Toon posts:

quantum fireball lct 10

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een quantum fireball lct 10 (10.2 gb) met een defecte PCB.

reeds geprobeerd de PCB over te zetten vanaf een lct 8 gb maar zonder succes.

Maxtor weet ook geen oplossing

1. Is het mogelijk de PCB van een 8 gb te 'flashen' en zo de 10 gb aan de praat te krijgen ??
2. Wie heeft nog een goede PCB van een 10.2 GB liggen ? (mag best wel geld kosten, als alles daarna maar loopt

alvast bedankt

Stefan

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Geen garantie erop ??

Gaat het jouw erom dat je weer een werkende schijf heb of staat er zulke belangrijke data op dat je een niuew pcb wilt proberen ??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 15:07 schreef Bartjuh het volgende:
Geen garantie erop ??

nee garantie van een lct is maar 1 jaar.

Gaat het jouw erom dat je weer een werkende schijf heb of staat er zulke belangrijke data op dat je een niuew pcb wilt proberen ??
Het gaat mij puur om de data. de schijf zelf interesseent me niet

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Misschien dat je met een low-level format van dat 8gb pcb een 10.2gb pcb kan maken ...
Maar ik heb geen verstand van low-level format's :+

Ben je bereid een groot bedrag van enkele duizenden euro's te betalen voor datarecovery ??

edit: Hier kan je het laten doen ,maar de prijzen zijn niet goedkoop : [url="http://www.datarecovery.nl"]http://www.datarecovery.nl[/url]

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Ik heb nog wel een LCT 10 dacht ik met veel bad sectors... de PCB zal dus wel goed zijn :)

mail me

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vergeet niet dat niet alleen het type (Lct 8/Lct 10) overeen moet komen maar ook de grootte van de schijven.
Je kunt dus geen PCB van een Lct10 6GB schijf gebruiken om een Lct10 10GB te redden.

Het is mij trouwens ook eens gelukt op deze manier alle data te redden. Dat scheelt een hoop geld met zo'n recovery-bedrijf.

Als SjoZ je niet blijkt te kunnen help heb ik mischien nog wel de PCB van een Quantum Lct10 10,2 Gb. Ik ben alleen niet in NL op dit moment dus weet het niet zeker.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb hier een verneukte LCT10 20,4Gb voor me liggen die ik uit mn systeem heb gesloopt ondat ie SMART-errors begon te geven. Hij raakte ook steeds vaker 'het spoor' kwijt... Ik wou m eigenlijk weggooien, maar als jij er iets aan hebt dan mag je m hebben. Mail me maar...

Verwijderd

Van mede-tweaker jfeelders heb ik een PCB ontvangen van een fireball lct 10 type 20.4AT P/N LB20A011 Rev 01-A.
Hede PCB op mijn 10.2 LCT geplakt en geloof het of niet, maar het werkt! de schijf spint op, BIOS detekteerd een 10.2 GB schijf en de complete schijf is via windows XP accessable.

Jeroen bedankt nogmaals!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

You're welcome! :) Tweakers voor elkaar!

Verwijderd

Om dit hele topic maar weer te gebruiken:

Ook mijn vader heeft op dit moment hetzelfde probleem als hierboven omschreven wordt.

Is er misschien nog iemand die deze schijf in een hoek heeft liggen en de ruimte best kan gebruiken ?

Ik hoor het graag.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicrecycling is niet nodig. Daarnaast is GoT in principe geen advertentieforum; daarvoor hebben we tweakers.net/aanbod, ebay.nl, marktplaats.nl, etc :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.