Mb Kapot door gebarste Dan maze 2

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Ik ging gister na het eten naar mijn pc en de monitor gaf geen beelt meer en er lag een plas water onder mijn bureau.
Maar de pc draaide nog wel.
Vanmorgen heb ik de schade bekeken en ik heb alle kaarten goed schoon gemaakt en het bleek dat mijn Epox 8K3A+ kapot was en mijn dan maze 2 lekte.
De tin waarmee de 2 delen op elkaar zaten was er tussen uit gelopen en door de kast versprijd.
Een van de zwarte blokjes die rechts boven op het bort zitten is doorgebrand.
Het gekke is dat tin bij hoge tems pas smelt maar de cpu doet het nog.
Kan ik hier garantie krijgen voor het bord en het watercool blok ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

de tin hoort er niet uit te lopen gewoon gewoon omruilen want dat kan niet want je cpu doet het nog

• Astennu
Maar moet ik dan aan die lui van de oc-shop ook vragen of ze dat mb vergoeden ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:53
Nou lekker dan :(
Ik zou iig gewoon teruggaan om garantie te claimen en proberen om een schadevergoeding los te peuteren voor je moederbord. (als je in combinatie hebt gekocht natuurlijk al helemaal)
Tin smelt naar mijn weten pas ergens boven de 220 graden ofzow, en normaal werkt je CPU daarna niet meer :D

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• Astennu
nee daarom ik weet niet wat er gebeurt is maar het blok was kapot en alles stond onder water en ik had daar ook spul in gedaan dat voor betere warmte gelijdig zorgt en dat kreeg ik er niet lekker af.
Maar ik had dat bord pas een maand en nu heb ik nix alleen de comp van mijn pa :(
Of moet ik garantie clamen bij yorcom waar ik het bord gekocht heb ?

Verwijderd

ik zou toch proberen garantie te claimen en niet zeggen dat de pc overclocked is geweest >:)

• Astennu
Ja oke dat doe ik ook niet maar ik weet niet of ze dat niet zouden kunnen zien.

Verwijderd

Dat maakt niks uit. Lijkt me erg sterk dat je door overklokken het voor elkaar krijgt dat het waterblok uit mekaar valt. Misschien bij 400 graden, maar eerder toch niet.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

stond je pomp uit ofzo???
ik heb et ook es gehad, maar met een PII, en een zelfbouw blok...

tin smelt al bij 150 graden geloof ik (of minder), tenminste, mijn soldeerstation kan ik op 150 instellen n dan kan ik ghewoon solderen...

ik zou iig vriendelijk om garantie proberen te vragen...

Electronics development

Pagina: 1