Past Swiftech MCX462 op K7T266 Pro2?

Pagina: 1
Acties:

• WillemJan
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er iemand die deze combinatie heeft, zoja waar moet ik op letten bij montage zodat m'n processor niet het loodje legt?
Indien niet mogelijk, welke (stille)koeler is dan aan te bevelen?

Verwijderd

Tot voor kort had ik deze combo.

Bordje eruit halen en de bevestigingspunten door je bord steken. Witte "moertjes" net niet helemaal vastdraaien zodat je het zaakje nog wat kan verschuiven.

Processor erin en een klein drupje ASII op je core.
Swiftech recht erop zetten en kruislinks de koeler vastdraaien. Eerst maar een paar slagen geven
Mocht bevestingsbout nu net niet tegenover het bevestingingspunt op je mobo zit kan je die nog wat verschuiven omdat je die nog niet helemaal hebt vastgezet

Als alle vier de bouten van je koeler goed pakken kan je eerst de witte plastic moertjes achterop je mobo goed vastdraaien. Daarna je koeler zelf nog iets vaster zetten. Pas op dat je bord niet krom trekt door je spanning. Dan ga je te ver. Zo heb ik een keer een mobo om zeep geholpen.

Het is wel belangrijk dat je alle vier de bouten ongeveer even vast draait. Het hoeft helemaal niet zo strak. Door de veertjes wordt de kracht aardig verdeeld.

Als je nu je mobo monteert zit ie de volgende keer precies goed. Bevestigings punten op je mobo precies tegenover de bouten van je koeler. Hoeft je mobo er ook niet meer uit als je er een keer een andere proc in drukt..

Met een Delta MP blijft mijn XP 1800+ zo in ieder geval lekker fris...

Suc6