Jouw Topicstart:
Op zaterdag 27 juli 2002 17:38 schreef leutinnetje het volgende:
De weledele heer president Busch, moeten we er blij mee zijn of hadden we hem liever niet zo hoog aan de top?
Voor de Amerikanen is hij de Hero, maar of de rest van de wereld er ook zo blij mee moet zijn, ik betwijfel het ten zeerste.
Ik vind het maar eng dat een dergelijk figuur zo hoog aan de top van een wereldmacht staat.
Zie wat hij niet al allemaal voor elkaar heeft gekregen.
Tribunaal, bewapening.Wat me het meest irriteert is dat de landen om hem heen het welliswaar niet altijd met hem eens zijn maar als puntje bij paaltje komt danst vrijwel iedereen naar zijn pijpen.
Nu vraag ik me af ben ik een van de weinige die em liever kwijt is of een van de vele die em rijk is?????
Extract uit de W&L policy:
Politiek Een terugkerend verschijnsel op dit forum zijn topics over politiek. Topics over politiek zijn hier toegestaan, maar er zijn een aantal mitsen. Ten eerste horen topics over nieuws in NST&M. Dus ook topics over politiek nieuws. Reacties op het bouwfraude schandaal, discussies over mkz, en dergelijke, horen dus niet in W&L. Topics in W&L over politiek moeten een filosofische of beschouwelijke inslag hebben. Een discussie over euthanasiewetgeving, of over het nut van een staat bijvoorbeeld. Andere serieuze politieke topics, zoals een discussie over wat de beste partij is, horen in SG.
Jouw 'discussie' is meer concreet of over Bush en of je blij met um moet zijn of niet. In ieder geval niet filosofisch of beschouwelijk