Hoeveel swos spelers zijn er nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:18

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
In het cewlste eindbazen topic sprong er voor mij een err eindbaas uit. Real madrid! Afgelopen vrijdag ben ik hiermee nog verslagen door het ook niet verkeerde ac milaan, tijdens een toernooitje met mijn buurjongen.

Hoewel ik iss98 en pes2 ook leuk vindt. Is er voor mij nog geen voetbal spel geweest die de pure lol van swos kan evenaren. En uit het eerder genoemde cewlste eindbazen topic is gebleken dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

Ik ben toch wel nieuwsgierig hoeveel tweakers het in totaal zijn (en denk heel stiekum aan een swos tweakers toernooi, hoewel dat ivm met geen lan/internetmogelijkheden van swos wel moeilijk zal worden :'( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 15:15 schreef Sagat het volgende:
In het cewlste eindbazen topic sprong er voor mij een err eindbaas uit. Real madrid! Afgelopen vrijdag ben ik hiermee nog verslagen door het ook niet verkeerde ac milaan, tijdens een toernooitje met mijn buurjongen.

Hoewel ik iss98 en pes2 ook leuk vindt. Is er voor mij nog geen voetbal spel geweest die de pure lol van swos kan evenaren. En uit het eerder genoemde cewlste eindbazen topic is gebleken dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

Ik ben toch wel nieuwsgierig hoeveel tweakers het in totaal zijn (en denk heel stiekum aan een swos tweakers toernooi, hoewel dat ivm met geen lan/internetmogelijkheden van swos wel moeilijk zal worden :'( )
Oe oe check sig :D
Er zijn hier wel meer SWOS fans behalve ons -ook al was ik wel die gene die Real noemde in dat topic :)- zo nu en dan zie je het wel terug komen in topics over voetbal spellen en top spellen alleen heeft SWOS z'n leeftijd tegen. Beroerde graphics -die voor de gameplay dan wel weer top zijn- en jammer genoeg geen online of lan optie :(

Er zijn verschillende pogingen gedaan om het na te maken waar sommige nog van lopen en anderen weer van gestopt zijn, maar als je goed zoekt kun je nog vrij veel info vinden over hoe SWOS opgebouwd is.

Waar dit toch één van mij favorieten van is, alleen hoeft het van mij nou niet persee in java.
[url="http://bigcalm.tripod.com/swos/"]http://bigcalm.tripod.com/swos/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensible World Of Soccer 8-)

toch 1 van de lastigste voetbalgames

erg geinig ja, doe nou CM maar op het werk wil ik swos in de nachtdienst nog wel eens doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar even te laten zien, dat er meer mensen bezig zijn om SWOS te clonen post ik nog maar een link van een project:
[url="http://freespace.virgin.net/mark.mccormack/super-soccer/index.htm"]http://freespace.virgin.net/mark.mccormack/super-soccer/index.htm[/url]

het staat sinds de 9e van deze maand stil omdat hij een baan heeft gekregen :)

En dit kom ik net voor het eerst tegen, er wordt hier beweerd dat het mogelijk is om ONLINE te spelen via een Megadrive of een Amiga emulator (Alleen voor 56k+ verbinding)
[url="http://compsoc.dur.ac.uk/~pm/swos/hints/swosonline.html"]http://compsoc.dur.ac.uk/~pm/swos/hints/swosonline.html[/url]

En dan deze nog, ziet er ook veel beloofend uit:
[url="http://www.ewtoo.org/~matt/soccer/"]http://www.ewtoo.org/~matt/soccer/[/url]
En dan vooral dit:
[url="http://www.ewtoo.org/~matt/soccer/zips/earlybird-12-06-01.zip"]http://www.ewtoo.org/~matt/soccer/zips/earlybird-12-06-01.zip[/url]
Ook al heb ik zelf ook wel es een clone gemaakt waarin ik zelf een speler rond kon laten lopen en de bal schieten en waarbij er swos tactics file geladen kunnen worden heb ik het daarbij laten liggen. Maar deze gaat blijkbaar door, de beginselen van de reply optie kwamen naar buiten op 12-07-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SWOS 1 van de lastigste voetbalspellen?? Je moet het wel willen leren natuurlijk.
Zo af en toe speel ik het nog wel eens, maar na 6 jaar begint het toch een beetje saai te worden.

