Nu mijn waterkoeling functioneert (ben er zeer tevreden mee.. superstil en toch de performance van een XP2200) wil ik de volgende ideeen/uitvindingen lanceren voor de welwillende knutselaars of bedrijven. Als ze zouden bestaan zou ik ze in ieder geval kopen. For the record: deze ideeen zijn FREEWARE, zeg maar een FreeBSD licentie.
Idee 1:
Geintegreerde voeding + radiator + 12cm fan. Verhoog het voedingskastje zodat er een klaxx black radi of zo tegenaan geschroefd kan worden, en daarop weer een 12cm regelbare fan. Zo dus:
FRVVVV
<- FRVVVV
FRVVVV
F = fan
R = radiator
V = voeding
Als de voeding een 220 aansluiting voor de pomp aan de voorkant heeft, via een relais, is het helemaal ideaal natuurlijk.
Idee 2:
Ontwikkel een pomp + reservoir geheel dat netjes in een of twee 5 1/4" bays past. Met raampje en bijvul/drain mogelijkheden natuurlijk. Oh en digitale temperatuur weergave. En blauwe leds.
Idee 1:
Geintegreerde voeding + radiator + 12cm fan. Verhoog het voedingskastje zodat er een klaxx black radi of zo tegenaan geschroefd kan worden, en daarop weer een 12cm regelbare fan. Zo dus:
FRVVVV
<- FRVVVV
FRVVVV
F = fan
R = radiator
V = voeding
Als de voeding een 220 aansluiting voor de pomp aan de voorkant heeft, via een relais, is het helemaal ideaal natuurlijk.
Idee 2:
Ontwikkel een pomp + reservoir geheel dat netjes in een of twee 5 1/4" bays past. Met raampje en bijvul/drain mogelijkheden natuurlijk. Oh en digitale temperatuur weergave. En blauwe leds.
ack ack, ack ackACK!