• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Ik heb het nu al 5 keer opnieuw geinstalleerd en het blijft maar crashen als ik hem opstart :(

Het probleem is als volgt :
Ik heb het cdtje wat ik bij mijn DAP kreeg nog wel en als ik de versie van playcenter die daar opstaat installeert ( das v1.0 geloof ik ) werkt alles normaal. Het probleem is dan dat je met die versie geen bestanden van je DAP naar je pc kan uploaden. Dus de nieuwe versie erover heen zou je denken. Maar dat geeft dus constant een crash als resultaat. Ik heb ook al geprobeerd eerst die v1.0 te verwijderen maar dan verwijdert die ook automatisch de USB connectie drivers met als resultaat dat de nieuwe versie mijn DAP dus niet ziet |:(

Op de site van nomadworld kan ik ook al geen XP drivers downen... wat een baggersite trouwens! Had ik niet verwacht van Creative...

Weet iemand een oplossing? Ik wil mijn DAP namelijk nog wel gebruiken :o

alvast bedankt

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Niemand :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer eerst eens de creative surround mixer op te starten, daarna pc2... volgens mij heb ik ook zoiets gehad hier. SB Live 5.1 Player, dat wel.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Er zijn zo'n 2 weken al nieuwe drivers uit (compleet) voor de Soundblaster (inclusief playcenter-2). Even zoeken op [url="http://www.creative.com"]www.creative.com[/url].
Werkten bij mij een een vriend van me zonder problemen -> vastlopers en blauwe schermen niet meer gehad. :)

PSN-id: Chrasher