Welk logo is het best?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
De logo's op de site hieronder zijn bedoelt voor mijn nieuwe site Core Scripts.
Op de site komen diverse scripts te staan:
DHTML, Javascript, ASP e.d.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit welk logo ik het mooist vind, wat vinden jullie? Hier staan de logo's:

[url="http://zeus.yvo.net/~iris/Logo/"]http://zeus.yvo.net/~iris/Logo/[/url]

Welk logo heeft jouw voorkeur (bij alle logo's staat een nr, bijv 04)?
Mail me op logo@yvo.net of vertel het hier...

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

geen van allen.

waarom? allereerst is 'originaliteit' een beetje een probleem. ik zie hier het resultaat van een paar photoshop filters en dan is er gewoon tekst overheen gezet.

ten tweede is een logo over het algemeen in vectorformaat - dit is schaalbaar. deze logo's zijn zonder uitzondering in pixelformaat. dat wil zeggen dat dit de grootste afmetingen zijn - je kunt alleen verkleinen zonder teveel kwaliteitsverlies.

het spijt me geweldig voor de designer, maar geen van de 3 krijgt mijn prijs. ze zijn vrijwel niet in een leuke webpage te integreren en spreken niet aan.

ik zal 'ns kijken wat ik kan doen (na deze harde woorden).

teveel zooi, te weinig tijd

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:13

spaceboy

Op grote hoogte

Ik vind ze ook niet super (sorry), maar je doet in elk geval wel je best om er over na te denken, dat vind ik wel oke.
ALS je moet kiezen, 4 of 10 vind ik 't mooist/minst lelijk. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Dit zijn puur een paar opzetjes.
Als jullie zelf leuke ideeen, ontwerpen hebben hoor/zie ik het graag. Dan zal ik even een vermelding op de uiteindelijke webpagina regelen :)

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:44
FAQ:

[topic=396086/1/100]
En dit logo dan? Hoe vinden jullie dat?
Anders dan bij sitechecks, worden dit soort topics mondjesmaat toegestaan. Maar zorg er dan ook voor dat je bijna al het werk al hebt verzet. Geef er ook een beredenering bij, over hoe je tot het logo bent gekomen, en waar het eigenlijk precies voor is.
Aangezien logo's overal voor gebruikt kunnen worden - briefpapier, reclameborden, websites - is het gebruikelijk dat deze in vectorformaat (meestal .EPS) worden gemaakt en opgeslagen. Een veelgebruikt pakket hiervoor is Adobe Illustrator.

Dit topic is gesloten.