Toon posts:

parrot cd-r 99 min gebrand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zag in de winkel parrot 99 min cd's liggen ik dacht laat ik er voor de test eens 2 van kopen. ik heb een avi bestand gemaakt van 870 mb in nero alles goed ingesteld. jahoor hij begon vrolijk te branden en bracht het tot een goed einde...
alleen leest mijn pioneer 16x dvd speler hem niet begint een beetje te tikken :( mijn brander (liteon 40x) leest hem perfect!!!!! Weet iemand of ik hier iets aan kan doen? zou het wel kunnen dat mijn pioneer dvd 16x 90 min goed kan lezen?

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:13

Jox444

Honestly....

Zou kunnen dat je dvd speler 80+ cd's niet ondersteunt, misschien als je die flashed met de nieuwste firmware dattie het dan wel doet. 8-)

Anders heb je denk ik pech....

Het is FRIET!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14

Stewie!

Keen must die!

nee, maar van de lite-on's weet ik dat ze wel alle 99 min cd's ondersteunen

Marathon runner
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 21:48
Dit kan best kloppen, ik heb nu zoiets van 30x een 90min. cd gebrand.. Mijn Toshiba 40x, Sony 32x en m'n Creative 12x DVD leest hem niet.. en dan de Lite-On brander (32x) wel :?

Heel vreemd...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14

Stewie!

Keen must die!

Op zondag 28 juli 2002 11:18 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Dit kan best kloppen, ik heb nu zoiets van 30x een 90min. cd gebrand.. Mijn Toshiba 40x, Sony 32x en m'n Creative 12x DVD leest hem niet.. en dan de Lite-On brander (32x) wel :?

Heel vreemd...
zie je maar weer dat lite-on een goed merk is, dat echt kaliteit levert voor je geld. Irriteert me altijd dat gezeik dat het slecht is, alleen vanwege de prijs!

Marathon runner
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
zekers lite-on is zeker goed tot nu toe heeft ie alles goed gebrand....

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Een logische verklaring is hier niet voor te bedenken, maar mijn Pioneer S106 leest zonder problemen 95min CDR's uit. Deze zijn dan gebrand met een Plex 24/10/32 (en die kunnen niet meer dan 95min branden |:() Misschien herken je de DVD speler. Deze zou sowieso dus grotere CDR's aan moeten kunnen.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
mmm ja ik kan wel zien wat erop staat maar zodra ik dat probeer te lezen begint ie te tikken.... ik probeer wel 90 min hopelijk leest ie dat wel...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 28 juli 2002 11:55 schreef hansaat het volgende:
mmm ja ik kan wel zien wat erop staat maar zodra ik dat probeer te lezen begint ie te tikken.... ik probeer wel 90 min hopelijk leest ie dat wel...
Dat lijkt me een goed plan. Nog even over mijn config. Ik gebruik de 100min CDR's (en brand niet verder dan 95min) van de CDRWinkel. Volgens CDR Info: Plasmon Data Systems (type 9)

Die S106 leest zonder problemen.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1