Ik heb 2 pc's beiden met win98SE geinstalleerd en volledig werkend. Nu wou ik daarop duke nukem 3d spelen (ipx spel) maar het IPX netwerkt werkt niet, altans pc 1 vind pc2 wel maar pc2 vind pc1 niet! Zeer raar.
Dus ik probeerde een ander spel, worms armageddon, ik kies IPX en ze vinden elkaar helemaal NIET. Via tcp/ip meteen maar ipx werkt helemaal niet terwijl toch bij beiden pc's het protocol geinstalleerd is. En ik heb hem al eens eraf gegooid en opnieuw erop gezet.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
En weet iemand ofdat Internet connection sharing OOK met ipx werkt? want dat krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang ook al staat alles 100% goed terwijl het met Sygate direct werkt.. dus misschien wil WIN98SE ook IPX verbinding hebben voor ICS?
Kortom:
IPX IS geinstalleerd, en alles staat goed.. Maar ze vinden elkaar niet.
TCP/IP -> ze vinden elkaar direct.
GEEN netBEUI geinstalleerd als ik deze wel installeer werkt het nog niet.
Dit is echt frustrerend..
Dus ik probeerde een ander spel, worms armageddon, ik kies IPX en ze vinden elkaar helemaal NIET. Via tcp/ip meteen maar ipx werkt helemaal niet terwijl toch bij beiden pc's het protocol geinstalleerd is. En ik heb hem al eens eraf gegooid en opnieuw erop gezet.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
En weet iemand ofdat Internet connection sharing OOK met ipx werkt? want dat krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang ook al staat alles 100% goed terwijl het met Sygate direct werkt.. dus misschien wil WIN98SE ook IPX verbinding hebben voor ICS?
Kortom:
IPX IS geinstalleerd, en alles staat goed.. Maar ze vinden elkaar niet.
TCP/IP -> ze vinden elkaar direct.
GEEN netBEUI geinstalleerd als ik deze wel installeer werkt het nog niet.
Dit is echt frustrerend..