we zitten hier op een lan en we hebben behalve t.net en mail geen inet en we hebben voodoo3 drivers eigenlijk meer de 3dfx tools nodig als iemand zo lief zou willen zijn om dat naar sanguis@drakenet.org te mailen stel ik dat zeer op prijs.
vaag ja dat je alleen tweakers.net kunt bezoeken op dat lan..
voor welk os moet je dan hebben? Ik heb wel wat, maar volgens mij zijn die 10MB oid.. heb niet zo'n zin om dat te mailen. Volgens mij heb ik wel wat urls waar je ze kunt downloaden, maarja je hebt verder geen inet dus houdt het op.....
voor welk os moet je dan hebben? Ik heb wel wat, maar volgens mij zijn die 10MB oid.. heb niet zo'n zin om dat te mailen. Volgens mij heb ik wel wat urls waar je ze kunt downloaden, maarja je hebt verder geen inet dus houdt het op.....
hij zit waarschijnlijk op campzone
[url="http://www.3dfx.com"]www.3dfx.com[/url]
ander even zoeken naar omega drivers.
ander even zoeken naar omega drivers.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
ps je onderschrift klopt niet, het moet zijn:Op zondag 28 juli 2002 15:48 schreef rick_h het volgende:
nouja ik mail ze wel.. zie wel of het goed gaat. check je mail strax
geloof in god, maar zet wel je fiets op slot.
purper sixpack live.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Damn chello box is volgens iemand hier te klein zou je het naar mafioso@brokenliquid.net kunnen sturen.
sorry voor de moeite
sorry voor de moeite
The message could not be sent because its size exceeded the server's limit. You can use the option, located in Tools | Accounts | Properties | Advanced, to break messages into smaller parts. Subject 'v3 drivers', Account: 'mail', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Server Response: '552 Message size exceeds fixed maximum message size: 10485760 bytes', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 552, Error Number: 0x800CCC6D
....
....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()