Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Heb het ff nagevraagd aan een Belcompany medewerker, en die zegt dat het niet mogelijk is...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Thanx voor de info!Op zondag 28 juli 2002 17:55 schreef 2Dutch het volgende:
Heb het ff nagevraagd aan een Belcompany medewerker, en die zegt dat het niet mogelijk is...
Nouja jammer dan. Dan laad ik de accu gewoon wat vaker bij.
Geen probleem dankzij de li-ion batterij
Op zondag 28 juli 2002 18:59 schreef AcIDeR het volgende:
paar keer gooien werkt ook!
Pak dan een hamerOp zondag 28 juli 2002 18:59 schreef AcIDeR het volgende:
paar keer gooien werkt ook!
Maar moet je ff bij instellinge ramme ff zoeken spit em door staat heus wel ergens
Nope... Echt nergens. Het kan gewoon niet.Op zondag 28 juli 2002 19:20 schreef djgero het volgende:
[..]
Pak dan een hamer
Maar moet je ff bij instellinge ramme ff zoeken spit em door staat heus wel ergens
Heb je toevallig een datakabel, dan heb ik wel een oplossingOp zondag 28 juli 2002 19:31 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Nope... Echt nergens. Het kan gewoon niet.
Helaas niet, maar ik zit er ook niet echt mee. Ik wou gewoon zeker weten of het wel of niet konOp zondag 28 juli 2002 19:33 schreef djgero het volgende:
[..]
Heb je toevallig een datakabel, dan heb ik wel een oplossing
Wat zou die oplossing dan zijnOp zondag 28 juli 2002 19:33 schreef djgero het volgende:
[..]
Heb je toevallig een datakabel, dan heb ik wel een oplossing
XXXVI
Verwijderd
Tuurlijk kan dat wel (Belcompany lult uit zijn nek) je moet het telefoontje wel eerst uit mekaar halen, maar het is dus wel mogelijk... je kunt er immers ook andere ledjes (kleur lampjes) in zetten... Het gaat dus niet via het menu... misschien zou het kunnen als de software bijwerkt
Je kan bij de nokia's wel instellen dat de back-light uit moet tijdens het spelen van spelletje's.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Vanuit een andere invalshoek..., vind jij het erg om je telefoon eens per week 1 uurtje op te laden dan
Like this yall...
Hey ja, ik heb die optie gevonden, bedankt voor de tip.Op zondag 28 juli 2002 21:41 schreef alexandervisser het volgende:
Je kan bij de nokia's wel instellen dat de back-light uit moet tijdens het spelen van spelletje's.
Zoals het er nu uitziet moet ik straks mijn telefoon 2 of 3 keer per week 3/4 uurtjes ladenOp zondag 28 juli 2002 22:55 schreef mrFreeZe het volgende:
Vanuit een andere invalshoek..., vind jij het erg om je telefoon eens per week 1 uurtje op te laden dan
Maar ik denk dat als ik dit toestel wat langer heb dat de spelletjes etc. ook wat minder interessant worden. Dus dan hoeft het licht ook minder te branden.
Pagina: 1