Spelen jullie het trouwens met toetsenbord of met een genotsknots?

Vind je het trouwens erg, RutgerB, dat m'n persoonlijk record staat op 18-0 tegen Heerenveen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klassieker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
op de Amiga heb ik ook nog veeeeeeeel sensible soccer gedaan was wel een kewl spel (alleen na gegeven moment beetje makkelijk) daarna ook SWOS gehad moet zeggen de AI van de keepers was wel beter, maar op de een of andere manier vond ik het toen te weinig vernieuwend t.o.v. sensi soccer en heb t eigenlijk nooit meer gedaan :P
maja op zich ruult t spel wel zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 22:35 schreef Thufir_Hawat het volgende:
SWOS 1 van de lastigste voetbalspellen?? Je moet het wel willen leren natuurlijk.
Zo af en toe speel ik het nog wel eens, maar na 6 jaar begint het toch een beetje saai te worden.

Spelen jullie het trouwens met toetsenbord of met een genotsknots?

Vind je het trouwens erg, RutgerB, dat m'n persoonlijk record staat op 18-0 tegen Heerenveen? :P
Ik speel met het toetsenbord dat vindt ik toch wat lekker dan met de pretstok :)
En néé zo erg is die 18-0 niet. Ook al heb ik nooit 18 keer gescoord in zo'n 3 minuten wedstrijdje,mijn record is 15-0 met Barcelona B tegen Barcelona :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
Count me in.
Speelde Swos98 Op Amiga500.
Nu nog Swos96/97 op Laptop in trein en op school.

Het wordt tijd dat iemand de Nederlandse competie bij gaat werken in zo'n file die je er dan zo overheen kunt gooien.

En trouwens het commentaar is van dezelfde makker als bij RobotWars.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14
Aaaah SWOS , geweldig spel met een fantastische carriere modus. Beginnen bij Veendam , daarna na 3 seizoenen overstappen naar Manchester City om vervolgens mijn carriere af te sluiten bij het Nederlands elftal als bondcoach. Mijn ideaal is nog altijd de engine van Pro Evo/Winning Eleven en dan de career mode van SWOS.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Ik zelf speel met joystick.......digitaal via een gravis joystick adapater (sponsored by EA |:( )

Bij gebrek aan een online mogelijkheid, zullen we anders een record uitdaging instellen? Real madrid is volgens mij ook het sterkste computer team. Zwakste club teams zitten waarschijnlijk in azië (allemaal halve sterretjes). Ik zelf nu op mijn werk maar kijk vanavond anders wel ff.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 29 juli 2002 @ 10:01:
Ik zelf speel met joystick.......digitaal via een gravis joystick adapater (sponsored by EA |:( )

Bij gebrek aan een online mogelijkheid, zullen we anders een record uitdaging instellen? Real madrid is volgens mij ook het sterkste computer team. Zwakste club teams zitten waarschijnlijk in azië (allemaal halve sterretjes). Ik zelf nu op mijn werk maar kijk vanavond anders wel ff.
Via die emulators moet het mogelijk zijn om online bezig te gaan, ik zal in de loop van morgen er wel even wat mee gaan stoeien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:34

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Ja, net nog gedaan. In de kwartfinale van het WK uitgeschakeld met Mexico tegen Bulgarije. Niet al te best, maar ik doe het niet zo vaak meer. In ieder geval wel van Italie (3-0) en Noorwegen (6-0) gewonnen.

Welke versie spelen jullie eigenlijk? Ikzelf heb 96/97.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een jaar verslaafd geweest aan de manager kant van SWOS ... weet niet precies meer hoe die versie pcies heette maar idd beginnen bij rkc waalwijk en dan via vittesse, ajax en barcalona naar het nederlands elftal .... ik speelde dan geen wedstrijd zelf... alles door de computer laten spelen :) ... en spelers kopen ... echt wicked...

idd voor die carriere optie in een spel als ISS of FIFA zou ik gaarne mijn laatste euro'tjes opofferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Geweldig spel, in alle opzichten.

