"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Zoiets had ik zelf ook al geprobeert...Op zondag 28 juli 2002 14:42 schreef sebastius het volgende:
Pak je bijgeleverde datakabel en installeer de psion software op je pc.
Heb de software cd overigens inmiddels al gevonden.
Kheb alleen het idee dat ik iets moet aanzetten op die psion om verbinding te kunnen maken met de pc?
Iemand die dit weet?
Zo niet dan sloop ik hem open, kijken of ik het scherm aan de praat kan krijgen
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
PS: Jij hebt een vage nickname
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Dan maar slopen
Tenzij dr iemand nog een goed voorstel heeft...
Laten repareren kost 200 gulden of euro weet ik niet meer zeker maar hij is het zeker niet waard, hijs al 5 jaar oud...
Verwijderd
zet m aan zorg ervoor dat je in je main ssystem zit zoniet druk dan een aantal maal op ctrl e ok je zit nu in het systeem druk op menu en druk nu 1 keer op je linker pijltjestoets druk vv 2 keer naar beneden en druk op enter als het goed is dan ben je nu in je communicatie venster en druk 1 keer op rechts en druk op enter als het goed is dan heb je nu je communicatie aangezet suc6
Kijk dit was nou precies de reactie waar ik naar op zoek was... Precies op tijd, was net bezig met me tweede schroefje er met geweld uit te slopen. Ik ga het zo proberen. Bedankt en wat mij betreft kan er een slotje op.Op zondag 28 juli 2002 17:25 schreef Bamie_salamie het volgende:
zorg er wel voor dat je je verbinding aan hebt staan
zet m aan zorg ervoor dat je in je main ssystem zit zoniet druk dan een aantal maal op ctrl e ok je zit nu in het systeem druk op menu en druk nu 1 keer op je linker pijltjestoets druk vv 2 keer naar beneden en druk op enter als het goed is dan ben je nu in je communicatie venster en druk 1 keer op rechts en druk op enter als het goed is dan heb je nu je communicatie aangezet suc6
http://www.psion-store.deVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:04:
Is er iemand die ook weet hoe je het probleem met het scherm kan oplossen?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Je kan het scherm niet zelf repareren, het probleem is de zwakke displaykabel die altijd kapot gaat, dat is bij jouw ook het probleem, deze moet vervangen worden en ik denk niet dat jij er daarvan nog een paar hebt liggen?Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:58:
Heeft iemand ervaring met het repareren van een beeldscherm? Ik heb namelijk zelf het probleem dat het beeldscherm niet goed meer functioneert, maar ik zou het wel willen repareren. Als er goede suggesties zijn hoor ik dat graag.
Verwijderd
Verwijderd
Misschien dat het werkt met de Ericsson software van de MC218 (kloontje zeg maar) Daar kan ik iig onder XP mee connecten.jvdb1975 schreef op 21 augustus 2002 @ 08:13:
Ik heb al een tijdje een psion5mx liggen hier, alleen op de een of andere manier wil ie niet onder windows 2000 connecten, heb al allerlei updates geinstalleerd van psion, maar weinig resultaat.... anyone?