouwens, die lijken wel goed te werken, al gaat het niet hard... effect lijkt echter wel blijvend!
(na een jaar 5 KG er af en dat blijft tot nu toe zo).

oh en die dure gel is anti-cellulitiscreme... tenzij je Kylie Minogue bent hebt je 't als man meestal niet nodig 8)7
gebruik zelf Dove bodylotion als geleidende gel

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
MaDLiVe schreef op 28 juli 2002 @ 18:21:
Nooit geweten dat het echt werkt :D

Hoho!

Topicstarter fitnesst ook nog 2x per week en als hij het helemaal goed aanpakt, let hij op wat hij eet en slaapt hij goed.

Als een luie lamzak met zo'n ding om je pens achter de PC zitten brengt je nergens!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Anoniem: 61296 schreef op 01 augustus 2002 @ 13:55:
Je muis, jaja :P
Ik heb ook zo'n spierbal maar we weten allebei waar dat van komt!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Je doet je naam wel eer aan jij :)

Maarehm, ik heb ook een tijd zo'n ding gebruikt (3 weken ofzo) van m'n zus, dus we gebuikten em samen, en na die 3 weken was ie ook zwart geworden en ging ie pijn doen. En wat betreft dat niveua, ik zette 'em in het begin op 6 en al na 1 week op 10, omdat het gewoon niet goed genoeg voelde.... en dan roepen ze dat 2 genoeg is voor beginner :s net dingen

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

de goed kope zijn precies hetzelfde dan de dure, ook de gel kan je goedkoop nieuw halen, kheb gister nog 2.5 euro voor 250ml neergelegd geloof ik....

dan erbij ik had het dus vergeleken op wat foto's, dat ding van mij kostte toen 10euro ofzo, nou het ziet er echt PRECIES hetzelde uit als dat dure ding.

net zo goed/bagger als de echte Abtronic...

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm, nee ik ga geen " echte abtronic " kopen, ik hou het lekker bij de sportschool, ik begin het nog leuk te vinden ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
ik heb een nepper.. sinds de batterijen leeg zijn ligt ie te rotten in de kast.. ga nu lekker naar de sportschool.. veel effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

hij kost op de zwarte markt in beverwijk 8 euro en 2 voor 15 met een fles gel!!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 09:52

NoTimeRemains

I know

werkt ie nou egt of is dat nou alleen omdat je ook naar de gewone gym gaat?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Hmm maar de mensen die hem hier gebruiken hadden al een bierbandje? Of was het een klein uitsparinkjuh? Want tja ik heb hier al een redelijk stukje technisch wonder voor me, wat natuurlijk niet geleid (*lijkt me*). Dussuh ook voor 17" banden geschikt? (ja ik las van die fat blaster mode hierzo, maar ik wil een eigen verhaal, dus iemand die dat zelf had/heeft en voelt dat het werkt(e)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Pagina: 1