Ik heb jaren gezocht naar een update, en vond alleen die '98 versie. Ik dacht dat er wel user-made files zouden zijn met nieuwe spelersdatabases, maar helaas.

Ze zouden een patch moeten uitbrengen. En rap ook.

Het is IMHO het beste voetbalspel ooit :P Nee echt. En dat is niet alleen omdat ik me afgekeerd heb van de FIFA-serie (het bekende verhaal: 2x per jaar een nieuw spel, 45 euro voor een paar nieuwe playermodels. Bekijk het maar).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
of tijd dat ze zo'n Remake finishen. (java etc)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben er van overtuigd dat SWOS op de Amiga nog steeds beter is dan de hele EA Fifa reeks. Misschien niet qua graphics, dan wel met gameplay en dat is nog steeds het belangrijkste.

Ik had het nog immer op mijn Amiga 1200 staan als semi HD install versie maar die is nu verdwenen :'(

Al een tijdje niet meer gespeeld helaas, maar het blijft een absolute TOPPPER!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 31 juli 2002 @ 02:59:
Geweldig spel, in alle opzichten.

Ik heb jaren gezocht naar een update, en vond alleen die '98 versie. Ik dacht dat er wel user-made files zouden zijn met nieuwe spelersdatabases, maar helaas.

Ze zouden een patch moeten uitbrengen. En rap ook.

Het is IMHO het beste voetbalspel ooit :P Nee echt. En dat is niet alleen omdat ik me afgekeerd heb van de FIFA-serie (het bekende verhaal: 2x per jaar een nieuw spel, 45 euro voor een paar nieuwe playermodels. Bekijk het maar).
Oe wees voorzichtig met wat je zegt,de 98 versie was in mijn ogen evil :D voor het eerst in 6 jaar hadden ze de graphics veranderd, wat ten koste ging van de gameplay. Ik heb het hier nog wel achter me op een plank staan maar doe het niet.

Voor de 96/97, 95/96 versies kun je nog genoeg user made updates vinden van vorig seizoen.
Gunner schreef op 31 juli 2002 @ 09:13:
Ik ben er van overtuigd dat SWOS op de Amiga nog steeds beter is dan de hele EA Fifa reeks. Misschien niet qua graphics, dan wel met gameplay en dat is nog steeds het belangrijkste.

Ik had het nog immer op mijn Amiga 1200 staan als semi HD install versie maar die is nu verdwenen :'(

Al een tijdje niet meer gespeeld helaas, maar het blijft een absolute TOPPPER!
ik zal even wat hinten: ik heb 94/95 en 95/96 hier op mn HD staan. (voor de PC)
En ik heb een mail adres :D per stuk gezipte setup files 5/6 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 09:39:

ik zal even wat hinten: ik heb 94/95 en 95/96 hier op mn HD staan. (voor de PC)
En ik heb een mail adres :D per stuk gezipte setup files 5/6 mb.
Op de PC vindt ik het dus absoluut NIET speelbaar... veeel te snel!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Gunner schreef op 31 juli 2002 @ 09:53:
[...]

Misschien zou je dan eens van die programma's moeten proberen die je computer wat langzamer maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
SWOS 96/97 is echt een superspel :D

Heb het heel veel gespeeld, vooral het carriere gedeelte is super en nooit geevenaard :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Ik speel hem op een p2-350.....gaat nog redelijk hard maar het is goed te doen. De hoofdreden hier voor is dat mijn joystick converter (gravis ea ding) alleen maar werkt op een sb32 of lager. Evenseens heb ik op deze machine win98 staan die je zonder problemen naar ms-dos laat restarten. Onder win98 rechtstreeks krijg ik soms vertragingen en joystick afwijkingen.

