Toon posts:

nokia 3410 --> Display Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik van de week een 2de nieuwe nokia 3410 gekocht, die na
een aantal dagen heel af en toe een probleempje vertoond

Op sommige plekken van de display, blijven af en toe
wat beeldscherm pixels hangen als een soort vlekjes, vooral
aan de zijkant van me display.

Meer mensen ervaring mee???? , want als ik langs de nokia shop gaat, dan vertellen ze me dat het probleem te klein is om op te sturen naar Nokia voor een nieuwe.

Zo ja, wat waten jullie acties!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04
Wat een onzin, je betaald toch voor een goedwerkende Nokia telefoon? Ze moeten dat ding gewoon opsturen...

*edit
Ik heb wel eens wat gehoord van klasgenoten die het hadden over het beeldschermpje eruithalen en er nieuwe vloeistof tussen doen :?

XXXVI

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook af en toe met mijn 3410 dat heel soms op het uiterst rechtse deel van mijn display een aantal pixels ff blijft plakken, maar vind het niet zo hinderlijk ziet het nauwelijks en is nog maar 3x maal voorgekomen sinds ik em heb dus ik kijk wel.
Als het erger wordt ga ik er uiteraard wel mee heen.

Verwijderd

Maar het is toch vervelend, het komt dan een beetje gaar over, terwijl je een nieuw goedwerkende toestel zonder haken en ogen had verwacht.

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 13:26 schreef ephymerous het volgende:
Wat een onzin, je betaald toch voor een goedwerkende Nokia telefoon? Ze moeten dat ding gewoon opsturen...
Mee eens, laat je niet afwimpelen. Ik heb als ik dit soort problemen heb wel eens mijn moeder gestuurd, en geloof me een mevrouw van 50 wordt veel serieuzer behandelt. (belachelijk maar waar!)
*edit
Ik heb wel eens wat gehoord van klasgenoten die het hadden over het beeldschermpje eruithalen en er nieuwe vloeistof tussen doen :?
En dan je garantie verliezen op dat toestel? Niet slim.

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 15:29

bfm

hmmzz, bekend probleem hierthuis :{

Verwijderd

Topicstarter
Dankje! Ben gelukkig niet de enige met dit probeem!
Maare valt mee te leven!

Verwijderd

Wat ik denk is dat er te weinig stroom van de accu naar het display gaat, zodat de signalen om de pixels te laten donker worden en weer licht worden vertraagd worden of zelfs niet aan komen, probeer er es wat meer volt op te zetten. Helaas gebruik ik zelf al jaren siemens, met alle grote tevredenheid, maar ik ken er wel genoeg met nokia's met problemen

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik in godsnaam me nokia op meer volt zetten?

Verwijderd

Heb ik ook voor gehad, ben naar de winkel geweest en ze hebben me een nieuwe meegegeven :)
ze MOETEN hem trouwens vervangen op opsturen naar nokia op hem te laten maken!

Probleem komt blijkbaar nogal veel voor

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het kader van een nutteloze kick, zullen we maar zeggen ;)

Het vriendelijke verzoek een oud topic alleen nog omhoog te schoppen als je écht iets toe te voegen hebt, anders dan "dat had ik ook" of "bij mij werkt het wel" :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.