Ik ben benieuwd welke software de tweaker gebruikt voor ontwerp van electronische schema's en printplaatjes(pcb's)?
Ultimate (UltiBOARD + UltiCAP), maar het is wel een professioneel programma dus irritant veel opties
, maar ik kan ermee overweg 
'legaal' (inc. serienummer) via school
'legaal' (inc. serienummer) via school
ik gebruik Micro Cap demo (legaal dus, ergens downloadable)
7.0 voor schema`s, ik ben nog op zoek naar layout progjes...
enneh, ik zal als ik jou was erbij zetten dat je LEGALE dingen zoekt, warez en cracks ed. is hier NIET toegestaan word hier niet gewaardeerd
7.0 voor schema`s, ik ben nog op zoek naar layout progjes...
enneh, ik zal als ik jou was erbij zetten dat je LEGALE dingen zoekt, warez en cracks ed. is hier NIET toegestaan word hier niet gewaardeerd
nog downloadable ook??? is dit legaal??? koel...
alleen tot 200 pinnen, niet heel veel...
alleen tot 200 pinnen, niet heel veel...
Verwijderd
200 pennen is meer dan je denkt, hier een voorbeeld van een layout gemaakt met Layo1,
135 printpennen gebruikt.
En ja, legaal...
En ja, legaal...

Aangezien dit niet #WOS is, ga ik de vrijheid nemen om er een #NOS vraagje tussen te gooien...
Zijn er ook programma's voor GNU/BSD die dit doen ?
Ik heb er 2 gevonden, maar daar lijkt het developent wat van stop te liggen. Wat is het huidige meest gebruikte Vrije pakket voor BSD/GNU ? En, indien er geen Vrij pakket is, kent iemand er misschien eentje dat commercieel voor GNU/BSD is ?
Zijn er ook programma's voor GNU/BSD die dit doen ?
Ik heb er 2 gevonden, maar daar lijkt het developent wat van stop te liggen. Wat is het huidige meest gebruikte Vrije pakket voor BSD/GNU ? En, indien er geen Vrij pakket is, kent iemand er misschien eentje dat commercieel voor GNU/BSD is ?
Regelbaar voedingkje met een paar opamps ??Op zondag 28 juli 2002 14:37 schreef exter het volgende:
200 pennen is meer dan je denkt, hier een voorbeeld van een layout gemaakt met Layo1,
En ja, legaal...
[url="http://members.home.nl/horseflower/powersupply.jpg"][afbeelding][/url]
k gebruik hier eaglecad ( [url="http://www.cadsoft.de"]www.cadsoft.de[/url] )
Je hebt wel wat limitaties bij de light versie, bv max 80x100mm, maarja tis wel gratis
En er is een windows & linux versie...
Je hebt wel wat limitaties bij de light versie, bv max 80x100mm, maarja tis wel gratis
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Verwijderd
Yep, en een 723 voor Ureferentie.Op zondag 28 juli 2002 15:01 schreef Sine het volgende:
[..]
Regelbaar voedingkje met een paar opamps ??
Elektuurontwerp uit '82.
'k heb er helaas geen schema meer bij, had de Elektuur toen dubbel en door een stomme fout heb ik ze beide weggedaan.
leek me wel koel...Op zondag 28 juli 2002 15:29 schreef Lone Gunman het volgende:
k gebruik hier eaglecad ( [url="http://www.cadsoft.de"]www.cadsoft.de[/url] )
maar ik krijg em niet draaiend onder w2k
Verwijderd
Kijk, dat vind ik nou een beperking, een max PCBafmeting van 100 x 80 mm.
Daar heb je bij Layo1 geen last van, het geposte layoutje van de LABvoeding meet een standaardmaat 160 x 100.
Daar heb je bij Layo1 geen last van, het geposte layoutje van de LABvoeding meet een standaardmaat 160 x 100.
Ten eerste zeg ik niet dat ik iets zoek.Op zondag 28 juli 2002 13:59 schreef 3lmowww het volgende:
Ten tweede: al zou ik iets zoeken, wie zegt dat ik het niet gewoon ga kopen? Er zijn andere manieren om aan software te komen dan Kazaa.
Ten derde: als mensen hier Warez gaan aanbieden of tippen, is dat hun verantwoordelijkheid en niet de mijne.
Ik gebruik al geruime tijd net zoals Eraser127 het ultimate pakket. Dit werkt heel erg relax mogenlijkheid om eigen costum componenten te maken.
je moet wel versie 5.7 of zo nemen en niet de nieuwe 2000 wnat die nieuwe werkt niet zo goed. ultimate heeft momenteel volgens mijn mening het beste pakket.
mn leraar electronica gebruikt zelfs nog een dos versie maar heb gehoord dat ze wilden overstapen op een 3d programa om pcb's te ontwerpen weet hier helaas nog geen naam van.
je moet wel versie 5.7 of zo nemen en niet de nieuwe 2000 wnat die nieuwe werkt niet zo goed. ultimate heeft momenteel volgens mijn mening het beste pakket.
mn leraar electronica gebruikt zelfs nog een dos versie maar heb gehoord dat ze wilden overstapen op een 3d programa om pcb's te ontwerpen weet hier helaas nog geen naam van.
Pagina: 1