Helaas nog geen tijd gehad om te kijken naar een scorings uitdaging, maar ik heb hierover nog niks gelezen........Vinden jullie dit niet interresant? (bv een ho chi min stad tegen real madrid ofzo?)

Misschien ook leuk. Resultaten tegen menselijke tegenstanders, schandalige/vernederend/mooiste doelpunt etc

Laatst won ik met bayern munchen met 7-1 van man utd. :)

Maar diezelfde gozer heeft mij verslagen met Malta terwijl ik het nederlands elftal was |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
Gunner schreef op 31 juli 2002 @ 09:53:
[...]

probeer op een pentium1-166 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Ik heb het vroeger veel gespeeld , op het laatst was ik zo goed(??) dat ik met een club uit malta de champions league won. PC
Vroeger bij een vriend van mij ook ontzettend veel op de amiga gespeeld hij had zelfs een 2de wereld oorlog versie dat je met leger poppetjes tegen bommen trapte, die af en toe ontploften.
De versie die ik op de pc heb gespeeld vond ik toch de betere omdat ik toen ook kon managen

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
De versie die ik op de pc heb gespeeld vond ik toch de betere omdat ik toen ook kon managen
Dit was op de latere amiga versies ook al mogelijk....

De swos 96/97 uitdaging!!!!

Een van de zwakste teams uit het spel is zeker Once lobos uit de derde divisie van El Salvador (noord amerika) Dit team bestaat uit louter spelers met een halve ster rating. Post je hoogste score vs het altijd lastige Real Madrid. Uiteraard is het spelen met de optie 'all players equal' behoorlijk lame. Verder word met de standaard opties (speeltijd 3min etc) gespeeld. Omdat ik geen zin had in een gelijk spel heb ik gekozen voor een diy cup competitie.

Zelf heb ik bij mijn eerste poging nipt gewonnen met 1-0, doelpunt gemaakt in de 120ste minuut. :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een SWOS fan 8) Vanaf 1993 (?) heb ik alle Sensible Soccer series gespeeld, zowel op de Amiga als op de PC.
Maar ik moet zeggen, de Amiga versie is velen malen beter dan de PC versie. Het geluid, de animaties, de snelheid... alles is stukken beter op de Amiga. Dus ik kan aanraden een Amiga emulator te gebruiken. Zelf heb ik Cloanto Amiga draaien (met WinUAE) en dat gaat als een trein.

Of gewoon je oude Amiga van zolder halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 15:18:
Hier nog een SWOS fan 8) Vanaf 1993 (?) heb ik alle Sensible Soccer series gespeeld, zowel op de Amiga als op de PC.
Maar ik moet zeggen, de Amiga versie is velen malen beter dan de PC versie. Het geluid, de animaties, de snelheid... alles is stukken beter op de Amiga. Dus ik kan aanraden een Amiga emulator te gebruiken. Zelf heb ik Cloanto Amiga draaien (met WinUAE) en dat gaat als een trein.

Of gewoon je oude Amiga van zolder halen >:)
Bij mij is er voorkeur voor de versie op de pc, en wel om de volgende redenen
- geluid,animatie etc, is idem als op de amiga
- laadtijd is beter (mijn amiga versie was nog op flop)
- snelheid is hoger (p2-350 vs de 3,nogwa mzh van de amiga 500)
- mijn pc monitor is groter
- mijn pc versie heeft nieuwere spelers (hoeveel het na 6 jaar natuurlijk voor een meter meer klopt :P )

Er zit wel een bug in de pc versie, namelijk dat spelers af een toe over een zij,achter en zelfs doellijn wandelen en hierna compleet stil staan. |:(

Oh ik vergelijk nu wel tussen amiga en pc versie, niet emulator.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 05 augustus 2002 @ 12:54:
[...]

Dit was op de latere amiga versies ook al mogelijk....

De swos 96/97 uitdaging!!!!

Een van de zwakste teams uit het spel is zeker Once lobos uit de derde divisie van El Salvador (noord amerika) Dit team bestaat uit louter spelers met een halve ster rating. Post je hoogste score vs het altijd lastige Real Madrid. Uiteraard is het spelen met de optie 'all players equal' behoorlijk lame. Verder word met de standaard opties (speeltijd 3min etc) gespeeld. Omdat ik geen zin had in een gelijk spel heb ik gekozen voor een diy cup competitie.

