Toon posts:

Grote multiplayer community?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd heb ik weer veel quake3 gespeeld, maar ik wil weer eens wat anders. Welke 3d shooters hebben een grote online multiplayer community, zodat je niet naar gameservers hoeft te zoeken?

edit:

De voorkeur gaat natuurlijk uit naar games waar online niet gecheat kan worden :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Uhhh.. Unreal Tournament :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 10:46 schreef Bosmonster het volgende:
Uhhh.. Unreal Tournament :P
Maakt de versie ook nog uit, ik heb hier nog de orginele ut liggen, maar ik las net in pcm dat er een nieuwe ut was uitgekomen.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee man nog niet. :) UT2003 bedoel je die komt pas eind augustus ofzo. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Tribes2 :)

Nog steeds :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Taco(GN)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-08-2021
Medal of Honor natuurlijk :)

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

komop man, niet eens CS erbij :) :9

cs grootste mp community...

voor generalistatie: HL

STUFU hl2

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 17:10 schreef Oxin het volgende:
cs grootste mp community...
Kom maar eens met recente bewijzen, HL in totaal misschien wel ja, maar CS... Lijkt me vergezocht. Denk toch dat dat nu UT is of Q3A.

Wiebe: Er waren toch 1,5 miljoen spelers gestopt na 1.4? Denk dat die trend zich wel heeft voortgezet. Ikzelf stopte al na 1.2 en ik ken er nog veeeel meer! Ik wil graag recente cijfers zien, dan geloof ik je.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-01 17:12

Wiebbe

<none />

Hehe,

het is algemeen bekent dat Cs de grootste community heeft :P
denk dat veel mensen dat weten, is vaak op sites ed verschenen. Bewijs heb ik dus ne niet.

(kan zijn dat tegenwoordig cs veel kleiner is geworden maar 3/4 maanden geleden, was het de vd grootste)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2025

QuestGamer

Questje

Unreal Tournament 1 is ook nog ZEEEER populair.
Kom eens langs op [url="unreal://ut.tweakers.net"]unreal://ut.tweakers.net[/url]
Zorg wel voor patch 4.36 voor UT.

Of kom anders in de IRC kanalen #FtF, #UT, #gotcompo op irc.tweakers.net
Je zult mij wel eens tegenkomen *D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

Haha, menig UT en Q3 fans denken dat de die games grotere communities heeft als CS. Ik moet je teleurstellen dat CS duidelijk groter is dan bv. UT

Kom maar met bewijzen? Bijna elke (mp)game site heeft het erover dat CS de grootste communitie heeft. Laatst nog op ned 1 met docu met "game over" zeiden ze ook dat het de meest gespeelde online game is terwereld. HL is nihil vergeleken bij CS dus die tellen we geeneens niet mee.

helaas is cheaten gemakkelijk met CS, maar CS blijft de grootste online game >:)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 28 juli 2002 19:20 schreef Znz het volgende:
Haha, menig UT en Q3 fans denken dat de die games grotere communities heeft als CS. Ik moet je teleurstellen dat CS duidelijk groter is dan bv. UT

Kom maar met bewijzen? Bijna elke (mp)game site heeft het erover dat CS de grootste communitie heeft. Laatst nog op ned 1 met docu met "game over" zeiden ze ook dat het de meest gespeelde online game is terwereld. HL is nihil vergeleken bij CS dus die tellen we geeneens niet mee.

helaas is cheaten gemakkelijk met CS, maar CS blijft de grootste online game >:)
Wat is groot :? Aantal mensen dat wel eens speelt? Aantal mensen dat fanatiek speelt :? Aantal mensen dat in clanverband speelt?

Over algemeen is het wel zo dat de mensen uit de Unreal Community behoorlijk trouw zijn aan de scene, er zijn maar weinig spelers de switchen naar andere games.

Met CS zie je het zelfde eigenlijk, daar heb je ook weinig switchers. Ik denk dat met komst van Quake 3 er toch een beetje een splitsing is ontstaan in de quake scene, kijk alleen maar hoeveel mensen Quake 2 trouw zijn gebleven, daarnaast zijn toch veel mensen beetje afgeknapt op Quake 3. Ik ben overigens bang dat zelfde gaat gebeuren Met UT 2003, hoewel het een bloedmooi spel is denk ik dat het qua gameplay geen topper zal worden.

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 10:31

bennierex

Pilot_Z

Zoals al gezegd; Tribes 2 heeft (nog steeds) een groot aanbod qua servers en medespelers. Wat mij betreft zeker een aanrader :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zondag 28 juli 2002 10:44 schreef tk het volgende:
Welke 3d shooters hebben een grote online multiplayer community, zodat je niet naar gameservers hoeft te zoeken?
Bij MoH:AA heb ik nog nooit problemen gehad een goede server te vinden. (En ik heb er nog nooit cheaters gezien.)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Tis net wat je smaak is..
Ik speel nog met plezier CS maar ik speel dus ook alleen maar op 1 server die nog wel een tijdje blijft bestaan.
Bij unreal tournament zie ik ook altijd genoeg servers en zijn er wel mods die cs voor een klein deel vervangen. Zelfde verhaal met Quake3. Denk toch echt dat je moet weten wat je smaak is en of je in echt team verband wil spelen (tribes2 en mwah cs ;) )

Maar je wilt waar niet gecheat kan worden dan raad ik toch echt Tribes2 aan of Unreal Tournament/UT2003. CS kan ook al zijn er nog zoveel anti cheat software beschikbaar kan er nog aardig wat gecheat worden.

Verwijderd

jongens.. jullie moeten gewoon opflash gaan spelen.. tis geen ren/schiet/spring/schiet/val-dood/reincarneer/schiet/ga-dood enz... spel.. maar tis wel erg goed te spelen. op i-net.. zijn ook genoeg servers voor te vinden (lang niet zoveel als voor cs, maar wel genoeg.) en er komen erg veel leuke mods voor uit.. *D

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Absoluut Tribes 2, ligt nu ook nog es voor 15 euro in de winkel..is echt een uitdaging vergeleken met de meeste FPS

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Nou ik zal dan maar ff met een soort van bewijzen komen dat CS de belangrijkste game is voor de commerciele wereld. Dat wil dus zeggen de grootste community.
Clanbase schrijft na de afgelopen eurocup :
Obviously the CounterStrike EuroCup goes on as CS will be the biggest FPS for some time to come. Q3DM and UTCTF may or may not be featured in future EuroCups,
En natuurlijk heb je CPL :
Over 2500 spectators from all 50 states and over 60 countries witnessed Schröt Kommando outlast all challengers over the five day event. Team Schröt Kommando received $25,000 for winning the event. Overall, $100,000 was awarded to the top teams.
Ik denk dat deze 2 dingen wel aangeven waar de mensen achter staan. Voor de niet kenner, Schroet Kommande speels CS :Y)
Pagina: 1