Ik wou bij deze even mededelen dat ik niet terug kom op dit forum. De manier waarop op dit forum met de medemens word omgegaan staat me niet aan, het is allemaal op een aanvallende manier en dat is jammer. Gelukkig is er nog een ander forum die over de zelfde onderwerpen gaat als dit op internet aanwezig waar ze wel van wederzijds respect gehoord hebben. Ik vind het heel jammer want de onderwerpen zijn op zich best interessant alleen loopt iedereen zwaar naar elkaar toe te flamen en de moderators zijn dan ook helemaal nergens te bekennen, terwijl die er juist voor aangesteld zijn om de orde te handhaven op het forum, helaas zijn ze daar redelijk in gefaald.
Daarnaast hebben topics vaak de neiging om van niveau te dalen, en onderwerpen als God is stom en de duivel is cool slaan natuurlijk helemaal nergens op en komt redelijk in de buurt van kinderachtig.
Ik zal nog wel op tweakers blijven rondhangen maar dan vooral voor de technische dingen (webdesign, programmeren en dat soort dingen).
Als er meer mensen zijn die er ook zo over voelen, reageer gerust, misschien kan er nog wat veranderen, zou wel leuk zijn omdat dit forum gewoon heel veel verschillende soorten mensen heeft, en dat maakt het vaak wel interessant.
Ave,
Wustenveld
Daarnaast hebben topics vaak de neiging om van niveau te dalen, en onderwerpen als God is stom en de duivel is cool slaan natuurlijk helemaal nergens op en komt redelijk in de buurt van kinderachtig.
Ik zal nog wel op tweakers blijven rondhangen maar dan vooral voor de technische dingen (webdesign, programmeren en dat soort dingen).
Als er meer mensen zijn die er ook zo over voelen, reageer gerust, misschien kan er nog wat veranderen, zou wel leuk zijn omdat dit forum gewoon heel veel verschillende soorten mensen heeft, en dat maakt het vaak wel interessant.
Ave,
Wustenveld