Zelf heb ik bij mijn eerste poging nipt gewonnen met 1-0, doelpunt gemaakt in de 120ste minuut. :*)
Ik zal het zo even doen (ronde 18:00) en stuur ook wel een screenie (digi-foto :P), ik gok 3-0 voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boya :D Ik heb het 4 keer moeten proberen waarvan de eerste 2 nul - nul werden.
In de derde wedstrijd kwam ik al na 4 minuten op voorsprong, en na 22 minuten zelf op 2 nul :) maar bij rust stond het alweer 2-2 en bij het eindsignaal was het zelfs 5-2 geworden :'( Maar ik had gelukkig door hoe je moest scoren en na Real in de 4e wedstrijd verzuimde om voor rust voor te komen, sloeg ik het 2 helft genadeloos toe :D 2 keer zelf ! En daar kon de laate goal van Real Madrid weining aan veranderen :D

(Hil komt er aan, maar ik zal eerst proberen er een avi van te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capturing uit DOS is nog niet gelukt, dus heb ik de hils maar even geupload: zodat iedereen die niet in mijn wonderschone voetbal kunsten gelooft het na kan zien :P

Na 2-0 voor te zijn gekomen toch 5-2 verloren
De 2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mn eerste spelletje swos online gespeeld :)
Wel verloren met 4-3 maar het wil dus :)

Als er genoeg amino is kunnen wel een toernooitje starten :)
laat het maar horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is er voorkeur voor de versie op de pc, en wel om de volgende redenen
- geluid,animatie etc, is idem als op de amiga
- laadtijd is beter (mijn amiga versie was nog op flop)
- snelheid is hoger (p2-350 vs de 3,nogwa mzh van de amiga 500)
- mijn pc monitor is groter
- mijn pc versie heeft nieuwere spelers (hoeveel het na 6 jaar natuurlijk voor een meter meer klopt :P )

Er zit wel een bug in de pc versie, namelijk dat spelers af een toe over een zij,achter en zelfs doellijn wandelen en hierna compleet stil staan. |:(

Oh ik vergelijk nu wel tussen amiga en pc versie, niet emulator.
Ok ieder zijn eigen mening, maar het geluid en de animaties zijn wel degelijk anders. Niet veel maar toch. Op de PC klinkt het juichen anders en zijn er minder "chants" dan op de Amiga. De bewegingen van de bal zijn op de PC ook anders, de bal gaat sneller, hoger en stuitert meer dan de Amiga versie. Let maar eens goed op ;)

Oh, en je kunt op de Amiga en op een Amiga emulator ook de teams en de spelers updaten, je hebt websites die daar nog steeds updates voor maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 11:00:
Capturing uit DOS is nog niet gelukt, dus heb ik de hils maar even geupload: zodat iedereen die niet in mijn wonderschone voetbal kunsten gelooft het na kan zien :P

Na 2-0 voor te zijn gekomen toch 5-2 verloren
De 2-1
Na vele VELE pogingen, heb ik het record aangescherpt naar 2-0, ik heb momenteel geen ftp proggie geinstalleerd |:( en kan dus niet uploaden, maar highlights kunnen worden verstuurd op verzoek.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Ok ieder zijn eigen mening, maar het geluid en de animaties zijn wel degelijk anders. Niet veel maar toch. Op de PC klinkt het juichen anders en zijn er minder "chants" dan op de Amiga. De bewegingen van de bal zijn op de PC ook anders, de bal gaat sneller, hoger en stuitert meer dan de Amiga versie. Let maar eens goed op ;)

