Toon posts:

Mijn topic is zoek :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag (tijd weet ik niet meer heb ik bij wetenschappen een nieuw topic gemaakt over het rijk of kwijt van Bush.
Om de een of andere reden kan ik hem niet meer terugvinden.
Indien ik iets verkeerds heb gedaan, krijg ik daar bericht van of wordt een onrechtmatige topic gewoon verwijderd?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Die staat in SG,denk dat je nog geen toegang hebt :)

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558223"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558223[/url]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 00:30 schreef Kez het volgende:
22 posts? Dan weet je dat zeker ;)

leutinnetje: deze staat in een forum waar deze hoort te staan. Helaas is dit een forum dat als extraatje gezien word voor de vaste bezoekers :) Dus daar kun je helaas nog niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 28 juli 2002 00:32 schreef ItSnows het volgende:

22 posts? Dan weet je dat zeker ;)
+ haar regdatum is 22 juli 2002 :P helaas pindakaas je zal nog even moeten wachten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 00:30 schreef Kez het volgende:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558223"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558223[/url]
Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het niet want ik heb al eerder een topic geplaatst bij de wetenschappen en die is wel goed gegaan.
Wat is nu het verschil en hoe kan bij de SG komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 28 juli 2002 00:34 schreef leutinnetje het volgende:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4b"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4b[/url]

Daar staat het in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zondag 28 juli 2002 00:34 schreef leutinnetje het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het niet want ik heb al eerder een topic geplaatst bij de wetenschappen en die is wel goed gegaan.
SG is dus een extra forum wat als beloning geld als je een bepaald aantal goede techpost doet en een bepaalde datum geregd bent :)
Enigste wat je nu kunt doen is geduld hebben

Ik denk dat het verplaatst is vanuit W&L omdat het nivo daarvoor iets te laag is,wat btw niet wil zeggen dat het een slecht topic is ;)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 00:35 schreef Kez het volgende:

[..]

Ik denk dat het verplaatst is vanuit W&L omdat het nivo daarvoor iets te laag is,wat btw niet wil zeggen dat het een slecht topic is ;)
Bedankt, ik ben een stuk wijzer nu, is enkel een ding dat ik niet begrijp. Mijn topic had veel weg van die over Saddam alleen dat ik het over de andere zijde van de medaille had.....vreemd. Die wilde ik namelijk ook wel eens weten.
Maar goed ik weet nu waar hij staat en gelukkig mag mijn vriend wel de SG in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zondag 28 juli 2002 00:39 schreef leutinnetje het volgende:

[..]

Bedankt, ik ben een stuk wijzer nu, is enkel een ding dat ik niet begrijp. Mijn topic had veel weg van die over Saddam alleen dat ik het over de andere zijde van de medaille had.....vreemd. Die wilde ik namelijk ook wel eens weten.
Maar goed ik weet nu waar hij staat en gelukkig mag mijn vriend wel de SG in >:)
Nou,is dat ook weer opgelost :) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 00:41 schreef Kez het volgende:

[..]

Nou,is dat ook weer opgelost :) :7
Ben blij dat jij nog wakker bent, krijg ik tenminste meteen antwoord..... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zondag 28 juli 2002 00:44 schreef leutinnetje het volgende:

[..]

Ben blij dat jij nog wakker bent, krijg ik tenminste meteen antwoord..... *D
No problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 00:50 schreef Kez het volgende:

[..]

No problem :)
Nu ik weet dat je nog wakker bent... :9
Kun jij me dan misschien het verschil vertellen van de topic over Sadam en de mijne, want eerlijk gezegd snap ik niet dat mijn topic is verplaats naar de SG.
Want als ik de reacties lees op mijn topic vind ik het best jammer dat ik er niet onder mijn eigen naam onder kan reageren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zondag 28 juli 2002 01:00 schreef leutinnetje het volgende:

[..]

Nu ik weet dat je nog wakker bent... :9
Kun jij me dan misschien het verschil vertellen van de topic over Sadam en de mijne, want eerlijk gezegd snap ik niet dat mijn topic is verplaats naar de SG.
Want als ik de reacties lees op mijn topic vind ik het best jammer dat ik er niet onder mijn eigen naam onder kan reageren. :'(
Sorry maar ik dat dat beter een modje uit W&L en/of SG kunnen doen,W&L kom ik namelijk niet zo vaak en ben er dus niet bekend :)
Moeilijk oordelen dus voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 01:01 schreef Kez het volgende:

[..]

Sorry maar ik dat dat beter een modje uit W&L en/of SG kunnen doen,W&L kom ik namelijk niet zo vaak en ben er dus niet bekend :)
Moeilijk oordelen dus voor mij
Begrijpelijk, thnx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Jouw Topicstart:
Op zaterdag 27 juli 2002 17:38 schreef leutinnetje het volgende:
De weledele heer president Busch, moeten we er blij mee zijn of hadden we hem liever niet zo hoog aan de top?

Voor de Amerikanen is hij de Hero, maar of de rest van de wereld er ook zo blij mee moet zijn, ik betwijfel het ten zeerste.
Ik vind het maar eng dat een dergelijk figuur zo hoog aan de top van een wereldmacht staat.

Zie wat hij niet al allemaal voor elkaar heeft gekregen.
Tribunaal, bewapening.Wat me het meest irriteert is dat de landen om hem heen het welliswaar niet altijd met hem eens zijn maar als puntje bij paaltje komt danst vrijwel iedereen naar zijn pijpen.

Nu vraag ik me af ben ik een van de weinige die em liever kwijt is of een van de vele die em rijk is?????
Extract uit de W&L policy:
Politiek Een terugkerend verschijnsel op dit forum zijn topics over politiek. Topics over politiek zijn hier toegestaan, maar er zijn een aantal mitsen. Ten eerste horen topics over nieuws in NST&M. Dus ook topics over politiek nieuws. Reacties op het bouwfraude schandaal, discussies over mkz, en dergelijke, horen dus niet in W&L. Topics in W&L over politiek moeten een filosofische of beschouwelijke inslag hebben. Een discussie over euthanasiewetgeving, of over het nut van een staat bijvoorbeeld. Andere serieuze politieke topics, zoals een discussie over wat de beste partij is, horen in SG.
Jouw 'discussie' is meer concreet of over Bush en of je blij met um moet zijn of niet. In ieder geval niet filosofisch of beschouwelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 01:28 schreef Jaymz het volgende:
Jouw Topicstart:
[..]

Extract uit de W&L policy:
[..]

Jouw 'discussie' is meer concreet of over Bush en of je blij met um moet zijn of niet. In ieder geval niet filosofisch of beschouwelijk :)
aaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *D
Das heeel duidelijk....thnx.....
Zal er de volgende keer rekening mee houden, het zal wel een beginnerskwaaltje zijn :P
Pagina: 1