Toon posts:

Heroes4 ik zit vast: help!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help
Ik zit vast in een level van heroes of might , het is het 2e of 3e level van de MIGHT (de barbaarse stam) ik moet nog 1 town overnemen maar die town staat achter een orange key gate, en de tent staat ook achter diezelfde gate. Hoe kom ik hieruit?????

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-01 22:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, ik ken alleen HoMM III goed maar iets van dimension door bestaat toch wel in deel 4?

Verwijderd

Topicstarter
nee want de heroes kunnen geen spells casten omdat ze allemaal barbs zijn. En mijn vliegende creatures kunnen er ook niet overheen vliegen :(

Verwijderd

[url="http://www.playground.ru/cheats/386/"]http://www.playground.ru/cheats/386/[/url]
>:)

Verwijderd

Topicstarter
hehe geen cheats....

[edit]
Nou ja, het is me toch gelukt, ik had 1 stukje op de kaart wel ge-explored maar niet echt goed bekeken. |:(

iig bedankt voor het meedenken.
Doe maar een slotje.

• IceStorm
  • Laatst online: 25-01 22:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 28 juli 2002 01:48 schreef Towelie het volgende:
nee want de heroes kunnen geen spells casten omdat ze allemaal barbs zijn. En mijn vliegende creatures kunnen er ook niet overheen vliegen :(
Sorry, even niet over nagedacht :P

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:58
dan vraag ik me af spelen hier mensen HOMM4 aangezien de AI zo fenomenaal slecht is... Nou maakt t voor de campaign mode niet heel veel uit (nog wel een beetje maar t kan nog lastig zijn)... Maar de AI uit t spel is zo verschrikkelijk slecht dat een scenario spelen er niet inzit.. Tis dat bij een campaign de computer vanaf het begin overpowered is anders zou er zonder multiplayer helemaal nix aan zijn... En de multiplayer patch schijnt binnenkort te komen dus da's goed nieuws :P

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik heb alleen nog maar campaigns gespeeld, dus de AI is me niet zo opgevallen. :) Ik wil die patch nu echt een keer hebben, waarom duurt dat zo lang? :(

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1