Oh, en je kunt op de Amiga en op een Amiga emulator ook de teams en de spelers updaten, je hebt websites die daar nog steeds updates voor maken :+
Welke amiga versie heb jij in gedachten, niet dat ik aan je beweringen twijfel maar ik kan me bij mijn amiga versie niet zoveel verschillende chants herinneren. Misschien komt het omdat ik op de amiga de eerste swos speelde en niet de 96/97 editie. De snelheid en het anders stuiteren van de bal ben ik inmiddels helemaal aangewent. Het is inderdaad anders, maar dit vind ik niet storend. Oh en ik ben niet zo dol op updates door fans omdat deze nogal is aanpassingen maken waar ik het niet mee eens ben (lees hun favo club nogal goed maken).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:52

Richard

Kuru Kuru Kururin

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/cd32.jpg

Jah Jah, wat ligt daar in het rijtje aan de linkerkant ;)

Edit: Rechterkant natuurlijk 8)7

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 11 augustus 2002 @ 14:41:
[...]

Na vele VELE pogingen, heb ik het record aangescherpt naar 2-0, ik heb momenteel geen ftp proggie geinstalleerd |:( en kan dus niet uploaden, maar highlights kunnen worden verstuurd op verzoek.
zo 2-0 goed hoor, knap gedaan... ja je voelt het zeker wel aankomen; ik heb het ook weer ietsjes aangescherpt naar een 4-0 overwinning :D

En nogmaals SWOS via een emulator kan tegenwoordig wel online, waar mijn voorkeur uitgaat voor de megadrive omdat de Amiga emu niet de nieuwe servers ondersteunt.
Download SWOS voor online spelen
Dit is een vrij oude versie van SWOS en ik gok dat het uit 1994 komt, het belangrijkste verschil met de PC versie is dat er met 3 knoppen wordt gespeeld inplaats van 1. (dit is in te stellen bij de joypad optie in het opties menu)
Dit werkt voor de volle 100% ik zelf heb al tientalle wedstrijdjes gespeeld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allcube.com/img/coverart/fifa2002_cover_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.aon.at/biglebowski/index-Dateien/mijo2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op 11 augustus 2002 @ 14:56:
[afbeelding]

Jah Jah, wat ligt daar in het rijtje aan de linkerkant ;)

Edit: Rechterkant natuurlijk 8)7
OMG wat je daar hebt liggen is veel geld waard, Een Amiga32 bit met SWOS :)
Dat heb ik zelf nooit gehad, ik had een Amiga PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001

Christiano007

Ich bin der champion

Kheb hier de 96/97 update nog liggen..altijd een lijp spel geweest :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:52:
[...]

zo 2-0 goed hoor, knap gedaan... ja je voelt het zeker wel aankomen; ik heb het ook weer ietsjes aangescherpt naar een 4-0 overwinning :D

En nogmaals SWOS via een emulator kan tegenwoordig wel online, waar mijn voorkeur uitgaat voor de megadrive omdat de Amiga emu niet de nieuwe servers ondersteunt.
Download SWOS voor online spelen
Dit is een vrij oude versie van SWOS en ik gok dat het uit 1994 komt, het belangrijkste verschil met de PC versie is dat er met 3 knoppen wordt gespeeld inplaats van 1. (dit is in te stellen bij de joypad optie in het opties menu)
Dit werkt voor de volle 100% ik zelf heb al tientalle wedstrijdjes gespeeld :)
4 - 0 ! respect _/-\o_ Ik was van plan dit weekend een poging te doen dit te verbeteren of op zijn minst te evenaren, maar warcraft 3 is ook wel leuk (en vooral time consuming!) Volgende week vakantie dan ga ik zeker aan de slag })

En ik heb trouwens de emu geprobeert, mail me maar wanneer je kan, het liefst volgende week dus ivm eerder genoemde vacation

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_ _/-\o_ SWOS _/-\o_
Speel zelf de '95-'96 versie :)

Alleen jammer van die '98 3d k*t versie, hadden ze niet moeten doen!

Heeft iemand een manier gevonden om alle geluid en muziek draaiende te krijgen op win2k of xp?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... En dat was een zeer nuttige kick van een twee jaar oud topic. Voor problemen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen (vergeet niet eerste de FAQ door te lezen, we hebben een aparte sectie over DOS spellen in Win2k en WinXP)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.