Ik heb net een bepaald programma afgemaakt, maar ik zou graag HTTP tunneling support willen hebben. Nu heb ik ontdekt dat je met een bepaalde request de proxy een verbinding laat maken, ik heb begrepen dat het ongeveer zoiets als dit moet zijn:
[vb code]
sckSync.SendData "CONNECT server:ip HTTP/1.1" & vbCrLf
[/vb code :)]
erg mooi allemaal, en nu wil ik het testen
. En daar begint het moeilijkste volgens mij.. Proxy software vinden die "CONNECT" of "Http Tunneling" support.
Ik heb al een aantal geprobeerd, zoals "Proxy+", maar ik krijg niet echt veel medewerking van die proxies.
Dus weet misschien iemand welke Proxy software HTTP tunnel support heeft? Ik wou Microsoft Proxy proberen, maar zo te zien is die commercieel volgens mij, en sowieso al 'obsolete'.
(Wist trouwens niet of dit het juiste forum was.. want ik zie nog twee-drie die eventueel ook wel bij dit onderwerp kunnen horen...)
[vb code]
sckSync.SendData "CONNECT server:ip HTTP/1.1" & vbCrLf
[/vb code :)]
erg mooi allemaal, en nu wil ik het testen
Ik heb al een aantal geprobeerd, zoals "Proxy+", maar ik krijg niet echt veel medewerking van die proxies.
Dus weet misschien iemand welke Proxy software HTTP tunnel support heeft? Ik wou Microsoft Proxy proberen, maar zo te zien is die commercieel volgens mij, en sowieso al 'obsolete'.
(Wist trouwens niet of dit het juiste forum was.. want ik zie nog twee-drie die eventueel ook wel bij dit onderwerp kunnen horen...)